16 Maja 2024 10:03:18
Zdjęcia użytkowników
krzysia102 PEREZ24
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
buczenie auta 
wiktorowicz
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2014 19:33
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 18.04.2012 22:14
Skąd: -

witam mam takie pytanie czy jak poduszka silnika prawa jest zerwana lub wyrobiona to auto moze buczec ,przy predkosci 80 i wiecej nie mozna wyczymac od halasu w srodku auta ,poprostu nie daje sie jechac jest tak glosno .na zewnatrz nic nie slychac tylko w aucie .Nie jest to wydech poniewaz caly byl wymieniany od poczatku do konca nawet katalizator .PROSZE O PODPOWIEDZ CO TO MOZE BYC

Dżak
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 15-03-2014 19:33
Awatar
ruli17
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2014 19:35
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

@wiktorowicz a nie są to łożyska kół, albo sprzęgła ?

Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
wiktorowicz
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2014 19:56
Awatar


Postów: 4

Data rejestracji: 18.04.2012 22:14
Skąd: -

SPRAWDZE

Dżak
 
se7en3
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2014 20:22
Awatar


Postów: 1439

Data rejestracji: 10.09.2011 23:18
Skąd: małopolskie
Chrzanów

obstawiam tez na łozysko

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
 
zajac93
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2014 21:07
Awatar


Postów: 375

Data rejestracji: 25.07.2012 21:51
Skąd: warmińsko-mazurskie
Olecko

@se7en3 i to nie jedno, dodatkowo baloniaste oponki i felgi na grzybaSmile

Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
 
Matthias13
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2014 20:04
Awatar


Postów: 114

Data rejestracji: 10.03.2013 18:45
Skąd: śląskie
Krzepice

mam ten sam problem. U mnie łożyska kół odpadają ponieważ były wymieniane na nówki sztuki nie śmigane. Cały tłumik także mam nowy prucz kolektora wydechowego i być może on do wymiany lub uszczelka. Poduszek nie sprawdzałem ale sprawa jest tego typu, że oprucz tego, że głośno chodzi to często słychać też coś takiego jakby coś się trzęsło/trzepotało i w efekcie słychac takie jakby dzwonienie. Co to może być? Cały czas chodzi mi po glowie ten kolektor tylko jak to sprawdzić?

Moje auto: BMW 318i 1999r. Sedan PB+LPG, benzyna+LPG, 264000km
 
themati93r
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2014 23:39
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

koledzy dziś zrobiłem autko, była winna poduszka ta z tyłu dosłownie silnik opar się już na metalowej podporze aż się wyrobiła, poduszkę wykręciłem opuszczając sanki na których silnik jest przykręcony, po wymianie nie te autko aż chce się jechać w wielka podróż, mam tez inne pytanie gdyż moja temperatura silnika trzyma się między dwoma kreskami a z ręką na sercu mam nowy termostat i do tego wszystkiego muszę mieć zasłoniętą chłodnicę bo inaczej to nic z ciepełka w samochodzie i dogrzanego silnika moja temperatura jest od żółtej do błękitnej kreski jeśli chodnica zasłonięta?

http://zapodaj.ne...0.jpg.html

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2014 23:46
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@themati93r nagrzewnica do wymiany albo czyszczenia zapewne

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
themati93r
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2014 23:48
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

Może być to wina nagrzewnicy?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Kujtek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2014 23:49
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@themati93r skoro nowy termostat to prawie na pewno. to ona najczęściej odpowiada za słabe grzanie

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
themati93r
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2014 23:52
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

Oj to będzie ciężko, deskę trzeba zdjąć ale mam też pytanie iż moje pokrętło do przestawiania przepływu powietrza np na nogi górną część i szybę nie działa jak powinienien tylko po prostu nie da się go przekręcić w inną pozycję niż szyba i nawiew na nogi ?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Kujtek
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2014 23:55
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@themati93r nie trzeba ściągać, wystarczy pomoc drugiej osoby która ją uniesie do góry a ty w tym czasie odkręcisz i wysuniesz nagrzewnicę.

co do regulacji, wysuń sobie panel i zobacz czy cięgna nie pospadały z mocowań

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
themati93r
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2014 00:40
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

cięgna są zablokowane blaszkami a jak sciągnę te linki to ręką normalnie mogę nimi ruszać

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Kujtek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2014 00:43
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

może coś mieszalnik się popsuł i klapki nie chodzą jak trzeba, ale do tego musisz deskę ściągnąć.

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
dj_mafiozo
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2014 10:02
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Silnik się nie dogrzewa, na pewno dobrze założyłeś ten termostat, bo chyba za wcześnie puszcza, albo się niedomyka, bo normalna temperatura pracy silnika to trzecia długa kreska, natomiast ze dwie-trzy małe za nią włącza się wentylator chłodnicy. Silniki typu F mają porządnie zaprojektowany układ chłodzenia (w przeciwieństwie do Cleona) i jeżeli są sprawne to idealnie utrzymują temperaturę. I to bez zasłaniania chłodnicy. Poza tym jak silnik się niedogrzewa to nigdy nie będziesz miał sprawnego ogrzewania w aucie nawet jak wsadzisz nową nagrzewnicę Nissensa.
Cięgna jak są zablokowane to spróbuj wpuścić do nich rzadkiego oleju do maszyn precyzyjnych i delikatnie je rozruszać, jak to nic nie da to musisz rozebrać mieszalnik, a niestety aby go wytargać z auta musisz ściągać deskę.


Treść dodana dnia 09 kwiecień 2014 10:07:

@themati93r Ale czym możesz ruszać ręką jak odepniesz linki? Linką czy pokrędłem. Jak linka normalnie chodzi to panel nawiewu jest do naprawy albo wymiany. Jak pokrędło nie chodzi to tam jest taka kulka, która mogła wypaść i je zablokować, musisz ściągnąć gałkę, tylko ostrożnie aby nic nie połamać i nie szukać potem tej kulki po całym aucie i je złożyć na porządnie, gałkę normalnie podważasz z dwóch stron płaskim tępym narzędziem równomiernie i schodzi.

Edytowane przez dj_mafiozo dnia 09-04-2014 10:11
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
themati93r
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2014 21:04
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

linki chodzą normalnie tylko te pokrtętło co na zdjęciu dochodzi do tej czerwonej strzałki, po za tą strzałkę nie chce iść jak by cięgno było za długie? http://zapodaj.ne...9.png.html pokrętło od regulacji temperatury jest sprawne i działa w całym zakresie.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Kujtek
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2014 21:08
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@themati93r a na odwrót go nie masz zamocowanego? odwróconego o 180 stopni? spróbuj wyjac pokrętło i wsadzić odwrocone

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
themati93r
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2014 21:09
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

dodam jeszcze że jak odczepię linki od panelu to panel działa poprawinie

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
Kujtek
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2014 21:14
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@themati93r ale zakres kręcenia jest odpowiedni? jak tak to tam powinny być z tyłu tryby, może przeskoczył na nich

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
themati93r
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2014 14:59
Awatar


Postów: 248

Data rejestracji: 07.03.2014 15:22
Skąd: lubuskie
Rzepin

tak zakres jest odpowiedni wydaje mi się że mogą być za długie tylko nie wiem czy to jest możliwe?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: