Menu główne
Forum
Klubowicze
Pawel171990 |
Dodany dnia 25-04-2014 16:03 |
Postów: 182 Data rejestracji: 25.08.2008 13:34 Skąd: dolnośląskie Bolesławiec |
Witam, mam pytanie odnośnie urywających się śrub korbowodów. Chodzi mi o to, że przy dokręcaniu panewek korbowodów urwały mi się przy trzech stopkach po jednej śrubie. Na próbę przełożyłem jedną dobrą w miejsce urwanej i znowu dość lekko się wkręcała i przy dokręcaniu momentem 40Nm urwała się. Teraz pytanie czy może być w stopce przeciągnięty gwint czy to tylko wina śrub? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-04-2014 16:03 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 25-04-2014 16:51 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Pawel171990 jak śruby są używane to dokręca się na wyczucie, bo strzelą. Dlatego przy pełnym remoncie wypada dać nowe, tak samo jak ze śrubami głowicy, stare też potrafią pęknąć przy ksiązkowym dokręcaniu Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 25-04-2014 23:44 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Dokładnie, dałbym nowe śruby i dokręcił wymaganym momentem. Jeśli chcesz dawać stare to na wyczucie i klej do gwintów średniej wytrzymałości. Czasem jednak ciężko wyczuć kiedy śruba strzeli. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Przejdź do forum: |