Menu główne
Forum
Klubowicze
Brzuch |
Dodany dnia 22-01-2014 19:27 |
Postów: 7 Data rejestracji: 13.08.2013 20:33 Skąd: śląskie Katowice |
Witam ostatnio w mojej Reni zaczeły się dziać niepokojące rzeczy mianowicie, po rozgrzaniu silnika do ok 30sC zaczyna się dziać dziwna rzecz mam efekt jakby zaczynało brakować gazu, szarpie autem, na obroty ma ciężko wejść. Na benzynie autko normalnie chodzi. w obecnej sytuacji (ujemne temp.) zapalam autko na benzynie, chwile chodzi przejezdzam ok 1,5km przełączam na gaz jade normalnie jakieś 3km i następuje w/w sytuacja. Miał może ktoś podobny problem? Zaznacze że mam instalację firmy ElpiGaz 2-giej generacji, przejechane jest na niej ok 130 000km, jest możliwość że szlak trafia pomalu reduktor? Z góry dziękuję za odpowiedź Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 185000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-01-2014 19:27 |
Robsajson |
Dodany dnia 22-01-2014 20:35 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ja bym zaczął od najprostszej rzeczy jaką jest filterek gazu.Miałem kiedyś podobną sytuację a po rozkręceniu jego obudowy, wysypało się ze dwa gramy opiłków.Nie wiem dlaczego występowało to tylko na ciepłym silniku ale podejrzewam, że Chodzi o stan lotny LPG po podgrzaniu. Reduktor też może być walnięty ale najpierw wymieniłbym filtr.Koszt niewielki a na pewno nie zaszkodzi. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Brzuch |
Dodany dnia 22-01-2014 20:37 |
Postów: 7 Data rejestracji: 13.08.2013 20:33 Skąd: śląskie Katowice |
Filtr wymieniony jakies 3000km temu. Wiec wszystko wskazuje parownik... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 185000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-01-2014 20:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
regeneracja raczej się nie opłaca przy takim parowniku, lepiej nowy sprawić. no po 130kkm miał prawo odejść, swoje odsłużył
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 22-01-2014 20:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Brzuch parownik nie jest taki drogi, przejrzyj allegro.
wypełnij profil auta, ułatwi to komunikacje Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Brzuch |
Dodany dnia 24-01-2014 17:17 |
Postów: 7 Data rejestracji: 13.08.2013 20:33 Skąd: śląskie Katowice |
Parownik + filtr 190zł Aparat Zapłonowy 45zł Świece 34zł Filtr Powietrza 13zł Jazda bez przeszkód bezcenna Autko odzyskało sprawność Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 185000km
|
|
|
Zywiec |
Dodany dnia 24-01-2014 17:29 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
podejrzewam ze uklad zaplonowy bardziej nie domagal niz LPG ;p
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 24-01-2014 23:01 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Aparat zapłonowy w C3J? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Kristo |
Dodany dnia 24-01-2014 23:51 |
Postów: 228 Data rejestracji: 26.12.2012 22:39 Skąd: małopolskie Kraków |
zarypany elektrozawór gazu za filtrem ? miałem taką instalacje i poprzednim aucie i ten elektrozawór czyściłem co 2-4 tyś km .... albo masz za ubogą mieszankę sonda ?
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-01-2014 03:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@grzes70 pewnie kopułka z palcem
@Zywiec @Kristo po 130000km reduktor miał prawo powiedzieć że więcej nie jeździ hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Kristo |
Dodany dnia 25-01-2014 08:28 |
Postów: 228 Data rejestracji: 26.12.2012 22:39 Skąd: małopolskie Kraków |
@Kujtek a no nawet musi kiedyś mi reduktor nie wytrzymał nawet 15 tyś, a gwarancja jak sie później okazało była do 10tyś...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
Brzuch |
Dodany dnia 26-01-2014 10:36 |
Postów: 7 Data rejestracji: 13.08.2013 20:33 Skąd: śląskie Katowice |
Panowie dzięki za wszelkie rady oczywiście pisząc aparat zapłonowy miałem na myśli kopułkę i palec, moj błąd. Po wymianie tego wszystkiego i regulacji instalacji u fachowca byłe miło zaskoczony... A więc wczoraj zrobiłem trasę 450km na nowych rzeczach, trasa głównie droga szybkiego ruchu (ok 370km) reszta to nasze "krajówki" tak więc spalanie wynioslo na LPG 7,2l/100km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 185000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |