Menu główne
Forum
Klubowicze
Sagittarius |
Dodany dnia 20-01-2014 19:24 |
Postów: 21 Data rejestracji: 21.07.2013 23:10 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
nie było słychać pompy, na cykanie nie zwracałem uwagi, bo miałem niezły wk...w, że mi padł po środku ronda jak człowiek (jeszcze z małym dzieciakiem w aucie) się spieszy żeby do roboty zdążyć. Cały czas mi coś ten stary alarm chodzi po głowie, bo jak kiedyś od niego bezpieczniki z przewodów wyciągałem szukając tego przecieku to bez nich robił mi tak samo. Ale raczej nie pasuje skoro w sobote śmigał normalnie. Chyba, że immo w reni ma jakieś powiązanie z czujnikiem otwarcia drzwi. Bo mi zamarza i z tego co kojarze to w sobote lampka w środku się zapalała, a dziś już nie Ktoś zna się bardziej na fabrycznym immo w reni? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 220000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-01-2014 19:24 |
maestro |
Dodany dnia 20-01-2014 19:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie masz fabrycznego. Fabryczny był od 94.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Sagittarius |
Dodany dnia 20-01-2014 19:34 |
Postów: 21 Data rejestracji: 21.07.2013 23:10 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
maestro, przekaźniki od pompy i główny przekaźnik też podobno były montowane od 94, a u mnie są Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 20-01-2014 20:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Sagittarius od zawsze byly
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Sagittarius |
Dodany dnia 11-05-2014 22:24 |
Postów: 21 Data rejestracji: 21.07.2013 23:10 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Po dłuższej przerwie miałem czas troszkę podłubać przy "renacie". - Przywróciłem instalacje do stanu pierwotnego zgodnie z innym schematem, który znalazłem, [img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8f55e1bca5510a57.html[/img] bo u mnie takie było ustawienie przewodów na pinach, różnica tylko w zamianie połączenia pinu 1 i 2 przekaźnika z pinami 7 i 19 na ECU. - Wywaliłem cały stary alarm, który podejrzewałem (miał odcięcie wpięte przed cewką). - Sprawdziłem przewody pomiędzy głównym przekaźnikiem a ECU - opór 0. Same przekaźniki przekaźniki też ok. - Czujnik położenia wału też ok - opór 228, przewody do ECU też ok. Niestety przy właściwym układzie instalacji auto nie odpala. Brak iskry, nie słychać pompy paliwa. Ktoś ma jakieś pomysły dlaczego może nie odpalać ? Mi wychodzi już tylko na awarię ECU. Chyba, że faktycznie jeszcze jakieś magiczne immo jest, ale to wykluczam, bo jest pełne przejście na przewodach między kompem, a przekaźnikiem. Dodam tylko, że wracając do "kombinacji" z podkradaniem zasilania z pompy paliwa autko elegancko odpala, ale prąd dalej zżera. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-05-2014 22:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
sprawdz czy komputer ma stały plus, nie wiem który pin, ale musi mieć, to dość cienki przewód, czerwony.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Sagittarius |
Dodany dnia 11-05-2014 22:47 |
Postów: 21 Data rejestracji: 21.07.2013 23:10 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Dzięki sprawdzę, bo tego jeszcze nie zrobiłem - wg schematu który mam to 4 pin, sprawdzę przy okazji masę. Sprawdzałem dziś opór między pinami przekaźnika, a blokiem silnika i nigdzie nie było przejścia, ale to tylko na "chybcika" i nie pamiętam na jakim ustawieniu miałem miernik, bo nie miałem czasu już dalej dziś grzebać. Możliwe, że problem w tym, że ECU nie zapodaje masy, czy tak ma być I gdzie ECU ma podłączenie masy? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 11-05-2014 22:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tak, to na pewno przy masie, masy są dwie na 2 i 3 pinie jak dobrze pamietam.
walczyłem z 2.0 8V jak kładliśmy do 19stki z Laguny. Przewód wyglądał na cały ale po drodze w jednym miejscu był zielony i wiadomo co było. Po podaniu plusa i zrobieniu przewodu nagle wszystko ożyło i odpaliło Nie bedzie iskry, pompy paliwa ani niczego jak tego plusa nie ma. Treść dodana dnia 11 maj 2014 22:52: no i masa ma sie pojawiać na którymś pinie który steruje przekaźnikami właśnie (13? 18? niepamietam). w drugim przypadku który robiłem (clio 1 z 1.8 mono właśnie) usrany był komputer, bo zasilanie było jak trzeba a sygnał nie wychodził z komputera. podmiana kompa i gra także kombinuj. Edytowane przez maestro dnia 11-05-2014 22:52 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Sagittarius |
Dodany dnia 14-05-2014 19:40 |
Postów: 21 Data rejestracji: 21.07.2013 23:10 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
przewody do ECU sprawdzone, masowe na 1 i 2 pinie wygląda, że są ok, prąd jest na 4 pinie, ale to czerwono fioletowy przewód, cienki czerwony tak jak pisałeś Maestro jest na 32 albo 33 pinie (zaczęło padać i szybko składałem - kiepska praca bez garażu), ale tam prądu nie ma. Innego czerwonego nie widziałem. Wg schematu dla z forum wychodzi na to, że powinien być na 20pinie plus po kluczyku jak dam rade to sprawdzę to, ale tam czerwonego raczzej nie było...
zastanawia mnie tylko czemu u mnie przewody od przekaźnika głównego są jak na schemacie od silnika z systemem sterowania bendixa (odwrócona biegunowość na przekaźniku), a tam nie ma innego plusa do ECU. Czy to mogło uwalić mi ECU? Edytowane przez Sagittarius dnia 14-05-2014 20:26 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 14-05-2014 22:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
schemat mowi tak.
1 i 2 to masa 3 idzie do impulsatora wiec olewamy. 4 stały plus 6 powinna pojawić sie masa która idzie na przekaźnik pompy paliwa 20 plus zapłon na bank jak podasz mase na 6 pin to sie odezwie pompa na zapłonie jeżeli zasilania masz wszystkie do kompa to pozostaje podmiana niego samego. 32 pin to czujniki Edytowane przez maestro dnia 14-05-2014 23:00 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Sagittarius |
Dodany dnia 15-05-2014 19:09 |
Postów: 21 Data rejestracji: 21.07.2013 23:10 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
20 tylko muszę sprawdzić bo deszcze mi przeszkodził i powinna być sprawa jasna. Tylko co z tą zamianą pinów na przekaźniku? U mnie podłączenie ECU jest zamienione jak na tym schemacie: http://www.fotosi...10a57.html Czy jak zamienię nie rozwalę ECU - o ile jeszcze żyje Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-05-2014 23:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jakie numery pinów? nie opieraj sie na tym jako 100% pewniku, mam serwisowe schematy i tam sprawdze, tylko nie widze, 7 i co?
Treść dodana dnia 15 maj 2014 23:07: sprawdziłem w mojej ksiązce. 7 idzie do zacisku 2 przekaźnika, a 19 do 5 i 1. Edytowane przez maestro dnia 15-05-2014 23:07 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Sagittarius |
Dodany dnia 16-05-2014 20:28 |
Postów: 21 Data rejestracji: 21.07.2013 23:10 Skąd: pomorskie Starogard Gdański |
Dzięki wielkie za fatygę maestro
Treść dodana dnia 17 maj 2014 13:52: Prąd na 20 pinie jest tylko niewiele ma wspólnego ze stacyjką jak pokazuje schemat, wg niego plusik powinien iść po stacyjce, a u mnie jest cały czas, więc mam totalny bajzel w elektryce widzę. Stacyjkę wypiąłem i dalej prąd jest więc muszę szukać czegoś dalej. Choć pomysłów brak. Treść dodana dnia 17 maj 2014 16:28: korekta: sytuacja wygląda tak, po odpięciu klemy masowej od aku i sprawdzeniu prądu między pinem 20, a ujemnym biegunem aku prąd jest niezależnie od tego co dzieje się ze stacyjką. Po podłączeniu klemy "-" do aku i próbie pomiaru z masą prądu nie wykazuje. Wykazuje jednak wówczas prąd mierząc między pinem 20 a "+" aku. Nie jestem elektrykiem, ale chyba coś nie tak Edytowane przez Sagittarius dnia 17-05-2014 17:28 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 220000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-05-2014 17:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja bym chyba zaczął rozwijać wiązke i rozplatał kable.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |