Menu główne
Forum
Klubowicze
lkrencik |
Dodany dnia 21-06-2014 18:21 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
do napisania tego tematu sklonilo mnie to co przeczytałem w temacie o kupowaniu 1,8 16v - że tylko 2gen ewentualnie BLOS. Byłem pewien że coś tu nie gra, zwłaszcza że widziałem f7p na sekwencji na wlasne oczy. Sięgnąłem więc do źródła i skontaktowałem sie z p. Adamem Rogowskim który na gazie zjadł zęby i robił sporo renówek. tak więc: - elektronika: LpgTech lub STAG - te dwie firmy nie bdą mialy problemów ze współpravą z - emulator wtryskiwaczy: tylko i wyłącznie firmy AEB, gdyż nie powoduje problemów z paleniem się kompa itd - wtryskiwacze: barracuda, hana, ewentualnie matrixy, z racji fulgrupy wtrysk musi byc bardzo szybki, co zapewniają wszystkie trzy wymienione wczesniej. na chwilę obecną najlepsze rozwiązanie to barracuda. - reduktor: zavoli zeta s, ac R-01 czarny, KME Silver tur, no i oczywiście kumaty monter który dobrze założy i wystroi instalację dziękuję za uwagę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-06-2014 18:21 |
gp3090 |
Dodany dnia 21-06-2014 18:36 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@lkrencik u mnie była walka - co prawda nie w F7P tylko w F3N multi (też renix) i tez byłowielu mądrych jak pan Adam i jak sie to skończyło to połowa klubu Tobie może powiedzieć. Jeśli oszukasz wtryski to sekwencja będzie brała impulsy oszukane z emulatora, w rezultacie auto bedzie chodziło na wolnych obrotach tylko i na przygazówce w miejscu. Po próbie ruszenia zgaśnie Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
lkrencik |
Dodany dnia 21-06-2014 18:54 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
na własne oczy widzialem jezdzace clio z f7p na techu barracudzie i zavolaku wiec sie da na pewno szkoda że cabrio które mam zamiar kupic to 1,8 8v mono a nie 16v bo bym chetnie poeksperymentowal Adam Rogowski wypuscil wiele renowek na renixie ktore jezdza. Tylko powiedział że do renowki zaden inny emulator poza AEB - tylko ten sie sprawdza a kto u Ciebie zakladal? jakie graty itd? jest gdzies temat? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
gp3090 |
Dodany dnia 21-06-2014 19:19 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@lkrencik temat jest, instalacja była Staga, emualtor był AEB, zakładał mi to DOM GAZ Wrzesnia, we współpracy z przedstawicielem Staga i czterema innymi warsztatami, wtryskow chyba z 10 rodzaji zakładali i nic nie dawalo, aż jak bylem ostatni raz u nich to wzialem ucinaczki i im ta sekwencje pod nogi rzucilem i kazalem zamontowac normalny gaz na srubie tak jak od poczatku chcialem. Efekt - na gazie chodzila lepiej niż na benie Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
Artutitu82 |
Dodany dnia 21-06-2014 20:50 |
Postów: 291 Data rejestracji: 09.07.2009 21:37 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
Powiem Ci kolego tak : jak szukałem gazownika do montażu sekwencji u siebie to każdy tylko zadawał pytanie czy to 8 czy 16v bo jak szesnastki to mogą założyć ale zwykly. Już kiedyś montowal sekwencję ale nie chciała działać jak należy stronic się itp a powiem Ci że ten pan ma pojecie i nie jest to żaden Zbychu z garażu za rogiem. Ale jął zobaczył w czym trzeba instalke zrobić to u niego od razu banan na gębie ,a ja jeżdżę bez awarii już ponad 35 tysięcy
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
|
grzesio |
Dodany dnia 21-06-2014 23:22 |
Postów: 1231 Data rejestracji: 30.11.2008 19:54 Skąd: pomorskie Banino |
F7P+LPG=MAX BLOS. Dziękuje Dobranoc. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 11755km
|
adamor11 |
Dodany dnia 22-06-2014 11:11 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
potwierdzam Blos jest dobrą opcją i najmniej awaryjną ale nie wiem czy najlepszą
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 22-06-2014 11:34 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
do F7P chyba nie ma lepszej opcji niż BLOS Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-06-2014 13:26 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@adamor11 Dlaczego niby nie najlepszą? Lepszą niż II gen. Co prawda nie masz wtryskiwaczy, które sterowane elektronicznie na podstawie parametrów pracy silnika podadzą ci gaz prosto na zawór dolotowy, ale nie muszę mówić jakim problemem jest sekwencja w F7Pku.
Też widziałem zakład, który na gazie zjadł zęby, ktoś pojechał R19 16v, żeby mu założyli BLOSa (z całą instalacją) urządzenie przywiózł ze sobą. No i słyszy, nie ja panu założę sekwencję i do tego został zwymyślany, że się internetu naczytał, że blos to przeżytek, że ma być sekwencja. OK, założycie to będzie. Dwa miesiące auto stało u gazowników, którzy próbowali wsadzić tam wszystko, po miesiącu właściciel auta wynajął samochód w wyporzyczalni na kost gazownika, aż w końcu przyznał rację, że do tego silnika nie ma możliwości założenia czegokolwiek, przy okazji sfajczył dwa ECU i w końcu założył mu tego blosa a auto jeździ dalej i lepiej chodzi na LPG niż na Pb. Pozostaje tylko kwestia tego, że według przepisów legalnie tego do auta na wtrysku nie założysz, ale to chyba żaden problem. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
rycho666 |
Dodany dnia 22-06-2014 15:33 |
Postów: 500 Data rejestracji: 09.11.2008 09:34 Skąd: lubelskie Kraśnik |
@lkrencik koledzy mają rację nie ma opcji założenia sekwencji do F7P, ja w swojej miałem podpiętą zestrojoną i na postoju baardzo ładnie to chodziło wkręcała sie na obroty jak należy, ale jak tylko chciałem ruszyć auto gasło i nic się nie dało zrobić, podpinane było kilka sterowników zmieniane wtryski i jak nie chciało współpracować tak nie współpracowało. takim więc sposobem założony został LPG na BLOSie i bez najmniejszych problemów auto chodziło i dalej jeździ. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 198100km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-06-2014 22:33 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A tak BTW, to F7P w Clio nie ma przypadkiem wtrysku od F7Ra?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-06-2014 22:35 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo nie. do tego 2.0 williams ma ten sam badziew renixa co 16v u nas. dopiero f7r meganki ma normalny wtrysk Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-06-2014 22:38 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
No właśnie chodzi mi o ten od megi...
A wracając do tematu, z silników montowanych w R19 sekwencyjny gaz założyć można TYLKO do F3P 110, czyli 1.8i (pełny wtrysk). Treść dodana dnia 22 czerwiec 2014 22:40: @Kujtek A tak w ogóle, wiem, że oboje wiemy, ale Williams nie maczał paluchów w tym silniku w ogóle. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 22-06-2014 22:40 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-06-2014 22:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo tak ale wiadomo że napisałem żeby sprecyzować o jaki silnik chodzi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lkrencik |
Dodany dnia 23-06-2014 10:12 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Oto odpowiedź z firmy LpgTech na temat możliwości założenia ich sekwencji do f7p Witam! Samo sterowanie będzie działało, jednak na benzynie sterownik nie będzie czytał właściwych czasów wtrysku benzyny. Strojenie należałoby oprzeć na sondzie lambda bądź korektach (z walizki XR25). Pozdrawiam / Best Regards Mateusz Miastkowski Kierownik działu wsparcia technicznego email: mob: +48 502 447 473 jakby ktoś chciał spróbować to na pewno idzie się dobrze dogadać z techem. Mi np wykonali pełne strojenie po afr całkowicie za Free jak ich technik był w W-wa. Spędziliśmy ze 4h Jazdy żeby było dobrze Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
adamor11 |
Dodany dnia 23-06-2014 10:26 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Sorry ze odejdę od tematu ale czy da się założyć blosa zamiast sekwencji np. do meganki II 1.4 z plastikowym kolektorem?
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
lkrencik |
Dodany dnia 23-06-2014 10:29 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A po co? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
adamor11 |
Dodany dnia 23-06-2014 10:38 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Bo sekwencja to kosz 3 tys a blos 1,5 tys
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
lkrencik |
Dodany dnia 23-06-2014 11:14 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Mnie sekwencja kosztowała 1880 plus dzień w garażu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-06-2014 11:26 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@adamor11 pewnie że się da, ale nikt nie zagwarantuje ci że ani razu nie będzie czkawki ciekawi mnie właśnie jak sobie lpgtech poradzi z tym ustrojstwem. bo jak ktoś gdzieś próbował, to zwykle staga albo jakiś inny popularny sterownik kładziony był. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |