Menu główne
Forum
Klubowicze
kimada |
Dodany dnia 03-04-2014 12:01 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@grzes70 i masz rację. Są przynajmniej dwie wersje takich farb, jedna tylko dla firm a druga do handlu.Mi znajmy przywiózł słoiczek farby okrętowej ze Szwecji, to jak 4 lata temu odmalowałem taczkę, to do dzisiaj wygląda jak nówka, no oczywiście trochę się odrapało, ale to taczka a nie statek @R9GTX rozumiem, że masz na myśli zabezpieczanie spodu auta i miejsc niewidocznych tym specyfikiem. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-04-2014 12:01 |
R9GTX |
Dodany dnia 03-04-2014 12:36 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@kimada tak bo czarne ślady zostawia
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
kimada |
Dodany dnia 03-04-2014 13:00 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@R9GTX skorzystam z Twojego patentu jak zabiorę się za spód, bo jak mam jeszcze trochę pohulać Renatką to trzeba jej coraz bardziej zaglądać pod kiecę
A wczoraj przy naprawie hamulców w bębnach zawitała do Reni niespodzianka, mianowicie na nową dziurę przy tylnym,prawym nadkolu i już podlewarować się tam nie da bo zacząłem skubać i rąsia weszła do środeczka Dziura nie jest szeroka, tak na grubość dłoni, ale za to poszło wzdłuż na jakiej 20 cm więc chyba tego już sam nie zdziałam i trza będzie jakieś spawanko uskutecznić. Jak pech to pech, ciekaw jestem ile taka zabawa może kosztować? Edytowane przez kimada dnia 04-04-2014 07:37 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
jamlasica |
Dodany dnia 09-04-2014 22:58 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
w nadkolu w środku? wycięcie dookoła dziury, wspawanie kawałka ukształtowanej blachy, zakonserwowanie podkładem reaktywnym, masą na spawy a potem baranem, ewentualnie podlaniem w środek czymś do profili zamkniętych.. sądzę że nie będzie cenowej tragedii. Pokaż to komuś ogarniętemu, niech oceni ile trzeba zrobić, ale nie sądzę żeby dużo wziął. Przy dobrym układzie to ze 2 godziny roboty spawalniczej i z 4-5 godzin na przeschnięcie chemii, jeśli koleś wykonujący to będzie miał swoje materiały to pewnie zamknie całość w jakichś 150 zł. Tak strzelam, znając mniej więcej ceny u mnie. Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
kimada |
Dodany dnia 10-04-2014 11:17 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@jamlasica dzięki za przybliżenie cenowe tematu. Dodam, że wygnite mam nie nadkole tylko od wewnętrznej strony progu, tak od połowy tylnych drzwi do momentu gdzie próg łączy się z nadkolem, sorki za nieprecyzyjne opisanie miejsca. Jak podniosę ją do góry i trochę tam oskrobię to zapodam fotkę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |