Menu główne
Forum
Klubowicze
mlodyz19 |
Dodany dnia 30-09-2014 19:28 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Witam mam pytanko samochód mi szarpie do 60 jest jakieś 3 może 2 szarpnięcia a pózniej jest ok. proszę o odpowiedz.
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 30-09-2014 19:28 |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 30-09-2014 23:32 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A kiedy wymieniłeś kable, świece i palec z kopułką? Bo to ewidentnie jest wina układu zapłonowego.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Robsajson |
Dodany dnia 30-09-2014 23:50 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
dj_mafiozo napisał(a): A kiedy wymieniłeś kable, świece i palec z kopułką? Bo to ewidentnie jest wina układu zapłonowego. Poza tym wystarczy poszukać na forum.Temat był wielokrotnie wałkowany. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 01-10-2014 00:01 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A tak poza tym, to który masz silnik, bo ten, który masz w podpisie, czyli 1.7 na pełnym wtrysku (multiwyczyn) nie występował po liftingu w połowie 1992 roku. Po liftingu został zastąpiony przez 1.8 na jednopunktowym wtrysku 90 / 88 KM - F3P, natomiast 1.7 pozostał tylko na jednopunkcie F3N-L740 73 KM (wyczyn - zresztą najpopularniejszy silnik w R19 i najbardziej paliwożerny ze wszystkich).
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 01-10-2014 12:10 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Dziś spróbowalem sie przejechac na benzynie i na gazie tym razem nie szarpało.Chyba ten na jedno punkcie 73km i tak jak mówisz pali dużo dj-mafiozo.
mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 01-10-2014 13:29 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
To jest generalnie silnik nie do zajechania, choć jest paru, którym ten wyczyn się udał jak zajechać wyczyna (np. ruli17), ale silnik ma tępy wałek rozrządu i przez to jest dosyć słaby i pali ponad dychę. Ponoć wynik poniżej 10 po mieście jest osiągalny, mi stosując się do zasad eco-drivingu nigdy nie udało się zejść poniżej 10,5. Jak chcesz, to powinienem gdzieś jeszcze mieć świece NGK i kable Harta do wyczyna na których zrobiłem ze 3,5-4 tyś. km, dokładną liczbę co do kilometra musiałbym sprawdzić. Współczynnik wysilenia dla tego silnika jest identyczny z C3Jem, czyli 1,4 OHV na łańcuszku na dokładnie tym samym układzie wtryskowym, który ma 60 KM. Wadą tego wtrysku jest to, że to jedyne dwa silniki, które były montowane w R19 posiadające EGR, czyli układ recyrkulacji spalin, który po tych 18-25 latach stwarza problemy gdy się zatnie w pozycji otwartej. Opis usunięcia układu jest w FAQ...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
mlodyz19 |
Dodany dnia 01-10-2014 14:11 |
Postów: 44 Data rejestracji: 30.09.2012 15:10 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Dzieki dj-mafiozo i wszystko jasne osiągi, spalanie,itp.
Treść dodana dnia 10 styczeń 2015 19:27: Szarpie od nowa, chyba jak wilgoci na łapie. Na benzynie sie tak nie robi, co to może być? Treść dodana dnia 28 styczeń 2015 19:44: Szarpanie zlikwidowane, byłem u gazownika stwierdził że samochud jest żle ustawiony, od momentu założenia instalacji lpg dla tego jego spalanie było duże a osiągi do 140km/h. Poprzednich 2 włascicieli nie zauważyli tego faktu i dlatego pewnie go tak sprzedawali teraz pewnie głowica i inne podzespoły ucierpiały. Edytowane przez mlodyz19 dnia 28-01-2015 19:44 mlodyz19
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |