Menu główne
Forum
Klubowicze
szafran29 |
Dodany dnia 24-04-2014 16:00 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
witam ma reduktor kme tur (silver) i cały czas ubywa płyn chłodniczy z kolanka wodnego. Wymieniłem oringi na nowe i dalej to samo, to wymieniłem całe kolanko na nowe i też bez zmian. Możliwe że miejsce gdzie jest montowane wyrobiło się lub coś innego? Kolanko jest luźne po naciśnięciu węża widać wylatujące powietrze przy drugim tego nie ma, w serwisie powiedzieli że nie mogło się nic wyrobić. Miał ktoś podobny problem?
Było R19, teraz Audi a3 1.8T, Scenic 1.6 16v, Laguna 1.8 8v i Mazda RX8 1.3
Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-04-2014 16:00 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 24-04-2014 17:01 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A jak to kolanko jest mocowane? O ile jest wkręcane to mimo oringu możesz dać na gwint zwykłych pakuł.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
szafran29 |
Dodany dnia 24-04-2014 19:55 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
jest wciskane i mocowane blaszką
Było R19, teraz Audi a3 1.8T, Scenic 1.6 16v, Laguna 1.8 8v i Mazda RX8 1.3
Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 24-04-2014 23:56 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A nie można go wkleić na klej epoksydowy, jak dokładnie to zrobisz to za chiny nic nie ma prawa stamtąd cieknąć, tylko miej na uwadze, że może być problem ewentualnie gdyby trzeba było go wyciągać. Bo co to jest? Reduktor jest metalowy, a kolanko metalowe czy plastikowe? Zresztą mniejsza, klejem epoksydowym skleisz bez względu na to jakie to materiały. Tylko pamiętaj, że aby to zrobić musisz spuścić płyn z układu, wyciągnąć parownik, wyczyścić zarówno gniazdo jak i kolanko drobnym papierem wodnym, odtłuścić benzyną ekstrakcyjną, skleić i pozostawić na 24 godziny. Poxipol wiąże na przykład 10 minut, jest to dwuskładnikowy klej epoksydowy, który z powodzeniem łączy niemal wszystkie materiały dając spoinę o wytrzymałości metalu (podobno - choć znam przypadki, w których taka spoina nie wytrzymuje, ale tu powinna załatwić sprawę). Pamiętaj tylko, że jeżeli masz reduktor na gwarancji, to jest to ingerencja, która stanowi podstawę do nieuznania ewentualnej reklamacji.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
szafran29 |
Dodany dnia 25-04-2014 16:38 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
nie chodzi o to żeby zrobić to na stałe, co jak będzie kiedyś trzeba reduktor w inne miejsce przenieść albo kolanko pęknie, nowy reduktor i kasa w błoto? kolanka są plastikowe, dzisiaj nawinąłem na nie pakuły i dałem silikonu zobaczę czy coś to da
Było R19, teraz Audi a3 1.8T, Scenic 1.6 16v, Laguna 1.8 8v i Mazda RX8 1.3
Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
maestro |
Dodany dnia 25-04-2014 18:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
mój post chyba zniknął. opitol to dirkiem i bedzie gitara. bedzie możliwe do późniejszego rozłożenia a na pewno sprawe załatwi.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
szafran29 |
Dodany dnia 25-04-2014 19:52 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
a co to za dirk jest?
Było R19, teraz Audi a3 1.8T, Scenic 1.6 16v, Laguna 1.8 8v i Mazda RX8 1.3
Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 25-04-2014 19:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@szafran29 "DIRKO" taka masa uszczelniająca Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
szafran29 |
Dodany dnia 25-04-2014 19:58 |
Postów: 351 Data rejestracji: 06.11.2009 11:25 Skąd: lubuskie Szprotawa |
ok dzięki
Było R19, teraz Audi a3 1.8T, Scenic 1.6 16v, Laguna 1.8 8v i Mazda RX8 1.3
Moje auto: Audi a3 1.8T, benzyna+LPG, 220000km
|
batura |
Dodany dnia 01-04-2015 22:29 |
Postów: 11 Data rejestracji: 17.07.2012 21:49 Skąd: podlaskie Białystok |
maestro napisał(a): mój post chyba zniknął. opitol to dirkiem i bedzie gitara. bedzie możliwe do późniejszego rozłożenia a na pewno sprawe załatwi. Ten post także mi pomógł, więc dzięki maestro |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |