Menu główne
Forum
Klubowicze
bronek19991 |
Dodany dnia 27-05-2014 12:01 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Witam,
Przy oczyszczaniu bloku silnika z resztek uszczelki chciałem wyczyścić wnętrze cylindra. Po przekręceniu wałem jeden z cylindrów wyszedł razem z tuleją. Ostrożnie go wsunąłem ale przy ponownym przekręceniu wałem znowu się wysuwa. Trzeba go delikatnie palcem przytrzymać żeby się nie wysuwał. Co z tym fantem zrobić? Czy wystarczy sam oring czy na coś to się klei? Edytowane przez bronek19991 dnia 27-05-2014 13:23 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-05-2014 12:01 |
michor |
Dodany dnia 27-05-2014 14:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
to żeś sobie zrobił zgryz. Tyle Ci powiem.
Poszukam zaraz coś w serwisówce na ten temat. Ale obstawiam że bez warsztatu się nie obędzie. Treść dodana dnia 27 maj 2014 14:33: Opis z Etzolda: Przy pomocy płyty z czujnikiem zegarowym, ustawić występ tulei cylindra nad kadłubem silnika w zakresie od 0,02 do 0,09 mm. Różnica pomiędzy sąsiednimi tulejami nie może być większa niż 0,05mm Tuleje powinny być od 1 do 4 cylindra ustawione rosnąco lub malejąco (w sensie każda następna tuleja powinna być niżej niż poprzednia (lub wyżej) - w schodki. Nie może być tak że pierwsza będzie np. 0,02, druga 0,05, trzecia 0,03, czwarta 0,06. Musi być rosnąco lub malejąco.) Jak narzędzia nie skombinujesz do pomierzenia tego dokładnie to d*pa zbita, laweta do mechaniora. A tuleja od góry jest trzymana głowicą przecież... Edytowane przez michor dnia 27-05-2014 14:34 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
milas92 |
Dodany dnia 27-05-2014 14:43 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
a może załóż głowice?
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 27-05-2014 15:26 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Z dołu nie będzie żadnych wycieków?jak założę normalnie głowicę? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 27-05-2014 15:44 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
No jak odkleiłeś tuleję z uszczelnienia na dole to mogą być.
Albo nie będzie jak osiądzie tak jak trzeba i uszczelnienie jeszcze coś jest warte. Napsułeś sobie i tyle. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 27-05-2014 15:48 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
jedyne co pozostaje to odkręcić miskę i uszczelnić. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 27-05-2014 16:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Interesujące teorie snujesz Ciekawe jak się dobierzesz pomiędzy wałem a korbami? Może jeszcze silkonem chcesz tam sięgnąć? Tam jest oring. Jak się odkleił/ruszył przy podniesieniu tulei to chyba jedyne co Ci zostaje to wyciągnąć ją do końca i obejrzeć. W inny sposób nie widzę tego. są specjalne narzędzia żeby tuleje się nie ruszały przy zdjęciu głowicy... narobiłeś sobie roboty że hoho moim zdaniem. Chyba że założysz czapkę i będziesz trzymał kciuki że płyn nie wyleci Ci do miski olejowej (a jak wyleci to chyba nie muszę mówić co się stanie?) EDIT: Teraz pomyślałem- chyba że chcesz miskę zdjąć po to żeby poodkręcać korby z tłokami żeby jak człowiek wyjąć tuleje i uszczelnić. Żeby wyjąc tuleję najpierw musisz wyjąc tłok. POtem nie nasuniesz tulei na tłok z pierścieniami od góry... Edytowane przez michor dnia 27-05-2014 16:30 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 27-05-2014 17:04 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
No myślałem żeby odkręcić tłok od dołu i wysunąć go razem z tuleją. Wymienię oring na nowy i wsunę razem z tłokiem.
Chyba że to zły pomysł albo jest lepszy to napiszcie. Edytowane przez bronek19991 dnia 27-05-2014 20:21 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 28-05-2014 09:55 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@bronek19991 Jedyny słuszny. Tulei nie wyciągniesz inaczej jak z tłokiem.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |