Menu główne
Forum
Klubowicze
ilmus |
Dodany dnia 29-11-2014 12:56 |
Postów: 10 Data rejestracji: 07.08.2012 17:02 Skąd: kujawsko-pomorskie Toruń |
Witajcie! 2 lata temu zakupiłem nowy akumulator Bosch S4 52Ah/12V do swojej R19. Pomimo niezbyt niskiej temperatury otoczenia, akumulator wysiadł po 2 próbach odpalenia auta. Naładowałem go, zamontowałem spowrotem, odpaliłem Renatę a nastepnie otworzyłem maske, wziąłem miernik zmierzyłem napięcie ładowania i wyświetliło mi 18,5V! skąd takie wysokie napięcie? Ps. jakies 1,5 roku temu wymianieałm regulator napięcia w alternatorze.... Dzieki z góry za porady
Renault 19 Chamade 1994 r --- 1721cm --- 75KM --- 8V Benz + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-11-2014 12:56 |
jamlasica |
Dodany dnia 29-11-2014 12:59 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
18,5V to już ostro, ale jednoznacznie wskazuje na regulator. Dużej praktyki nie mam, ale takiego napięcia ładowania jeszcze nie widziałem z opisu auta wynika że masz wersję z łatwym dostępem do alternatora więc do dzieła
Programowanie EPROM (ECU R19 też), ATMEL, PIC, sterowniki mikroprocesorowe na zamówienie itp - szczegóły na PW
Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
malyadas |
Dodany dnia 29-11-2014 13:20 |
Postów: 3 Data rejestracji: 29.11.2014 12:46 Skąd: podlaskie Łomża |
Miałem z tym problem. Posiadałem jakiś czas czemu dość slaby akumulator dość długo mi służył. W trasie mi sie rozładował. Pomyślałem ze to problem własnie tego akumulatora. Następnego dnia naładowałem , pięknie mi odpalil 3 h pochodzil i mi siadł. Zastanawiałem się co się stało. Zmierzyłem napięcie w akumulatorze . na Plusie ciągnął mi własnie podobne parametry. Wpadłem na pomysł żeby zminimalizować obiciążenie przewodem GRUBYM - normalny PCV. I powiem Ci że nie mam teraz problemu z odpaleniem i jazdą Obciążenie 2razy z malało ... i jest wszystko w porządku.
wysyłam linki ze zdjeciami . gdzie zamontowałem i w jaki sposób. http://zapodaj.ne...4.jpg.html http://zapodaj.ne...8.jpg.html Treść dodana dnia 29 listopad 2014 12:21: od alternatora do plusa w akumulatorze. Edytowane przez malyadas dnia 29-11-2014 13:21 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F2N (1721/92KM), cabrio
|
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 29-11-2014 14:22 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@malyadas Przeczytaj proszę to co napisałeś...i pomyśl chwilę. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 31-12-2014 19:25 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
heh na 95% regulator dłuższa jazda z czymś takim powoduje upalanie sterowników, np silnika lub klimy, moja matula miała prawie 17V ładowania Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |