Menu główne
Forum
Klubowicze
jigar1995 |
Dodany dnia 06-02-2014 18:40 |
Postów: 3 Data rejestracji: 06.02.2014 18:30 Skąd: wielkopolskie Kalisz |
witajcie kupilem uszkodzone twingo z roku 2013 i juz jest skonczone , tylko problem z tym ze wiatrak chlodnicy chodzi w strone zla i wyrzuca wszystko na zewnatrz a nie na silnik , wiecie moze w czym to jest problewm i jak to naprawic bo grzeje sie , chlodnice wlaczaj sie normalnie po tym jak osiagnie troche stopni , ale nie dmuchaja na silnik wiec nic mi nie pomagaja , samochod ma przejechane 1000 kilometrow , prosze was o pomoc w tym bo juz nie wiem co i jak , wiem tylko ze przy aucie bylo trochew grzebane w komisie gdzie stal na szprzedaz |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-02-2014 18:40 |
Zywiec |
Dodany dnia 06-02-2014 18:43 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
problem z tym ze wiatrak chlodnicy chodzi w strone zla i wyrzuca wszystko na zewnatrz a nie na silnik to chyba dobrze ?! wiatrak ma odbierać ciepło z chłodnicy Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 06-02-2014 18:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Zywiec Nie. Wiatrak ma "wciągać" powietrze pod maskę, tak jak pęd powietrza- nie "wypychać" przez chłodnicę.
@jigar1995 Zamień kable przy wiatraku i powinien się zacząć kręcić w drugą stronę. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-02-2014 18:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Zywiec kolega napisał że wiatrak zamiast powietrze pompować z przodu na tył wypycha z silnika na zewnątrz
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 06-02-2014 18:49 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
tak jak michor pisał, wystarczy kable od wiatraka podpiąć na odwrót Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 06-02-2014 18:51 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czesc.
Czemu rejestrujesz się tutaj, skoro masz problem z twingo? Czemu zakładasz temat w dziale elektrycznym skoro istnieje dział "Problemy techniczne niezwiązane z Renault 19"? Po pierwsze to jak już zauważyłeś - wentylator ma zaiwaniać powietrze do wnetrza komory, czyli przedmuchiwać chłodnice ale do wnętrza, a nie na zewnątrz (dziwne, ale prawdziwe). Jeżeli silnik wentylator jest 'standardowy' (czyli nic nie udziwinili) to to zwykły silnik asynchroniczny. Podsumowując. Odepnij kostke od wentylatora i podepnij mu zasilanie (+ i -). Zwróć uwage żeby nie zewrzeć ze sobą przewodów! Jeżeli jest tak jak myśle to przy jednej konfiguracji wentylator bedzie krecił sie 'w lewo', a przy zamianie biegunów 'w prawo'. A może samo śmigło jest obrócone? (jest taka możliwość w jednym rodzaju wentylatorów). Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jigar1995 |
Dodany dnia 06-02-2014 18:58 |
Postów: 3 Data rejestracji: 06.02.2014 18:30 Skąd: wielkopolskie Kalisz |
zarejestrowalem sie tutaj poniewaz twigno i 19 stoja w garazu , jak dla mnie problem jest z elektryka ale sorka za to . zle patrzalem , ale kabli nie da sie wypiac ani nic , a nie bede ich ucinal i lutowal bo to nowe auto |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-02-2014 19:02 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a się zapytam, tego wiatraka nie da się czasem zamontować od drugiej strony, nie od strony silnika?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 06-02-2014 19:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
znajomy ma twingo ale z 2011-12, to to samo? moge zerknąc.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jigar1995 |
Dodany dnia 06-02-2014 20:29 |
Postów: 3 Data rejestracji: 06.02.2014 18:30 Skąd: wielkopolskie Kalisz |
maestro , tak jezeli ma 6 lamp z przodu razem z kierunkowsazami moglbys zerknac lub zrobic zdjecie kabli ktore wchodza do wentylatora , je widac bez rozbiewrania , mozliwe ze we \francji im sie nudzilo |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |