Menu główne
Forum
Klubowicze
themati93r |
Dodany dnia 15-03-2014 22:52 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Mam takie pytanie, jestem posiadaczem Reni 19 silnik 1721 i nie wiem co jest grane bo są straszne drgania deski rozdzielczej i innych plastików uszczelniony wydech a wydaje mi się że to wina poduszek silnika Jak je wymienić i jak się do nich zabrać pomocy bo nie da się jechć drgania ustają około 2800tyś obrotów jak silnik ma stałe obroty na biegu jałowym wszystko się trzęsie i trzeszczy ( jak to zrobić Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-03-2014 22:52 |
Rolf |
Dodany dnia 15-03-2014 22:57 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@themati93r
Może silnik nie równo pracować i przenosi drgania na kokpit, a w szczególności jeżeli plastiki są źle złożony Świce, kabli WN i palec z kopułką sprawne http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
themati93r |
Dodany dnia 16-03-2014 14:24 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Wszystko sprawne silnik pracuje równo i dobrze, chce wymienić te poduszki, ale nie wiem jak potrzebuje kanał bo mam taki mały podjazd na którym pod autko wejdę silnik na lewarku podniosę do góry i jakoś trzeba było by go wyciągnąć Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 16-03-2014 15:02 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zeby wymienic tylnia potrzeba zaprzec najtanszy podnosnik hydrauliczny nozkami o grodz trzepieniem o silnik odkrecasz poduche wyjmujesz wkladasz nowa. Troche ciezko ja wlozyc tam ale da rade. Nie wiem jak w F3N ale w F3P nawet nie musialem portek sciagac ani magla rozpinac. zeby wymienic przednie trzeba zdjac zderzak wtedy masz dostep do srub poduszki pod alternatorem luzujesz takze ta pod skrzynia zeby uniesc silnik i wymieniasz. Pod skrzynia na koncu i gotowe. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
themati93r |
Dodany dnia 17-03-2014 18:32 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Dzięki zaopatrzę się w nowe i zabieram się do pracy za cały komplet dałem 230 zł trochę drogo ale gówna nie chce kupować Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 17-03-2014 18:51 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Hutschinsona sa dobre sasic to szajs a najczesciej dostepny wlasnie jest sasic.Pierwszy bynajmniej we wro na zamowienie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |