Menu główne
Forum
Klubowicze
Rafez |
Dodany dnia 18-06-2014 23:00 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
Witam was. Zwracam się do was z takim problemem.... Mianowicie, praca mojego auta daje mi ostanio powody do zastanowień. Otóż, gdy jadę, np. 110 km/h, mam taki objaw ze gdy wcisnę gaz, obroty momentalnie pójdą w gore, a predkosc niezbyt, puszcze gaz- są w normie, i dalej jedzie ok. I tu pojawia się mnóstwo pytań: bo sprzęgło zmieniałem jesienią. Zatem, czy kupiłem chińszczyznę, i tarcza jest już do kitu? czy jest to kwestia jakiejś regulacji może? Możliwe jest to że nie dociska docisk do końca, i się ślizgnie po prostu? a może to nie sprzęgło totalnie ale nie no, objaw jest taki chodzmym jechał prawie na poł sprzęgle przez jakieś 2-3 sekundy, to nie wiem. Dodam ze jeżdżę normalnie po prostu, nie holuje żadnej przyczepy, nie pale opon na swiatlach, nie daje nikomu uczyć sie na tym aucie i nikt mi nie pali tego sprzęgła tak wiec, proszę was o pomoc. jakaś regulacja, kalibracja itp czy któryś z elementów to chiński badziew i wymienić? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-06-2014 23:00 |
misiek_Pt |
Dodany dnia 18-06-2014 23:07 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
jak dla mnie koniec sprzęgła. a co za sprzęgło kupiłes?
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 18-06-2014 23:07 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
miałem podobne objawy do twoich wciskając gaz obroty rosły a auto wolno się rozpędzało i winne było sprzęgło wymieniłem na LUK-a i jak na razie 2 lata bez problemu jeżdżę a ciągam spore obciążenia na przyczepie Regulować możesz na półksiężycu nad pedałem sprzęgła jak i tez przy łapie skrzyni podkładając jakiś opór na końcu linki.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Rafez |
Dodany dnia 18-06-2014 23:11 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
ja wiem co to była za firma, ale bez kitu że taka tandeta, ze pare tyś km i już sprzęgło do wywalenia xD Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 18-06-2014 23:39 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Może nie tyle co tarcza padła ale może zimering puścił i olej dostał się na tarczę i dlatego się ślizga. I tak trzeba rozbierać Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Rafez |
Dodany dnia 18-06-2014 23:52 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
hmm, no z zimeringa mi sączy się nieco, fakt. ale dluuuugo z tym jeźdze. a te sprzęglo zaczęło świrowac niedawno
Treść dodana dnia 18 czerwiec 2014 22:57: a czy sprzęgło działa dobrze, sprawdza sie na kilka sposobów, np. zaciągą się ręczny, wciepuje 3 albo 4 bieg i puszcza pedał. jak zgaśnie natychmiast, znaczy że poprawdzie odziela napęd nie ślizga się - i tak jest. ciężko też się pali gume jak sprzęgło do kitu - niedawno, aby się przekonac, ruszyłem z takiej pi*dy spod świateł, ze nie jeden zgłupiał ze taka renówka wyrąbała wszystkich więc nie wiem o co tu kaman.... Edytowane przez Rafez dnia 18-06-2014 23:57 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-06-2014 06:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nie kumam. sprzeglo wymieniałes na jesień, czemu nie zmieniłeś uszczelniacza ?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Rafez |
Dodany dnia 19-06-2014 09:31 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
właściwie, to nie wiem nie no ale na serio, może miec to wpływ na tego typu objawy? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 19-06-2014 10:23 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rafez sączy się to się zrobiło tłusto i ślizga się Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rafez |
Dodany dnia 19-06-2014 11:01 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
kosztowna jest wymiana tego zimeringa w renówce? sam zimering może i niedrogi, ale robota pewnie bardziej, mój brat w Hondzie kiedyś zmieniał, ale jak to wygląda w renówce z innej beczki, nie wierzę że sprzęgło może byc aż tak tandetne po paru miesiącach normalnej jazdy. jakoś 270 zl za nie dałem jak sobie przypominam, firmy nie pamietam, to tragiczne powinno nie byc tak więc, miał ktoś taką przygodę z zimeringiem i z takimi ślizgami sprzęgła? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-06-2014 13:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
czytaj to co ludzie piszą a nie pytasz w kólko o to samo. żeby wymienić uszczelniacz musisz zdjąć sprzęgło i koło zamachowe. ile to roboty to juz chyba powinienes wiedziec.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
TermiFNFAL |
Dodany dnia 19-06-2014 13:27 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
uszczelniacz wału korbowegu czyli ten zimering nie jest drogi, ale robota jak przy wymianie sprzęgła plus zdjęcie koła zamachowego 270 to mało dałeś, może nawet za mało, ale tarcza tak szybko nie ma prawa się wytrzeć mimo wszystko... wielki błąd że nie wymieniłeś tego zimeringu tym bardziej że już przeciekał. Jakby nie leciało to ok, no ale leciało i pewnie teraz puściło olej konkretnie Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-06-2014 13:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@TermiFNFAL ja bym zmienił profilaktycznie, tam sie nie zagląda często.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
TermiFNFAL |
Dodany dnia 19-06-2014 14:07 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
ja u siebie nie zmieniałem, tyle że ja robiłem to sam, jakbym oddawał do mechaników to bym wymienił Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Rafez |
Dodany dnia 19-06-2014 17:26 |
Postów: 108 Data rejestracji: 27.10.2011 12:29 Skąd: śląskie Katowice |
cóż, człowiek na błędach się uczy. Dzięki za doradztwo panowie ;] będzie czas, będzie się działać Moje auto: Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), sedan, 300000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |