Menu główne
Forum
Klubowicze
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 21:19 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Najpierw trzeba sprawdzić czy podstawa głowicy jest równa a jesli jest to wystarczy ją zabielić. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-10-2014 21:19 |
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 21:20 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
zabielenie to przecież planowanie? Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 21:22 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zabielanie to nie jest do końca planowanie, bo nie wyrównujesz krzywizn ale ściągasz tylko syf i pozostałości po starej uszczelce. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 21:23 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
aha czyli tak jakby papierem ściernym ktoś przejechał.... Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 21:26 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
W prostym porównaniu coś jakby odtłuszczanie przed malowaniem Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-10-2014 21:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Samurai ale papierem ściernym to Ty głowicy i bloku nie dotykaj! Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 09-10-2014 21:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Robsajson napisał(a): Zabielanie to nie jest do końca planowanie, bo nie wyrównujesz krzywizn ale ściągasz tylko syf i pozostałości po starej uszczelce. i tak i nie. jedno i drugie powoduje przynajmniej próbe wyrównania, o resztkach mówisz? nigdy bym nie oddał szlifierzowi niewyczyszczonej głowicy bo by mnie chyba w tokarke nastepnym razem wrzucił bielenie to setki milimetra, aby aby skrobnąć. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 22:05 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@maestro Zawsze jakieś resztki zostają.Dla mnie jest oczywiste, że nigdy bym nie oddał głowicy szlifierzowi z której zwisają strzępy uszczelki Moje porównanie i opis to uproszczenie wszystkiego W Golfie II kiedyś sam wymieniałem uszczelkę a moja wiedza kończyła się na wymianie bezpiecznika lub żarówki. Głowicy nie sprawdzałem/zabielałem/planowałem, dokręciłem byle jak na oko Do dnia sprzedaży nic się z tym nigdy nie działo a później to już wielka niewiadoma Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 22:51 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
Robsajson napisał(a): @maestro Zawsze jakieś resztki zostają.Dla mnie jest oczywiste, że nigdy bym nie oddał głowicy szlifierzowi z której zwisają strzępy uszczelki Moje porównanie i opis to uproszczenie wszystkiego W Golfie II kiedyś sam wymieniałem uszczelkę a moja wiedza kończyła się na wymianie bezpiecznika lub żarówki. Głowicy nie sprawdzałem/zabielałem/planowałem, dokręciłem byle jak na oko Do dnia sprzedaży nic się z tym nigdy nie działo a później to już wielka niewiadoma tylko golf jest bardziej idioto-odporny niż ten silnik... co do papieru ściernego, głupi nie jestem przecież wiem że wtedy już bym skopał do końca. Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 09-10-2014 22:59 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Samurai napisał(a): Robsajson napisał(a): @maestro Zawsze jakieś resztki zostają.Dla mnie jest oczywiste, że nigdy bym nie oddał głowicy szlifierzowi z której zwisają strzępy uszczelki Moje porównanie i opis to uproszczenie wszystkiego W Golfie II kiedyś sam wymieniałem uszczelkę a moja wiedza kończyła się na wymianie bezpiecznika lub żarówki. Głowicy nie sprawdzałem/zabielałem/planowałem, dokręciłem byle jak na oko Do dnia sprzedaży nic się z tym nigdy nie działo a później to już wielka niewiadoma tylko golf jest bardziej idioto-odporny niż ten silnik... co do papieru ściernego, głupi nie jestem przecież wiem że wtedy już bym skopał do końca. To był mój pierwszy samochód i nie miałem wtedy jeszcze prawka ani pojęcia o niczym. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Samurai |
Dodany dnia 09-10-2014 23:02 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
fajny samochód znajomy ma takiego od nie pamiętnych czasów jeździ i o dziwo się nie sypie . co do uszczelki ile kosztuje uszczelka i jaką kupić? zastanawiam się czy nie kupić uszczelniacze zaworowe odrazu i wymienić tylko jaki kosz i jakie?
Treść dodana dnia 15 październik 2014 22:14: według serwisówki kangoo głowicy nie można planować ? jak w końcu z tym jest? http://www.automo...&id=76 Edytowane przez Samurai dnia 15-10-2014 23:14 Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 15-10-2014 23:20 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Wielu producentów stwierdza, że głowicy nie można planować.W rzeczywistości wychodzi co innego.Istnieją uszczelki znamionowe o innych wymiarach niż te standardowe. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Samurai |
Dodany dnia 15-10-2014 23:50 |
Postów: 35 Data rejestracji: 27.05.2014 17:56 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
właśnie widziałem tak jakby nad wymiar - chodzi mi o grubość. Dobra w poniedziałek rozbieram go. dużo roboty bo muszę zdjąć zderzak, wyciągarkę chłodnicę żeby się dostać do rozrządu... Moje auto: suzuki samurai 1,9D ( F8Q), diesel, 101000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-10-2014 00:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Samurai Panie, jest różnica pomiędzy planowaniem, a zabieleniem. Dasz do szlifierni, poprosisz żeby zabielili i chłopy będą wiedzieć ile zebrać. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |