Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2014 22:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ahoj
Mam wiązkę ph1, i w niej pod panelem nawiewu, jak się ściągnie osłonę od dołu to można wyjąć dwie kostki. Ma ktoś może opisane do czego są poszczególne kabelki w tych dwóch wtyczkach? Jedna wtyczka jest mniej więcej taka jak do przycisku, 5 pinów, ma jeden gruby stały plus (czerwony), a druga jest mała ale na więcej kabelków, bardzo podobna do tej od komputera w zegarach Obydwie kostki są czarne Edytowane przez Kujtek dnia 05-02-2014 23:21 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-02-2014 22:02 |
michor |
Dodany dnia 05-02-2014 22:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
mała to pewnie immo/alarm.
Druga, najprawdopodobniej, od grzania dup. Jakie tam jeszcze w niej kable są? pomarańcz, zielony np? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2014 22:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
grzanie dup jest w innej, dalszej odnodze, razem z kostką od automatu i zasilaniem popielniczki
w małej mam wiele kolorków, na pewno jest masa i plus po stacyjce szare, brązowe itp. no właśnie też ktoś mi mówił że od immo, tylko interesuje mnie czy istnieje rozpiska który kabelek za co odpowiada, może bym sobie w przyszłości to jakoś wykorzystał hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
bej |
Dodany dnia 05-02-2014 22:25 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
obie sa do fabrycznego alarmu z immo z tego co pamietam
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2014 22:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no to jedno jest pewne - immo
tylko gdzie te kable idą? albo gdzie szukać? w pudle z przekaźnikami? przy wtyczce komputera? przy odbiorniku podczerwieni? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
bej |
Dodany dnia 05-02-2014 22:45 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
pewnie wszedzie tam gdzie wymieniles
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2014 23:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
myślałem żeby odpiąć komputer oraz w skrzynce przekaźników wtyczkę, zdjąć plus z akumulatora, potem w tej kostce pod nawiewem podpiąć żaróweczkę i małym zasilaczem (12v 100mA) dotykać w kostce przekaźników a potem we wtyczce odbiornika podczerwieni
ma ktoś lepszy pomysł? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 05-02-2014 23:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Mam lepszy pomysł i lepsze pytanie.
PO CO Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2014 23:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
żebym nie musiał się bawić w żadne przeciąganie kabli jak coś pod maską będę chciał mieć nowego?
pesymisto Ty jeden hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 05-02-2014 23:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zostaw to, bo to nie jest tak jak myslisz. kable łączą sie w kilka potem pod deską i biegną w rozne miejsca.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2014 23:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
i o to mi chodzi żeby zobaczyć który gdzie biegnie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 05-02-2014 23:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pruj wiązke.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 05-02-2014 23:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a mniej inwazyjny pomysł który przedstawiłem wyżej zły?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 06-02-2014 00:43 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Powodzenia
Z zasady: 2-3 w lampkę, +/masa itp. + *może* że coś co ECU idzie. + jedna do zegarów. + pewnie ze 2 do diody/czegoś... Nie wiem, nie widziałem nigdy schematu ori immo. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-02-2014 00:50 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no to będę w ciemno grzebać
myślałem żeby użyć tego zasilacza co wyżej podałem żeby czegoś nie upalić, bo z aku większy prąd idzie przecież hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 06-02-2014 01:00 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
możesz -ale to szukanie igły w stogu siana.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-02-2014 10:16 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
oczywiście jak miałem iść i szukać co gdzie idzie to znalazłem opis
opis pochodzi z dokumentacji renault 21, ale na pewno zgadza się z moimi kostkami hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 17-02-2014 13:13 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No i wszystko masz.
PLIP- to jest central żeby było jasne. "PLIP'n'GO -oryginalna nazwa renault " [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-02-2014 17:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
tylko jeszcze muszę popatrzeć teraz gdzie z drugiej strony się kabelki kończą :>
a ten "key switch" to co to? to że niby kluczyk by się wsadzało w osłonę od dołu w tą okrągłą dziurę i dezaktywowało alarm? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 17-02-2014 17:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tak, dokładnie.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |