Menu główne
Forum
Klubowicze
Samurai |
Dodany dnia 08-10-2014 23:47 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
Witam was wszystkich. Jak zawsze mam problem. prawdopodobnie poszła uszczelka pod głowicą. cały silnik z prawej strony jest zaolejony, zauważyłem że ostatnio gdzieś znikło mi pół litra oleju. Zastanawia mnie jaki koszt byłby naprawy oczywiście jak ktoś robi to na własną rękę. Napewno trzeba rozrząd wymienić i pompe wody. silnik mam taki https://lh5.googl...C07023.JPG 1,9D F8Q bez turbo przerobiona była pompa na boscha tu mnie ciekawi jaki pasek kupić bo z tego co wiem jest krótszy niż do tego nowszego modelu na pompie EPIC Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-10-2014 23:47 |
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 00:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak sam robisz to w sumie dochodzi ci aby koszt zawiezienia głowicy do szlifierni żeby ją zabielili Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 00:02 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
nie lepiej splanować? Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 00:03 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jeśli cieknie z prawej strony to raczej uszczelniacze wałków rozrządu lub/i wału a nie UPG. Ewentualnie dodatkowo pierścienie puscają.Jakiego koloru masz spaliny? Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 00:05 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
jak mocno gazu dam to na czarno bo mu dawke podkręcałem. tylko u mnie jest zupełnie silnik inaczej położony niż w renault19, bo to jest auto terenowe z silnikiem F8Q, silnik ułożony jest klasycznie przed chłodnicą ma rozrząd, a z prawej kolektor ssący i wydechowy potem rozrusznik. zobacz : https://lh3.googl...C07024.JPG i filmik jak chodzi https://www.youtu...72Ilc0_tdQ Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 00:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Samurai planuje się glowicę jak się przegrzeje silnik raczej, zabielenie stosuje się jak głowica nie jest pokrzywiona po przegrzaniu. no ok, to patrząc na zdjęcie to co wstawiłeś i mówisz że od prawej to znaczy u ciebie od strony wnętrza pojazdu tak? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 00:10 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
tak jak siedzisz za kierownicą, tak jak piszesz dokładnie. Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 00:13 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Jeśli jesteś z woj. Opolskiego to mógłbym kogoś polecić bo: Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 00:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Samurai to zobacz tak jak Robajson napisał uszczelniacz wałka rozrządu, tam chyba powinna być pompa vacuum tak? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 00:14 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
niestety jestem z łódzkiego, piotrków trybunalski
Treść dodana dnia 08 październik 2014 23:16: Kujtek napisał(a): @Samurai to zobacz tak jak Robajson napisał uszczelniacz wałka rozrządu, tam chyba powinna być pompa vacuum tak? napewno to nie jest od rozrządu bo rozbierałem tam i jest sucho oprócz pompy wody ale to inny temat że jest już do wymiany. to tak wygląda jakby od kolektora wydechowego w dół ciekło czyli cała skrzynia i most napędowy razem z rozrusznikiem urzygane w oleju Edytowane przez Samurai dnia 09-10-2014 00:16 Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 00:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to wyczyść najpierw blok i patrz skąd będzie lecieć Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 00:24 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
właśnie zrobiłem to jakieś 2 tygodnie temu wczoraj robiłem zawieszenie i zdziwiłem się czemu tak ufajdane wszystko. wyczyszczę jeszcze raz ale myśle że to nic nie da bo cały czas z tego miejsca mi leci. Ze trzy miesiące temu wydawało mi się że to gdzieś z zaworu EGR, zaślepiłem go ale nie podobało mi się bo olej w góre nie leci więc napewno nie przez to. Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 00:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
w zbiorniczku wyrównawczym oleju nie ma? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 00:35 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
nie ma. tak samo nie ubywa płynu ani nie przybywa. ogrzewanie mam bardzo dobre. Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 00:53 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Z pokrywy zaworów może lecieć. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 00:54 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
wymieniłem jak kupiłem samochód bo była już sparciała ( w lutym). spod tej uszczelki w 100% nie leci bo widać było by odrazu.
Treść dodana dnia 09 październik 2014 00:02: może spróbować lekko dokręcić głowicę jeszcze? po 10* 50-60Nm? Edytowane przez Samurai dnia 09-10-2014 01:02 Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 01:36 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nie, w życiu nie rób takiego druta Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 10:32 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
własnie też tak myśle obawiałem się żeby nie pokrzywić głowicy....
Treść dodana dnia 09 październik 2014 18:50: dzisiaj ściągnąłem kolektor ssący i wydechowy jednak uszczelka bo widać że tam się sączy. co najlepsze na bloku jest napis F8T jak to możliwe? Edytowane przez Samurai dnia 09-10-2014 19:50 Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 20:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Samurai takie jest oznaczenie na wszystkich blokach diesla, przez to mylnie często ludzie piszą że mają silnik "F8T" którego nie ma Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 20:58 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
chyba że tak. ile trzeba zebrać z głowicy ? wiecie mniej więcej ile kosztuje uszczelka? Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |