Menu główne
Forum
Klubowicze
Rolf |
Dodany dnia 03-03-2014 21:57 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Jak wcześniej mierzyłem jeszcze przed rozłożeniem przepustnicy to opór na pinach, tych skrajnych był zerowy na zamkniętej. Jak dobrze pamiętam.. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-03-2014 21:57 |
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 01:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
i jak, złożyłeś to do kupy?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-03-2014 02:05 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Złożyłem i rozłożyłem..... Wyciek paliwa się pojawił na trzecim wtrysku, dokładniej z gniazda gdzie jest osadzony Teraz czekam tylko na nowe uszczelki co są na łączeniu górnej części dolotu z dolną oraz przy przepustnicy i składam wsio do kupy Treść dodana dnia 24 kwiecień 2014 14:38: Możliwe jest że w TPS'ie (czujnik położenia przepustnicy) skończyła się sprężyna bimetalowa Dziś po odpaleniu obroty silnik miał około 2k. Gdy odkręciłem delikatnie tą śrubkę regulującą pod osłoną "żółta strzałka" obroty spadły do około 1.5k, lecz gdy jeszcze palcem docisnę ten młoteczek "czerwona strzałka" obroty są na około 950 i tak się utrzymują. Tylko że nie mogę jej normalnie odpalić, muszę wcisnąć/puścić pedał gazu i silnik zakręci ale obroty znów są na 1,5k... [img]http://hosting-zdjec.pl/images/861836Bez_tytu_u_tn.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez Rolf dnia 24-04-2014 15:38 http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
adek |
Dodany dnia 09-06-2015 11:10 |
Postów: 17 Data rejestracji: 09.11.2011 08:45 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Witam Mam podobny problem .Nie mogę ustawić obrotów. Wahaja sie od 900-1500 i po krótkiej chwili gaśnie. Byłem w serwisie i mnie olali nic nie zrobili.Szukam magika który usunie tę usterkę? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 411040km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-06-2015 11:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wyczyściłeś silniczek krokowy? benzyną przykładowo Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 10-06-2015 00:02 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@adek
Jak masz taką możliwość po kąpieli w BP przedmuchaj silniczek powietrzem z kompresora http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |