Menu główne
Forum
Klubowicze
wiktorowicz |
Dodany dnia 15-03-2014 19:33 |
Postów: 4 Data rejestracji: 18.04.2012 22:14 Skąd: - |
witam mam takie pytanie czy jak poduszka silnika prawa jest zerwana lub wyrobiona to auto moze buczec ,przy predkosci 80 i wiecej nie mozna wyczymac od halasu w srodku auta ,poprostu nie daje sie jechac jest tak glosno .na zewnatrz nic nie slychac tylko w aucie .Nie jest to wydech poniewaz caly byl wymieniany od poczatku do konca nawet katalizator .PROSZE O PODPOWIEDZ CO TO MOZE BYC
Dżak
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-03-2014 19:33 |
ruli17 |
Dodany dnia 15-03-2014 19:35 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@wiktorowicz a nie są to łożyska kół, albo sprzęgła ?
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
wiktorowicz |
Dodany dnia 15-03-2014 19:56 |
Postów: 4 Data rejestracji: 18.04.2012 22:14 Skąd: - |
SPRAWDZE
Dżak
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 15-03-2014 20:22 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
obstawiam tez na łozysko Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
zajac93 |
Dodany dnia 15-03-2014 21:07 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
@se7en3 i to nie jedno, dodatkowo baloniaste oponki i felgi na grzyba Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
Matthias13 |
Dodany dnia 04-04-2014 20:04 |
Postów: 114 Data rejestracji: 10.03.2013 18:45 Skąd: śląskie Krzepice |
mam ten sam problem. U mnie łożyska kół odpadają ponieważ były wymieniane na nówki sztuki nie śmigane. Cały tłumik także mam nowy prucz kolektora wydechowego i być może on do wymiany lub uszczelka. Poduszek nie sprawdzałem ale sprawa jest tego typu, że oprucz tego, że głośno chodzi to często słychać też coś takiego jakby coś się trzęsło/trzepotało i w efekcie słychac takie jakby dzwonienie. Co to może być? Cały czas chodzi mi po glowie ten kolektor tylko jak to sprawdzić? Moje auto: BMW 318i 1999r. Sedan PB+LPG, benzyna+LPG, 264000km
|
themati93r |
Dodany dnia 08-04-2014 23:39 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
koledzy dziś zrobiłem autko, była winna poduszka ta z tyłu dosłownie silnik opar się już na metalowej podporze aż się wyrobiła, poduszkę wykręciłem opuszczając sanki na których silnik jest przykręcony, po wymianie nie te autko aż chce się jechać w wielka podróż, mam tez inne pytanie gdyż moja temperatura silnika trzyma się między dwoma kreskami a z ręką na sercu mam nowy termostat i do tego wszystkiego muszę mieć zasłoniętą chłodnicę bo inaczej to nic z ciepełka w samochodzie i dogrzanego silnika moja temperatura jest od żółtej do błękitnej kreski jeśli chodnica zasłonięta http://zapodaj.ne...0.jpg.html Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-04-2014 23:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r nagrzewnica do wymiany albo czyszczenia zapewne
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 08-04-2014 23:48 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Może być to wina nagrzewnicy? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-04-2014 23:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r skoro nowy termostat to prawie na pewno. to ona najczęściej odpowiada za słabe grzanie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 08-04-2014 23:52 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Oj to będzie ciężko, deskę trzeba zdjąć ale mam też pytanie iż moje pokrętło do przestawiania przepływu powietrza np na nogi górną część i szybę nie działa jak powinienien tylko po prostu nie da się go przekręcić w inną pozycję niż szyba i nawiew na nogi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-04-2014 23:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r nie trzeba ściągać, wystarczy pomoc drugiej osoby która ją uniesie do góry a ty w tym czasie odkręcisz i wysuniesz nagrzewnicę.
co do regulacji, wysuń sobie panel i zobacz czy cięgna nie pospadały z mocowań hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 09-04-2014 00:40 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
cięgna są zablokowane blaszkami a jak sciągnę te linki to ręką normalnie mogę nimi ruszać Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-04-2014 00:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
może coś mieszalnik się popsuł i klapki nie chodzą jak trzeba, ale do tego musisz deskę ściągnąć.
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 09-04-2014 10:02 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Silnik się nie dogrzewa, na pewno dobrze założyłeś ten termostat, bo chyba za wcześnie puszcza, albo się niedomyka, bo normalna temperatura pracy silnika to trzecia długa kreska, natomiast ze dwie-trzy małe za nią włącza się wentylator chłodnicy. Silniki typu F mają porządnie zaprojektowany układ chłodzenia (w przeciwieństwie do Cleona) i jeżeli są sprawne to idealnie utrzymują temperaturę. I to bez zasłaniania chłodnicy. Poza tym jak silnik się niedogrzewa to nigdy nie będziesz miał sprawnego ogrzewania w aucie nawet jak wsadzisz nową nagrzewnicę Nissensa.
Cięgna jak są zablokowane to spróbuj wpuścić do nich rzadkiego oleju do maszyn precyzyjnych i delikatnie je rozruszać, jak to nic nie da to musisz rozebrać mieszalnik, a niestety aby go wytargać z auta musisz ściągać deskę. Treść dodana dnia 09 kwiecień 2014 10:07: @themati93r Ale czym możesz ruszać ręką jak odepniesz linki? Linką czy pokrędłem. Jak linka normalnie chodzi to panel nawiewu jest do naprawy albo wymiany. Jak pokrędło nie chodzi to tam jest taka kulka, która mogła wypaść i je zablokować, musisz ściągnąć gałkę, tylko ostrożnie aby nic nie połamać i nie szukać potem tej kulki po całym aucie i je złożyć na porządnie, gałkę normalnie podważasz z dwóch stron płaskim tępym narzędziem równomiernie i schodzi. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 09-04-2014 10:11 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
themati93r |
Dodany dnia 09-04-2014 21:04 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
linki chodzą normalnie tylko te pokrtętło co na zdjęciu dochodzi do tej czerwonej strzałki, po za tą strzałkę nie chce iść jak by cięgno było za długie http://zapodaj.ne...9.png.html pokrętło od regulacji temperatury jest sprawne i działa w całym zakresie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-04-2014 21:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r a na odwrót go nie masz zamocowanego? odwróconego o 180 stopni? spróbuj wyjac pokrętło i wsadzić odwrocone
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 09-04-2014 21:09 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
dodam jeszcze że jak odczepię linki od panelu to panel działa poprawinie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-04-2014 21:14 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r ale zakres kręcenia jest odpowiedni? jak tak to tam powinny być z tyłu tryby, może przeskoczył na nich
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 10-04-2014 14:59 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
tak zakres jest odpowiedni wydaje mi się że mogą być za długie tylko nie wiem czy to jest możliwe Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |