Menu główne
Forum
Klubowicze
themati93r |
Dodany dnia 08-05-2014 23:11 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Witam, mam taki problem iż ostatnio wymieniłem termostat na nowy za 25 zł, działał przez tydzień wszystko pięknie, ale od miesiąca było już zimno i strzałka utrzymywała się na 2 kresce a teraz po zakupie nowego termostatu nowego płynu chłodniczego i wypłukaniu całego układu przez prawie 2 godziny i płukanie chłodnicy. po tych wszystkich operacjach odpowietrzeniu układu temperatura jest w granicach 2,5 kreski i nie raz na 3 i szybko spada w ta pozycję oto zdjęcie co jest tego przyczyną
themati93r dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-05-2014 23:11 |
Bot |
Dodany dnia 08-05-2014 23:15 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Jest to gdzieś w faq , ale to chyba prawidłowa tempertura z tego co pamiętam.
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
themati93r |
Dodany dnia 08-05-2014 23:17 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
ja czytałem na forum gdzieś że powinna być na 3 kresce? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Bot |
Dodany dnia 08-05-2014 23:34 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
ernesto_r19 |
Dodany dnia 09-05-2014 06:26 |
Postów: 1383 Data rejestracji: 22.11.2005 21:47 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Forum jest skarbnicą wiedzy wystarczy poszperać
Jest po środku skali więc jest ok. Podchodzi do 3 i natychmiastowo spada : termostat powinien pracować płynnie. A tu wygląda jak by robił to na zasadzie otwieram się i zamykam. Prawidłowe działanie termostatu powinno wyglądać następująco że ma on utrzymywać cały czas temperaturę idealnie po środku skali. Jeśli otworzy się w pełni i zagrzewa się płyn w pełnym obiegu, czyli razem z chłodnicą wtedy wskazówka się podnosi do 3 kreski i włącza wentylator. A jakiej firmy termostat założyłeś ? Dobrze jest kupować markowe termostaty. Z własnego doświadczenia wiem że jedne chodzą płynie a inne potrafią się zacinać nawet nowe. Wahler jest dobry z tym że termostat kosztuje w granicach 80 zł Nie masz żadnych wycieków ? ernesto Renata F3NL740 GG: 2272791 Pierwsze przykazanie F3N : Będe dbał o szczelny układ chłodzenia RENAULT 19 1.8 16V to nie jest WILLIAMS ! Moje auto: Audi A8 4.2 ABZ 299KM, benzyna+LPG, 265000km
|
themati93r |
Dodany dnia 11-05-2014 17:14 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Brak wycieków raz strzałka podnosi się do 3 kreski i spada między 2 i 3 wtedy w samochodzie jest cieplutko. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-05-2014 18:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pomiędzy drugą a trzecią kreską jest ok, możesz ewentualnie przeczyścić styki wystające z czujnika spirytem czy jakimś innym mocnym środkiem Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
korni007 |
Dodany dnia 11-05-2014 18:31 |
Postów: 14 Data rejestracji: 16.09.2013 13:29 Skąd: wielkopolskie Ostrów Wielkopolski |
Mi tez chodzi między 2 3 kreską i powyżej trzeciej jak stoję w korkach,wiec norma
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), sedan, 22750km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 257753km
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 11-05-2014 19:54 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
za duzo sie wycierpiałem na tym forum i pomocy jeżeli chodzi o temp silnik w f3enie . ma dochodzic do 3 i spadac na 2 i dwie kreseczki i tak ma nawalac non stop czy ci sie podoba czy nie taka jest praca termostatu i nic nie poradzisz wymieniłem termostat 3 razy i zawsze tak było a nikt nie potrafił mi powiedziec czy tak ma byc czy nie tylko mowili ze ma byc wyzej z mam coś zrąbanego. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 14-05-2014 03:15 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
se7en3 napisał(a): za duzo sie wycierpiałem na tym forum i pomocy jeżeli chodzi o temp silnik w f3enie . ma dochodzic do 3 i spadac na 2 i dwie kreseczki i tak ma nawalac non stop czy ci sie podoba czy nie taka jest praca termostatu i nic nie poradzisz wymieniłem termostat 3 razy i zawsze tak było a nikt nie potrafił mi powiedziec czy tak ma byc czy nie tylko mowili ze ma byc wyzej z mam coś zrąbanego. Bo tak ma być przy sprawnym, nowym termostacie I nie tylko w F3N - ogólnie wskaźnik temperatury tego typu w Renault tak pokazuje. Wskaźnik podchodzi prawie że pod kreskę załączenia wentylatora chłodnicy i nagle spada do dłuższej kreski niżej. W F7P w clio jest to bardzo widoczne Duży silnik w bardzo małej przestrzeni. Nie ma się czym przejmować, jeśli wskazówka nie przekracza pewnej wartości Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 14-05-2014 09:54 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
to tak wam rzucę na pożarcie.
Zegary z ph2 - 3 kreska. Zegary z ph1 - pomiędzy 2-3 kreską, praktycznie po środku. Porównanie robione w przeciągu 10 min (wymiana zegarów). Wentylator w obu w tym samym miejscu Ja tak miałem. I jak nie zamieniałem zegarów było zawsze tak samo [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
themati93r |
Dodany dnia 14-05-2014 22:21 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Dziękuje
Treść dodana dnia 14 maj 2014 21:22: przepraszam za ; * xd bo pisałem w tym monecie z dziewczyna Edytowane przez themati93r dnia 14-05-2014 22:22 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |