Menu główne
Forum
Klubowicze
przemek1386 |
Dodany dnia 07-03-2014 20:00 |
Postów: 39 Data rejestracji: 07.03.2014 19:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Siemanko! Może był temat wcześniej, ale jestem tutaj nowy, i nie znalazłem tematów podobnych A więc przejdę do rzeczy. Kupiłem dzisiaj 19-stkę 1.8s RT rok 1995 w gazie jako pierwsze auto na początek. Mam pewien problem. Obrotomierz czasem działa, a czasem nie (praktycznie cały czas stoi w miejscu). Wracając spod Poznania, bo tam po nią byłem, to przy redukcji biegów na przejeździe do "poddławienia" się auta w/w problem ustąpił. Ale nie na długo. Zjechałem na stację go zatankować, odpalam i znów to samo. Spróbowałem z wyłączeniem silnika "w biegu" i znów zaskoczyło. Ojciec mówi, że być może jakaś kostka nie łączy i przy podrzutach usterka ustępuje. Miał ktoś z was podobny problem bądź też ma jakiekolwiek sugestie? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam, zadowolony kupiec Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 07-03-2014 20:00 |
maestro |
Dodany dnia 07-03-2014 20:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Heja.
Przyznać należy że nie szukałeś podobnych tematów Najczęściej problem tkwi w samych zegarach (zimne luty). Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
przemek1386 |
Dodany dnia 07-03-2014 20:05 |
Postów: 39 Data rejestracji: 07.03.2014 19:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Źle się wyraziłem właśnie co do tych tematów, bo właśnie nie szukałem Na facebookowej grupie użytkownik forum właśnie pisał o tych lutach. Da się jakoś "bezinwazyjnie" zdjąć licznik, aby nie wyłamać zaczepów? Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-03-2014 20:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak tam z łomem nie będziesz startować to nic nie połamiesz, co najwyżej sobie ręce możesz troszkę popsuć o krawędzie plastików
Edytowane przez Kujtek dnia 07-03-2014 20:09 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 07-03-2014 20:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Da sie, jak poszukasz to znajdziesz instrukcje jak wyjąć licznik. Wejdz w ten dział, a potem w jeden z pierwszych podpiętych tematów "FAQ". Tam masz linki do typowych rzeczy z działu Elementy wnętrza.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
przemek1386 |
Dodany dnia 07-03-2014 20:11 |
Postów: 39 Data rejestracji: 07.03.2014 19:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Łomem haha Dobre Troszkę jest brudny, bo poprzedni właściciel nie posprzątał przed sprzedażą Rano jak wstanę, to sprawdzę wszystko i napiszę na forum czy to coś pomogło Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
|
|
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 07-03-2014 20:12 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@przemek1386 troszke cierpliwosci i luzem da rade Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
przemek1386 |
Dodany dnia 07-03-2014 20:24 |
Postów: 39 Data rejestracji: 07.03.2014 19:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
@Szafiarzanin Do wszystkiego podchodzę ze spokojem Auto w sumie naładowane elektryką, bo mam oryginalne radyjko z podgłaszaniem przy kierownicy, i przeczuwam małą walkę z przeciwnikiem Treść dodana dnia 07 marzec 2014 19:25: [ Poza tym el. szyby, szyberdach i jakieś tam jeszcze drobiazgi Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
|
|
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 07-03-2014 21:10 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@przemek1386 tyś chyba jeszcze elektryki w samochodzie nie widział Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-03-2014 22:03 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Za pierwszym razem,licznik wyjmowałem ok.20 minut. Poźniej trwało to wiele mniej czasu. Nie wiem czy w 1,8s jest linka ale w mojej padlinie trochę trzeba było się nagimnastykować z jej wypięciem. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-03-2014 22:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Robsajson linka jest zawsze
wsadza sie rękę od dołu po lewej stronie kolumny w dziurę i do góry się szuka po omacku linki hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-03-2014 22:16 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Poźniej trzeba wykręcić rękę aby znaleźć miejsce na szarpnięcie pancerza linki.Może to sprawić lekki ból Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 07-03-2014 22:26 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
jak ma w miare "twarde" palce to linke idzie wyjąć u mnie akurat gorzej bylo kostki wypiac niz linke ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Rolf |
Dodany dnia 08-03-2014 01:47 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Ja dwa razy zegary wyciągałem i dwa razy te cholerne plastikowe zaczepy połamałem co trzymają linkę przy zegarach
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-03-2014 02:17 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ja zawszę wsadzam tam rękę, łapię tak że wskazujący i kciuk nie są zaciśnięte, łapię pozostałymi trzema palcami i dopiero zaciskam dłoń i wychodzi jak masełko
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
przemek1386 |
Dodany dnia 09-03-2014 16:54 |
Postów: 39 Data rejestracji: 07.03.2014 19:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Dobra, a więc tak. Pierwsze co, to przepraszam za zwłokę (kosmetyka autka). Zrobiłem tak jak trzeba, wyczyściłem luty i ... znów to samo. Poza tym znalazłem problem z zapalniczką. Po wpięciu transmitera czasem ktoś z pasażerów "szturchnie" go nogą i idzie bezpiecznik. Od wczoraj niestety wymieniałem już 9 razy bezpieczniki i tym razem wrzuciłem "30-stkę". Pewnie przy poruszeniu znów go ch** strzeli i wszystko pójdzie na marne. Nie wiem, czy to wina zapalniczki, czy też czegoś innego, że robi zwarcie i wywala bezpiecznik. Przepraszam za offtop, ale jest to wkurzające, bo przy wywaleniu bezpiecznika podczas jazdy piszczy czujnik włączonych świateł na wyłączonym silniku.. Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
|
|
|
piotrg |
Dodany dnia 09-03-2014 17:03 |
Postów: 429 Data rejestracji: 24.09.2011 20:17 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
mi kiedyś wpadło 5gr do zapalniczki ;p i wywalało bezpiecznik, a z tym obrotkiem to ci pisałem fb kup zegary za grosze i wymień będzie grało
fak gulf r19 gurom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
Rolf |
Dodany dnia 10-03-2014 01:11 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Wyciągnij zapalniczkę i zobacz czy się przewody gdzieś nie poluzowały, lub sama zapalniczka ma luzy.
@piotrg Ma rację, wymień zegary.... Będzie mniej stresu i wkr....ia się http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
kamil4769 |
Dodany dnia 10-03-2014 17:57 |
Postów: 149 Data rejestracji: 29.12.2009 00:58 Skąd: pomorskie Słupsk |
A może tak w ogóle sprawdzić czy jest sygnał na kostce? Bo kupi chłopak zegary i dalej będzie d**a . Niech sprawdzi kostki przy alternatorze. Maestro będzie wiedział gdzie jest dokładnie sygnał i Ci powie Moje auto: Renault Laguna Phase I , 2.2 D , kombi, diesel, 208500km
|
przemek1386 |
Dodany dnia 10-03-2014 19:07 |
Postów: 39 Data rejestracji: 07.03.2014 19:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Mogilno |
Co do tej zapalniczki. Standardowo był bezpiecznik 15a , teraz dałem 30a. O dziwo póki co jest dobrze. Co do obrotomierza. Ogarnę jakieś zegary od kuzyna bo ma trochę "szrotu" po autach i być może zadziała. Jak nie zadziała to podjadę do kogoś ze znajomych na kanał i sprawdzę. Moje auto: Mitsubishi Colt CAO 1.3 12V 4G13 '95 r, benzyna
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |