Menu główne
Forum
Klubowicze
milas92 |
Dodany dnia 03-06-2014 10:30 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Witam witam, szukam sposobu na obniżenie w maksymalny sposób debyceli mojej renaty. nie wiem czy mam już tłumiki po przejściach (nie od 19 - troche kombinowany) czy tak troche sobie pracuje z basem to auto.
Trochę wstyd taki basowy tłumik. Ma ktoś nagrane jak "chodzą" wasze 16v na seryjnym tłumiku? Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 03-06-2014 10:30 |
michor |
Dodany dnia 03-06-2014 11:22 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
YouTube Video
YouTube Video YouTube Video Prosta rura i ferroz z 1.7 jako końcowy. ZERO basu. Nie chcesz basu? Obowiązkowo tłumik komorowy. Na przelotach nie da się. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
milas92 |
Dodany dnia 03-06-2014 11:39 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
nie mam kata, środkowego i tylko tylny z bmw jakiegos nowszego.
nie jest jakis bardzo głośny ale przy wyższych obrotach makabra. najlepiej jakby tak tłumił, żeby silnik tylko było słychać a te z filmików to tylko ten pierwszy jest ok. reszta kaszana mi działa coś jak z ostatniego filmiku Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
michor |
Dodany dnia 03-06-2014 11:45 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Na wszystkich 3 filmach jest ten sam wydech [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
milas92 |
Dodany dnia 03-06-2014 13:07 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
no to inaczej słychać coś po prostu Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
michor |
Dodany dnia 03-06-2014 13:18 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
i żeby nie było- wszystkie 3 filmy nagrywane tym samym telefonem.
To była dobra kombinacja- ogólnie, jak założysz serię bez kata to będzie tak jak chcesz... Rura 50 więc F3P/F3N pasuje do F7P - tylko trzebaby coś dorobić zamiast kata i zamontażować przy portkach. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |