Menu główne
Forum
Klubowicze
adamor11 |
Dodany dnia 30-03-2014 18:59 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Witam. Mam problem od dłuższego czasu. Najpierw zaczęło się od zaniku napięcia na pozpłonowym na przekaźnik pompy paliwa zamiast 12V było 9V, później wzbudzenie na alternator. Dziś znowu nie mam łądowania, to znaczy mam ale nie całe 13V, mierzyłem pozapłonowy na wzbudzenie i ma 11,25 na aku jest 12,4. Dziś zmierzyłem prąd przy stacyjce, na grubym czerwonym mam 12,4 a po przekręceniu kluczyka na żółtym grubym 11,3. Czyli co stacyjka do wymiany czy może słaba masa?
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-03-2014 18:59 |
maestro |
Dodany dnia 30-03-2014 22:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nic nie jest do wymiany. Jeżeli masz wzbudzenie na alternatorze i ładowanie niecałe 13V to altek na stół.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adamor11 |
Dodany dnia 30-03-2014 23:41 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
To na pewno ale dlaczego gubi ponad jeden volt przechodząc przez stacyjkę?
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-03-2014 23:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nic nadzwyczajnego Sprawdz sobie ile masz na stykach tylnej szyby jak włączysz grzanie
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adamor11 |
Dodany dnia 30-03-2014 23:51 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no dobra a to że zrobiło się 9V na przekażnik pompy i zapomniałem że na cewkę też uciekły 3V nie wiem gdzie to spier.... ? bo nie na wszystkich żółtych jest te 9V na bodajrze dwóch jest te 11,25V i wsztstko teraz pod nie jest podłączone
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-03-2014 23:53 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a nie mówiłem Ci już żebyś pociągnął porządny grubszy przewód prosto ze stacyjki z odpowiedniego pinu do czarnej skrzynki pod maską i tam połączył te zółte z nim? cewka i wzbudzenie jest zasilane z tego samego.
Treść dodana dnia 30 marzec 2014 23:53: a nie mówiłem Ci już żebyś pociągnął porządny grubszy przewód prosto ze stacyjki z odpowiedniego pinu do czarnej skrzynki pod maską i tam połączył te zółte z nim? cewka i wzbudzenie jest zasilane z tego samego. Edytowane przez maestro dnia 30-03-2014 23:53 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adamor11 |
Dodany dnia 31-03-2014 00:01 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Może mówiłeś ale teraz to do mnie dotarło Martwi mnie ten altek. W zeszłe lato wymieniłem mostek i regulator, co się znowu zesrało. Już dwa razy mostek wymieniałem, nie za często?
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 31-03-2014 02:15 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Za często, sprawdź różnicę ładowania na akumulatorze i na alternatorze, jeśli będzie różnica to trzeba bajpasa poprowadzić z alternatora do akumulatora. Na stacyjce nie mierz napięcia bo to mija się z celem. Najpierw akumulator i alternator, potem reszta. Jak regulator wymieniłeś na chińczyka to też mogą być problemy, lepiej same szczotki w oryginalnym wymienić - jeśli już wcześniej nie był wsadzony chińczyk. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 31-03-2014 06:40 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Dziś sprawdzę bo w sumie nie mierzyłem napięcia z samego altka tylko na aku
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |