Menu główne
Forum
Klubowicze
macek |
Dodany dnia 17-11-2014 21:01 |
Postów: 12 Data rejestracji: 06.07.2013 14:24 Skąd: lubuskie Nowa Sól |
Witam, przez ostatni okres miałem problem z odpalaniem R19 aż do dnia wczorajszego (auto już wgl. nie chciało odpalić). Gdy jechałem zatankować na stacje nie mogłem odpalić samochodu po dwóch trzech próbach dopiero załapał. Powtarzało się to dosyć często.. Gdy wczoraj pojechałem na stacje...niestety nie odpalił..Wyciągnąłem akumulator podłączyłem do prostownika. Akumulator sprawny ale niestety dalej nic. Świece mogą być zalane czy też potrzebna wymiana filtru paliwa Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-11-2014 21:01 |
maestro |
Dodany dnia 17-11-2014 21:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Co to znaczy nie odpala? Może już ma słabe ciśnienie i pada silnik?
Tak lakoniczny opis że można Ci polecić sprawdzić... WSZYSTKO. Dodaj jakieś szczegóły. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
macek |
Dodany dnia 17-11-2014 21:24 |
Postów: 12 Data rejestracji: 06.07.2013 14:24 Skąd: lubuskie Nowa Sól |
Kręcę nic..Kręcę i dodaje lekko gazu dusi się tak jakby chciała odpalić ale czegoś brakuje...Bardziej tego nie opisze bo nie wiem jak..nie jestem jakimś specjalistą więc pisze to co zaobserwowałem i to co słyszę może ktoś inny będzie wiedział w czym jest problem po tak "lakonicznym opisie". Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
jonowaty |
Dodany dnia 17-11-2014 21:27 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@macek może za krótko kręcisz rozrusznikiem ?
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
macek |
Dodany dnia 17-11-2014 21:31 |
Postów: 12 Data rejestracji: 06.07.2013 14:24 Skąd: lubuskie Nowa Sól |
nie nie..uwierz, że kręciłem długo oczywiście z przerwami tak jak należy ..wydaje mi się, że przyczyną mogą być zalane świece lub pod wpływem małej ilości benzyny do filtru paliwa dostały się jakieś zanieczyszczenia i to jest właśnie tym problemem no ale nie wiem to są tylko moje domysły..liczę na waszą pomoc tak naprawdę Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
raV |
Dodany dnia 17-11-2014 22:30 |
Postów: 116 Data rejestracji: 12.06.2009 15:15 Skąd: śląskie Mikołów |
Pompę paliwa słychać po przekreceniu kluczyka na pozycje zapłonu?
"Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą.
Błogosławionaś Ty, między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego - moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy. AMEN." Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 297000km
|
macek |
Dodany dnia 18-11-2014 12:19 |
Postów: 12 Data rejestracji: 06.07.2013 14:24 Skąd: lubuskie Nowa Sól |
Odpaliła renatka ..wyczyściłem świece ale dalej się dusiła..odkręciłem pokrywę od filtru powietrza lekko przedmuchałem filtr i odpaliła ale dalej jest mały problem z odpalaniem muszę troszeczkę gazu dodać...kupno nowego filtru powietrza zmieni coś czy problem tkwi jeszcze gdzieś indziej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 18-11-2014 16:53 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Pytanie zasadnicze, kiedy wymieniane były następujące elementy (jeżeli dawno lub nie masz pojęcia kiedy to do wymiany):
Druga kwestia poza tym to czy po zgaszeniu silnika słychać charakterystyczny terkot spod maski (z okolicy filtra powietrza)? Jeżeli nie to do sprawdzenia ewentualnie wymiany siłownik wolnych obrotów. Poza tym sprawdź regulację tego siłownika i ewentualnie wyreguluj, potrzebujesz do tego klucz płasko-oczkowy 8mm. Opis jak to zrobić jest na forum i nie będę po raz setny tłumaczyć co i gdzie po kolei trzeba zrobić, opis jest w FAQ. A to, że aby auto odpaliło trzeba trzymać gaz wskazuje na problem z w/w siłownikiem (nazywanym często błędnie silnikiem krokowym). "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |