Menu główne
Forum
Klubowicze
ArbuzzZ |
Dodany dnia 06-04-2014 14:34 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Witajcie no wiec mam problem ponieważ kończy sie sprzęgło i wysoko łapie a z tego co wiem linki nie da sie naciągnąć i pytanie czy macie jakiś sposób aby troszkę podciagnąć to sprzęgło ? ponieważ teraz nie mam kasy i dopiero za miesiąc bede miał i myslalem aby na linkę nałożyć podkładki aby delikatnie naciagnąć ale nie wiem czy to zaskodzi czy nie a drugie pytanie to problem duzego spalanie wiem ze mam filtr do wymiany ale on i tak duzo pali bo az 14 litrów a silnik to 1.2TR benzyna i pytanie jak wyregulować gaźnik ?, a trzecie pytanie to czy jest sens ja robić ponieważ kupilem od dziadka za 800zł i dość ładna jest ale trzeba zrobic filtry wymienic olej sprzęgło i 2 przewody paliwowe i oplacic i sie zastanawiam czy jest to oplacalne czy nie lepiej ja sprzedac fotki ; http://zapodaj.ne...3.jpg.html http://zapodaj.ne...2.jpg.html http://zapodaj.ne...3.jpg.html Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-04-2014 14:34 |
grzes70 |
Dodany dnia 06-04-2014 17:24 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@ArbuzzZ Na każdym forum obowiązują pewne zasady,tu jest tak samo.Ten dział służy do rozwiązywania problemów z układem napędowym a nie prezentacji samochodu,oceny jego wartości czy roztrząsaniu dlaczego za dużo pali. Na linkę sprzęgła możesz spróbować założyć podkładki,albo zablokować samoregulator (opis w FAQ).Sprawdź też w jakim stanie jest grzybek na którym opiera się łapa sprzęgła. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 06-04-2014 19:02 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
sorka nie wiedzialem , moge prosic o przeniesienie do odpowiedniego dzialu ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 06-04-2014 20:19 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Już przeniosłem z działu silnikowego Zapoznaj się proszę z forum,znajdziesz tu wiele informacji o R19 których próżno szukać gdzie indziej. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 06-04-2014 22:21 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
W ogłoszeniu napisałeś: Jak to mówią nic tylko brać wsiadać i jeździć Do tego kupiłeś za 800 a sprzedajesz za 1300 bez informacji o usterkach. Wqur.. mnie jak auto jest ok a przy oględzinach okazuje się, że padlina daleko nie zajedzie i trzeba worek pieniędzy jeszcze w niego wrzucić aby był w stanie auta za tę cenę Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-04-2014 22:28 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Robsajson hola, nie rozpędzaj się tak z osądami, jesteś pewny że to on właśnie wystawił ogłoszenie a nie z niego kupił?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 06-04-2014 22:59 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
tak ja wystawilem i jak juz trzeba bylo zadzwonic to bys sie dowiedzial o usterkach no ale po co lepiej po ogloszeniu stwierdzic ze padlina i ze sciemniam ... co za ludzie... a po drugie to ogloszenie dzis zostaje usunięte poniewaz jej nie sprzedaje bo bede ja robil po wyplacie bo jej stan jak na ten rok i marke jest bardzo dobry
Treść dodana dnia 06 kwiecień 2014 22:02: po za tym cena byla tylko dla sprawdzenia czy bedzie zainteresowanie . Ogłoszenia juz nie ma a od jutra zaczynam prace nad renatką a tobie kolego polecam abyś przed wydaniem opini skontaktował się z sprzedającym i wtedy mówił bo jak byś zadzwonil to bys sie wszystkiego dowiedział ... Edytowane przez ArbuzzZ dnia 06-04-2014 23:02 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 06-04-2014 23:06 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ale po co pisać, że auto jest ok i tylko wsiadać i jechać jeśli sprzęgło jest do wymiany? Równie dobrze mogę wystawić auto bez silnika i liczyć na to samo. ,,Padlina" to określenie R19 tutaj więc nie masz się co tak napinać Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 07-04-2014 05:13 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
sprzęgło się kończy ale jeżdzi jeszcze dobrze więc z czym problem ? tak jak pisalem nastepnym razem zadzwon i sie dowiedz a potem komentuj .... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Rolf |
Dodany dnia 07-04-2014 10:12 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Ja nie rozumiem.... sprzęgło się kończy ale jedzie, jak coś się zaczyna kończyć to wymieniam, a nie liczę na cud
To ja mogę powiedzieć śmiało że moja Raszpla pali bez problemów, na dotyk wręcz ino delikatnie nie łapią dwa gary, a to że uszczelka się prawdopodobnie skończyła pod głowicą to już nie ważne. Tak po za tym cud, miód silnik prawie ideał http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
milas92 |
Dodany dnia 07-04-2014 12:30 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
ArbuzzZ napisał(a): kończy sie sprzęgło i wysoko łapie a z tego co wiem linki nie da sie naciągnąć i pytanie czy macie jakiś sposób aby troszkę podciagnąć to sprzęgło ? jak naciągniesz linke to będzie jeszcze gorzej bo będzie mocniej wysprzęglało ArbuzzZ napisał(a): myslalem aby na linkę nałożyć podkładki aby delikatnie naciagnąć ale nie wiem czy to zaskodzi może wysmyknąć się łożysko oporowe ArbuzzZ napisał(a): duzo pali bo az 14 litrów a silnik to 1.2TR benzyna to zmień ten filt a nie jeździsz na zajechanym (20zł) ArbuzzZ napisał(a): czy jest sens ja robić ponieważ kupilem od dziadka za 800zł i dość ładna jest nie kupisz dobrego auta za taką kase, zawsze będziesz musiał władować ArbuzzZ napisał(a): filtry wymienic olej sprzęgło i 2 przewody paliwowe i oplacic a w jakim aucie się tego nie robi? od razu po zakupie zmieniasz olej, rozrząd, filtry - chyba, ze wiesz kiedy było wymieniane więc na dzień dobry powinieneś dodać do kwoty kilka stówek. ArbuzzZ napisał(a): czy jest to oplacalne a chcesz jeździć padłem? sprawdź jeszcze zawieszenie, hamulce i ukł. kierowniczy Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-04-2014 14:07 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
ArbuzzZ napisał(a): sprzęgło się kończy ale jeżdzi jeszcze dobrze więc z czym problem ? tak jak pisalem nastepnym razem zadzwon i sie dowiedz a potem komentuj .... Auto typu ,,wsiadać i jeździć" to takie w które nie trzeba wkładu finansowego na początku.Jeśli tego nie kumasz to już nie mój problem. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 07-04-2014 14:26 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Bądźcie uprzejmi skupić się na problemie ze sprzęgłem. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-04-2014 14:39 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
A nad czym się tutaj skupiać?Zużyte sprzęgło się wymienia a nie kombinuje z podciąganiem linki.Na nitach i tak za daleko się nie zajedzie a dodatkowo można wykończyć docisk. Co do spalania, trzeba sprawdzić filtr powietrza i układ zapłonowy, może też wystarczy popuścić trochę pedał gazu i skupić się na ekonomicznej jeździe. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 07-04-2014 15:10 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
dobra filtry oleje itp juz wymienione, sprzegło jeszcze musi poczekać a pytanie co można zrobić aby ztroszkę wzmocnić renatkę chodzi mi aby podkręcić silnik ale nie wiem nie znam sie na tym za bardzo a co do zawieszenia to przód jest nowy a tył jest używany ale w dobym stanie, układ wydechowy nowy, hamulce żyletki (nowe tarcze i klocki i szczeki) do tego przewody wszystkie wymienione widać dziadek jednak coś dbał Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 07-04-2014 15:16 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Nic nie zrobisz z tym silnikiem aby zwiększyć moc. Jeśli masz gaźnik, można lekko zwiększyć dawkę paliwa ale odbije się to na jeszcze większym spalaniu. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 07-04-2014 16:20 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@Robsajson Na tym że jest to dział przeniesienia napędu.I nie dyskutujemy w nim kto co i za ile sprzedaje.Podobnie ze spalaniem,tym bardziej że ArbuzzZ założył o tym wątek w dziale silnikowym. @ArbuzzZ Chcesz robić multitemat to załóż proszę wątek o swoim samochodzie w odpowiednim miejscu i skończ z off topem. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Streno |
Dodany dnia 08-04-2014 15:12 |
Postów: 3 Data rejestracji: 04.02.2013 14:02 Skąd: - |
Wymień sprzęgło i nie czekaj na cuda z nieba. |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |