Menu główne
Forum
Klubowicze
gorgisz |
Dodany dnia 25-04-2014 15:51 |
Postów: 108 Data rejestracji: 09.09.2008 10:23 Skąd: wielkopolskie Poznań |
witam, prosze o pomoc w wytypowaniu co moze byc nie halo z autem: otoz, jesli auto stoi np 3-5 dni to po tym czasie nie da rady go odpalic; dodam ze aku jest nowy i mimo to i tak sie rozladowuje; jesli sie jezdzi dzien za dniem autem to nie ma zadnych rozladowac aku; podczas jazdy nie pali sie symbol aku-czerwony; wiec na logike alternator dziala poprawnie... prosba o typy co to moze byc; dodam ze nie bierze sie to od zostawionych swiatel, podswietlenie wewnatrz auta, wlaczonego radia etc. pozdr tom Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 322400km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-04-2014 15:51 |
Kujtek |
Dodany dnia 25-04-2014 15:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@gorgisz miernik między aku a klemę i wyciągaj po kolei bezpieczniki, może ci wyjdzie które źródło kradnie prąd Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukas85 |
Dodany dnia 25-04-2014 17:36 |
Postów: 838 Data rejestracji: 10.08.2010 17:51 Skąd: lubelskie Chełm |
najpierw sprawdz ładowanie, pozniej zmierz ile prądu pobiera podczas zgaszonego auta.
455 Bleu nuit - niebieski odcień nocy (ciemny niebieki)
świeca zapłonowa przyświeca drogę tłokowi żeby nie przypier...w głowicę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 237000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 25-04-2014 23:49 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tak jak chłopaki piszą, najpierw ładowanie sprawdź, bez obciążenia i z obciążeniem. Później amperomierz (może być ten z multimetru), rozłącz klemę plusową i między klemę a plus aku go podłącz - na wyłączonym silniku oczywiście i pozamykanych drzwiach, uzbrojonym centralnym czy jak tam auto zostawiasz. Upływ prądu nie powinien być większy niż 100 mA (0,1A). Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
gorgisz |
Dodany dnia 28-04-2014 22:03 |
Postów: 108 Data rejestracji: 09.09.2008 10:23 Skąd: wielkopolskie Poznań |
witam dzis dostalem info od mechanika ze problem tkwi w instalacji gazowej. po zgaszeniu auta okazuje sie ze jest pobierany prad na instalacje nie wiadomo czy to cos z elektronika sugestia.jechac do gazownika lub zalozyc odciecie masy na aku. prosba o porady tom Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 3d, 322400km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-04-2014 22:15 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@gorgisz znasz się trochę na elektryce? bo bez tego to nic nie zrobisz, a przez internet to można strzelać gdzie ginie prąd. może coś zamiast pod plus po stacyjce jest podpięte pod stały plus? jak się nie znasz i nie chcesz niczego popsuć to chyba lepiej żeby gaziarz poszukał... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 28-04-2014 22:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Odcięcie masy na aku.... To ma być wyleczona choroba a nie tylko objawy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |