19 Kwietnia 2024 12:31:22
Zdjęcia użytkowników
maestro kendy
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy wnętrza
 Drukuj temat
"Przebłyski" Obrotomierza 
przemek1386
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:00
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 07.03.2014 19:19
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

Siemanko! Może był temat wcześniej, ale jestem tutaj nowy, i nie znalazłem tematów podobnych Grin A więc przejdę do rzeczy. Kupiłem dzisiaj 19-stkę 1.8s RT rok 1995 w gazie jako pierwsze auto na początek. Mam pewien problem. Obrotomierz czasem działa, a czasem nie (praktycznie cały czas stoi w miejscu). Wracając spod Poznania, bo tam po nią byłem, to przy redukcji biegów na przejeździe do "poddławienia" się auta w/w problem ustąpił. Ale nie na długo. Zjechałem na stację go zatankować, odpalam i znów to samo. Spróbowałem z wyłączeniem silnika "w biegu" i znów zaskoczyło. Ojciec mówi, że być może jakaś kostka nie łączy i przy podrzutach usterka ustępuje. Miał ktoś z was podobny problem bądź też ma jakiekolwiek sugestie? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam, zadowolony kupiec Grin

Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 07-03-2014 20:00
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:03
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Heja.

Przyznać należy że nie szukałeś podobnych tematów Wink

Najczęściej problem tkwi w samych zegarach (zimne luty).

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
przemek1386
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:05
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 07.03.2014 19:19
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

Źle się wyraziłem właśnie co do tych tematów, bo właśnie nie szukałem Smile Na facebookowej grupie użytkownik forum właśnie pisał o tych lutach. Da się jakoś "bezinwazyjnie" zdjąć licznik, aby nie wyłamać zaczepów?

Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
 
Kujtek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:08
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jak tam z łomem nie będziesz startować to nic nie połamiesz, co najwyżej sobie ręce możesz troszkę popsuć o krawędzie plastików Rotfl

Edytowane przez Kujtek dnia 07-03-2014 20:09
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:08
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Da sie, jak poszukasz to znajdziesz instrukcje jak wyjąć licznik. Wejdz w ten dział, a potem w jeden z pierwszych podpiętych tematów "FAQ". Tam masz linki do typowych rzeczy z działu Elementy wnętrza.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
przemek1386
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:11
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 07.03.2014 19:19
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

Łomem haha Grin Dobre Grin Troszkę jest brudny, bo poprzedni właściciel nie posprzątał przed sprzedażą Smile Rano jak wstanę, to sprawdzę wszystko i napiszę na forum czy to coś pomogło Smile

Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
 
Szaflarzanin
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:12
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

@przemek1386 troszke cierpliwosci i luzem da radeSmile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
przemek1386
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 20:24
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 07.03.2014 19:19
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

@Szafiarzanin Do wszystkiego podchodzę ze spokojem Pfft Auto w sumie naładowane elektryką, bo mam oryginalne radyjko z podgłaszaniem przy kierownicy, i przeczuwam małą walkę z przeciwnikiem Wink


Treść dodana dnia 07 marzec 2014 19:25:

[ Poza tym el. szyby, szyberdach i jakieś tam jeszcze drobiazgi Wink

Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
 
Szaflarzanin
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 21:10
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

@przemek1386 tyś chyba jeszcze elektryki w samochodzie nie widział Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
Robsajson
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 22:03
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Za pierwszym razem,licznik wyjmowałem ok.20 minut.
Poźniej trwało to wiele mniej czasu.
Nie wiem czy w 1,8s jest linka ale w mojej padlinie trochę trzeba było się nagimnastykować z jej wypięciem.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 22:09
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Robsajson linka jest zawsze Rotfl

wsadza sie rękę od dołu po lewej stronie kolumny w dziurę i do góry się szuka po omacku linki

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Robsajson
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 22:16
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Poźniej trzeba wykręcić rękę aby znaleźć miejsce na szarpnięcie pancerza linki.Może to sprawić lekki ból Grin

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Szaflarzanin
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2014 22:26
Awatar


Postów: 279

Data rejestracji: 16.10.2013 19:09
Skąd: małopolskie
Nowy Targ

jak ma w miare "twarde" palce to linke idzie wyjąć
u mnie akurat gorzej bylo kostki wypiac niz linke ;p

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
 
Rolf
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2014 01:47
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

Ja dwa razy zegary wyciągałem i dwa razy te cholerne plastikowe zaczepy połamałem co trzymają linkę przy zegarach Zły

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
Kujtek
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 08-03-2014 02:17
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ja zawszę wsadzam tam rękę, łapię tak że wskazujący i kciuk nie są zaciśnięte, łapię pozostałymi trzema palcami i dopiero zaciskam dłoń i wychodzi jak masełko Grin

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
przemek1386
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 16:54
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 07.03.2014 19:19
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

Dobra, a więc tak. Pierwsze co, to przepraszam za zwłokę (kosmetyka autka). Zrobiłem tak jak trzeba, wyczyściłem luty i ... znów to samo. Poza tym znalazłem problem z zapalniczką. Po wpięciu transmitera czasem ktoś z pasażerów "szturchnie" go nogą i idzie bezpiecznik. Od wczoraj niestety wymieniałem już 9 razy bezpieczniki i tym razem wrzuciłem "30-stkę". Pewnie przy poruszeniu znów go ch** strzeli i wszystko pójdzie na marne. Nie wiem, czy to wina zapalniczki, czy też czegoś innego, że robi zwarcie i wywala bezpiecznik. Przepraszam za offtop, ale jest to wkurzające, bo przy wywaleniu bezpiecznika podczas jazdy piszczy czujnik włączonych świateł na wyłączonym silniku..

Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
 
piotrg
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 09-03-2014 17:03
Awatar


Postów: 429

Data rejestracji: 24.09.2011 20:17
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

mi kiedyś wpadło 5gr do zapalniczki ;p i wywalało bezpiecznik, a z tym obrotkiem to ci pisałem fb Smile kup zegary za grosze i wymień będzie grało Smile

fak gulf r19 gurom Smile

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
 
Rolf
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2014 01:11
Awatar


Postów: 762

Data rejestracji: 11.08.2013 02:42
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

Wyciągnij zapalniczkę i zobacz czy się przewody gdzieś nie poluzowały, lub sama zapalniczka ma luzy.
@piotrg
Ma rację, wymień zegary.... Będzie mniej stresu i wkr....ia się wysmiewacz

http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja Pfft to przydatna stronka Wink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
 
kamil4769
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2014 17:57
Awatar


Postów: 149

Data rejestracji: 29.12.2009 00:58
Skąd: pomorskie
Słupsk

A może tak w ogóle sprawdzić czy jest sygnał na kostce? Bo kupi chłopak zegary i dalej będzie d**a . Niech sprawdzi kostki przy alternatorze. Maestro będzie wiedział gdzie jest dokładnie sygnał i Ci powie Smile

Moje auto: Renault Laguna Phase I , 2.2 D , kombi, diesel, 208500km
 
przemek1386
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 10-03-2014 19:07
Awatar


Postów: 39

Data rejestracji: 07.03.2014 19:19
Skąd: kujawsko-pomorskie
Mogilno

Co do tej zapalniczki. Standardowo był bezpiecznik 15a , teraz dałem 30a. O dziwo póki co jest dobrze. Co do obrotomierza. Ogarnę jakieś zegary od kuzyna bo ma trochę "szrotu" po autach i być może zadziała. Jak nie zadziała to podjadę do kogoś ze znajomych na kanał i sprawdzę.

Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: