Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 06-06-2014 17:49 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
opusc sobie sanki z jednej strony i je poluzuj tylko sobie silnik podwies od gory Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-06-2014 17:49 |
tomek1405 |
Dodany dnia 06-06-2014 18:21 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
A w F3Pku wychodzi miska czy tez takie cyrki cuda. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 06-06-2014 19:04 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
w E6J kolanko wydechu wystarczy odkręcić i miska w dół wyjdzie bez kłopotu.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 06-06-2014 19:09 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
W E7J trzeba się niestety namęczyć. Zamiast podwieszać silnik nie wystarczy jak go lewarkiem złapię od skrzyni? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
lukasz609 |
Dodany dnia 06-06-2014 21:36 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
ale po co tak kombinować odkręcasz wspornik http://images50.f...64dfb3.jpg (to ten z rurka okrągłą przykręcony na 2 torxy z przodu i z tyłu silnika jak i 3 śruby fi 8 na klucz 13) łączenia skrzyni z silnikiem kolanko wydechu dla łatwości i miska w dół bez podnoszenia silnika itp..
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
piotrg |
Dodany dnia 06-06-2014 23:52 |
Postów: 429 Data rejestracji: 24.09.2011 20:17 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@lukasz609 masz jakiś patent na odkręcenie tego torxa przy półośce? ja za chiny nie mogę nawet "majstersztykiem" maestro
fak gulf r19 gurom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
lukasz609 |
Dodany dnia 07-06-2014 13:52 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
bardzo prosty patent to na dwa sposoby kawałek młotka uderzyć w jego łebek przez torxa żeby zerwało klej a jeśli torx przeskoczy brzeszczot przecinak i wystarczy go naciąć od dołu a potem przecinakiem bić ku górze na pewno ustąpi
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
bronek19991 |
Dodany dnia 09-06-2014 11:29 |
Postów: 87 Data rejestracji: 11.07.2012 11:28 Skąd: lubelskie Lublin |
Tylko Ty przedstawiłeś E6J a nie E7J. Po odkręceniu wspornika i śrub od miski nie masz szansy na jeje wyjęcie bez podnoszenia silnika albo opuszczania sanek. Jak chcesz to wstawię zdjęcie.
Treść dodana dnia 10 czerwiec 2014 15:32: Żeby opuścić te sanki od strony rozrządu, muszę podwiesić/podeprzeć od dołu silnik. Następnie poluzować 4 śruby a 2 od rozrządu odkręcić na fula? Sanki opadną troszeczkę w dól mimo poduszki umocowanej na środku sanek, która trzyma silnik ze skrzynią? Treść dodana dnia 10 czerwiec 2014 20:44: Ostatecznie odniosłem sukces. Sanki nadal były w górze tylko śruby zdążyłem obluzować. Najlepiej odkręcić obie poduszki od sanek i gołymi rękoma podnieść delikatnie silnik ze skrzynią. Silnik i skrzynia trzymają się na łapie. Ostatecznie miska sama wypadła. Edytowane przez bronek19991 dnia 10-06-2014 21:44 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, E7J (1390/75KM), sedan, 230000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |