08 Maja 2024 23:42:57
Zdjęcia użytkowników
zieluch111 Exaited
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
Plus pozapłonowy poniżej 12V 
adamor11
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2014 18:59
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Witam. Mam problem od dłuższego czasu. Najpierw zaczęło się od zaniku napięcia na pozpłonowym na przekaźnik pompy paliwa zamiast 12V było 9V, później wzbudzenie na alternator. Dziś znowu nie mam łądowania, to znaczy mam ale nie całe 13V, mierzyłem pozapłonowy na wzbudzenie i ma 11,25 na aku jest 12,4. Dziś zmierzyłem prąd przy stacyjce, na grubym czerwonym mam 12,4 a po przekręceniu kluczyka na żółtym grubym 11,3. Czyli co stacyjka do wymiany czy może słaba masa?

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 30-03-2014 18:59
Awatar
maestro
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2014 22:26
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nic nie jest do wymiany. Jeżeli masz wzbudzenie na alternatorze i ładowanie niecałe 13V to altek na stół.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adamor11
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2014 23:41
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

To na pewno ale dlaczego gubi ponad jeden volt przechodząc przez stacyjkę?

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2014 23:46
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Nic nadzwyczajnego Wink Sprawdz sobie ile masz na stykach tylnej szyby jak włączysz grzanie Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adamor11
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2014 23:51
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

no dobra a to że zrobiło się 9V na przekażnik pompy i zapomniałem że na cewkę też uciekły 3V nie wiem gdzie to spier.... ? bo nie na wszystkich żółtych jest te 9V na bodajrze dwóch jest te 11,25V i wsztstko teraz pod nie jest podłączoneShock

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
maestro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2014 23:53
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a nie mówiłem Ci już żebyś pociągnął porządny grubszy przewód prosto ze stacyjki z odpowiedniego pinu do czarnej skrzynki pod maską i tam połączył te zółte z nim? Wink cewka i wzbudzenie jest zasilane z tego samego.


Treść dodana dnia 30 marzec 2014 23:53:

a nie mówiłem Ci już żebyś pociągnął porządny grubszy przewód prosto ze stacyjki z odpowiedniego pinu do czarnej skrzynki pod maską i tam połączył te zółte z nim? Wink cewka i wzbudzenie jest zasilane z tego samego.

Edytowane przez maestro dnia 30-03-2014 23:53
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adamor11
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2014 00:01
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Może mówiłeś ale teraz to do mnie dotarłoGrin Martwi mnie ten altek. W zeszłe lato wymieniłem mostek i regulator, co się znowu zesrało. Już dwa razy mostek wymieniałem, nie za często?

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
TermiFNFAL
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2014 02:15
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Za często, sprawdź różnicę ładowania na akumulatorze i na alternatorze, jeśli będzie różnica to trzeba bajpasa poprowadzić z alternatora do akumulatora.
Na stacyjce nie mierz napięcia bo to mija się z celem. Najpierw akumulator i alternator, potem reszta.

Jak regulator wymieniłeś na chińczyka to też mogą być problemy, lepiej same szczotki w oryginalnym wymienić - jeśli już wcześniej nie był wsadzony chińczyk.

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
adamor11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2014 06:40
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Dziś sprawdzę bo w sumie nie mierzyłem napięcia z samego altka tylko na aku

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: