Menu główne
Forum
Klubowicze
jamlasica |
Dodany dnia 30-03-2014 15:58 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
podejdzie pod 16V? gdzieś mi się obiło o uszy że pasuje. Robił ktoś taki paździerz? Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-03-2014 15:58 |
Kujtek |
Dodany dnia 30-03-2014 16:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 30-03-2014 16:11 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@jamlasica z clio baccary 1.8 podejdzie @Kujtek z megany bez przerobienia naciągu nie podejdzie Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
jamlasica |
Dodany dnia 30-03-2014 20:02 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
Lesiu masz bliższe dane? fota, numer jakikolwiek? wersja silnika? zamierzam kupić nówkę albo regena. Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
borek88 |
Dodany dnia 02-09-2014 22:23 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
podłączam się pod temat czy da rade wsadzić bez przeróbek 110a altka do r19 1.8 16v? jeśli tak to od jakiego modelu dokładnie lub jakiś numer altka bo trafiłem na ogłoszenie 110a altek niby z 1.8 16v Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
jamlasica |
Dodany dnia 09-11-2014 15:43 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
Odpowiedź trochę późno, ale może komuś się przyda. Włożyłem ten alternator do 16V z klimą. Nie obyło się bez pewnych przeróbek. Polegały one na odsunięciu jakieś 20 milimetrów tego kwadratowego mocowania naciągu tak, aby prowadnica naciągu nie opierała się o obudowę alternatora. Zrealizowałem to za pomocą dorobionych tulei. W momencie gdy miałem sprawny silnik i testowałem to rozwiązanie, wszystko pracowało bardzo sprawnie. Z elektryki: puściłem dodatkowy gruby plus z ładnie zaciśniętymi oczkami miedzianymi, tak aby być pewnym że na tym odcinku nie ma żadnych oporów wynikających z niesprawności starej wiązki.
jamlasica dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
docent207 |
Dodany dnia 10-11-2014 12:49 |
Postów: 498 Data rejestracji: 30.06.2007 20:30 Skąd: dolnośląskie Złotoryja |
Ja mam u siebie z clio 2 110A założony Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
|
maestro |
Dodany dnia 10-11-2014 17:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Zostawiłeś w takim sposób ten przewód? Proponowałbym go lepiej zabezpieczyć.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jamlasica |
Dodany dnia 10-11-2014 20:23 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
Nie, to jest stare zdjęcie. Przewód w tej chwili jest w peszlu. Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |