Menu główne
Forum
Klubowicze
patryk12795 |
Dodany dnia 09-02-2014 22:20 |
Postów: 14 Data rejestracji: 06.02.2014 01:03 Skąd: warmińsko-mazurskie Giżycko |
Witam wszystkich auto mam od kilku tygodni do tej pory jeździło mi sie świetnie nic nie stukało nie piszczało ale od kilku dni zaczynają wydobywać sie dziwne dźwięki z pod maski 1 zostawiając odpalone auto na luzie zaczyna coś popiskiwać koło skrzyni biegów a po wciśnięciu sprzęgła pisk ustaje 2( usłyszałem to rano odpalając auto do wyjazdu do pracy) przy dodawaniu gazu wydobywa sie tai dźwięk jakby wentylator ocierał o obudowę ale tylko przy dodawaniu gazu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-02-2014 22:20 |
se7en3 |
Dodany dnia 09-02-2014 22:33 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
Sprzegło pada ci juz, mialem tak samo docisk po prostu juz nie wyrabia i ma dosc. a biegi wszystkie ładnie wchodza? wsteczny i 1 bieg ? jak Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
patryk12795 |
Dodany dnia 09-02-2014 22:43 |
Postów: 14 Data rejestracji: 06.02.2014 01:03 Skąd: warmińsko-mazurskie Giżycko |
no własnie biegi wchodzą idealnie miałem już kilka aut i w tym biegi chodzą najlepiej nic na siłę wszystko delikatnie się wpina Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 09-02-2014 22:59 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Nie sprzęgło, nie docisk, lecz łożysko wyciskowe (oporowe). Koszt mały, ale zabawy już więcej.
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 09-02-2014 23:04 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@WoZnY to łożysko odpowiada też, że np. przy ruszaniu sprzęgło piszczy ale przy dużym obciążeniu? chodzi o to że ruszam, puszczę sprzęgło z 80% ale nie na tyle, żeby koła utraciły przyczepność, ale już na tyle, żeby dynamicznie ruszyć...
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
patryk12795 |
Dodany dnia 09-02-2014 23:05 |
Postów: 14 Data rejestracji: 06.02.2014 01:03 Skąd: warmińsko-mazurskie Giżycko |
tez na to odstawiałem czytając kilka artykułów na internecie ale co morze być z tym szorowaniem przy dodawaniu gazu jeszcze jutro dokładnie sprawdzę ten wiatrak i cały okład wydechowy czy to przypadkiem nie kat pada
Przyczyna znaleziona dziwny stukot wydobywał sie z osłoną która znajduję się za skrzynią i będąc u mechanika uświadomił mi ze ten pisk to nie łożysko na skrzyni tylko skrzynia bo łożysko nie pracuje na biegu jałowym ponieważ załącza sie ono dopiero po wysprzegleniu wiec najprawdopodobniej coś w skrzyni choć moim zdaniem skrzynia chodzi wyśmienicie Edytowane przez patryk12795 dnia 10-02-2014 15:48 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 10-02-2014 15:52 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@patryk12795 pracuje na biegu jałowym i to łozysko tam się nic nie załącza
silnik ze sprzęgłem kręci się cały czas to i łożysko oporowe się kręci z resztą możesz to sprawdzić, ściągnij likę sprzęgła z łapki przy skrzyni i na włączonym silniku tą łapke pchaj w stronę silnika czyli w lewo. Jak ustąpi no to będziesz miał pewność, że to łożysko oporowe Edytowane przez Lesiu11 dnia 10-02-2014 15:58 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |