Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz609 |
Dodany dnia 05-12-2014 20:05 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Witam chciałem się dowiedzieć jak prawidłowo podłączyć emulator wtryskiwaczy do F7p. posiadam emulator taki jak na zdjęciu wychodzą z niego kable zielony czarny po prawej a z kostki czerwony czarny i niebieski. Wiem że niebieski leci na cewkę od gazu tylko chciałem dowiedzieć się gdzie resztę podpiąć.
lukasz609 dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-12-2014 20:05 |
Kujtek |
Dodany dnia 05-12-2014 20:17 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
kliknij -> http://www.pliki....892b52.htm
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 05-12-2014 20:37 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek link bardzo pomocny zielony czarny już wiem wiec masa elektrozawory, a reszta chyba też u mnie niebieski to inaczej pomarańcz na kompa, czarny to inaczej czerwony na wtryski a czerwony to fiolet na kompa zgadza się ? Treść dodana dnia 14 grudzień 2014 14:11: w ECU przeciąć trzeba grube szare kable z pinu 20 i 21 zmostkować je i podłączyć miedzy nie emulator o tak jak na zdjęciu ponizej
lukasz609 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez lukasz609 dnia 14-12-2014 15:11 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-12-2014 15:36 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 20 i 21 idą do wtrysków, przed listwą się łaczą
pomiędzy listwą a sterownikiem je przecinasz i wpinasz się jak na schemacie hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 14-12-2014 15:55 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek i dziękuje Ci za odpowiedź jutro zadziałam
Treść dodana dnia 02 styczeń 2015 20:58: Dziś próby podłaczenia emulatora renix do centralki WR i legły z gruzem. A mianowicie połaczyłem pod czerwony +12 po zapłonie z cewki pod niebieski i czarny sygnał po zmostkowaniu pinu 20 i 21 przed wtyczką z wtryskami zielony pod centralkę gazu oraz czarny na masę zero reakcji i nie chce odpalać na PB. Niech mi ktoś powie czy ta dioda led powinna świecić lub jak ktoś ma prawidłowo to podłączone. Przemyślałem fakt i zrobiłem dziś próby z 2 przekażnikami 30A jeden dałem do rozłaczania wtryskiwaczy a drugi do przęłaczania na gaz wszystko pięknie działa tylko pojawia się problem taki że silnik pochodzi na LPG z 2min na biegu jałowym i odłacza mi pompę paliwa oraz odcina napięcie auto gaśnie ale jeżeli dodam w momencie gaszenia gazu lub trzymam na 1200 obrotów auto nie gaśnie. Mam taki emulator: [img] allegro galerie[/img] Treść dodana dnia 03 styczeń 2015 13:09: pomoże ktoś? Edytowane przez lukasz609 dnia 03-01-2015 14:09 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
ANDI |
Dodany dnia 03-01-2015 15:14 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
elektrozawory LPG Ci sie otwierają ?
no generalnie według mnie (i instrukcji która dał Ci Kujtek http://www.pliki....892b52.htm ) powinno być tak: black - masa green - sygnał z centralki (czyli 12v po przełączniku: uruchomienie lpg..) orange (twój drugi czarny): wyjście z emu na wtryski (zmostkować z nim dwa szare kable przed listwa wtryskowa) purple (twój niebieski): wejście z kompa do emu (zmostkować z nim dwa szare kable przed listwa wtryskowa) red (twój czerwony): 12v po zapłonie z bezpiecznikiem po drodze 10A spróbuj pominąć centralkę i zrób tak .. kabel zielony: dolutuj do niego dwie końcówki, jedna daj bezpośrednio na elektrozawory lpg+, druga końcówkę przyłóż do + na aku i trzymaj.. w momencie włączania gazu daj mu trochę obrotów aby zaciągnął się lpg może być ze centralka siedzi, albo emulator.. albo parownik umiera.. sprawdź parę dni temu podłączałem do F7P emulator PD-21R RENIX (tak jak tu i wszystko działa) Edytowane przez ANDI dnia 03-01-2015 15:27 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 03-01-2015 17:12 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@ANDI robiłem tak jak mówił Kujtek i tak jak teraz Ty piszesz i niestety ale nie mogę odpalić jej na PB bo mi listwę odcina. Centralka jest nowa parownik nowy na krótko jak podłączałem zapali na gazie pomijając centralke PB/ LPG.
Jak można sprawdzić emulator lub podpiąć z niego samą tą cewkę na przekaźniku bo mi się wydaje że jeżeli by na gazie chodziła powinna ta zielona dioda świecić. Sprawdzę zaraz jeszcze tak jak piszesz zielony pod + dam i odpalę. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
ANDI |
Dodany dnia 03-01-2015 17:19 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
dioda powinna sie palic, dokladnie..
ten f7p palil na pb bez zadnego ale gdy do tego emulatora co ja mialem byly podpiete tylko wtryski (zrobiony tylko mostek przez emulator - przeciete szare kable przed listwa, zlaczone ze soba i do jednego kabelka od emu na wejscie, na wysjciu to samo - z jednego na dwa wczesniej przeciete szare), bez zadnych dodatkowych kabli, zadnych napiec, zadnych mas, zadnych elektrozawow.... poprostu, wtryski wchodzace i wychodzace, reszta zaizolowana i pb odpalal bo przejscie przez emu bylo i jezdzil sprawdz emulator miernikiem, moze jakas scieszka jest przerwana albo zimny lut Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 03-01-2015 20:22 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@ANDI Więc podpiete zostało jak mówiłeś tzn niebieski czarny emu czerwony dalem po zapłonie na +12 v czarny masa zielony najpierw pod +12 po zapłonie zmostkowałem z czerwonym i na gazie zapalił ale zaś po odłaczeniu plusów nie chciał na PB gadać i tak jest nadal zielona dioda świeci czyli emulator działa. Myśle teraz dać przekaźnik tak jak na obrazku:
lukasz609 dodał/a następującą grafikę:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
ANDI |
Dodany dnia 03-01-2015 22:37 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
generalnie po odlaczeniu plusa tego po przelaczniku powinien elektrozawor sie zamknac a emulator powinien dac prad na wtryski.. to on robi za przekaznik wlasnie ..
a przytrzymales go na obrotach w momencie odlaczenia gazu? zeby paliwko sobie zassal przez chwile? Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 03-01-2015 23:35 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@ANDI tak jak pisałeś przytrzymałem na 2.5tys i nagła odcinka się robi po przełączeniu na PB, później chcąc zapalić na PB nie odpala wtryski niby podaja paliwo bo słychać. Jutro jeszcze się z tym pobawie.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
ANDI |
Dodany dnia 03-01-2015 23:43 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
może to głupie.. ale - sprawdź, czy na pewno nie skończyło Ci sie paliwo .
ja kiedyś się tak bawiłem i wszystko mi zjadła a ja sie denerwowałem że nie działa.. Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 03-01-2015 23:45 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@ANDI 24litry komp pokazuje więc wątpliwe że waszki brakuje
Treść dodana dnia 04 styczeń 2015 18:23: @ANDI jednak jest pies pogrzebany na płytce ponieważ przy podłączeniu według schematu nie zwiera mi przekaźnik w emulatorze a co ciekawe cewka co wytwarza opór w nim wtedy działa, zaś jak przełączę na gaz czyli podam + na zielony cewka emulatora nie wytwarza oporu. Po mojemu powinno to działać na zasadzie jest na PB więc zworka miedzy kablami niebieski i czarny z emulatora i listwa pracuje a zaś na LPG wytwarza się opór na kablu niebieskim i czarnym przez emulator i odcina listwę dobrze rozumuje Treść dodana dnia 05 styczeń 2015 10:11: zamówiłem nowy emulator firmy PROTEC PD-21R za przystępną cenę 68zł w firmie ze skarżyska więc podłącze go i napisze jakie będą efekty pracy. Edytowane przez lukasz609 dnia 05-01-2015 11:11 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-01-2015 11:27 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
to bedziesz mial to samo co ja
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 05-01-2015 11:56 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@ANDI brat mi podrzuci bo znalazłem firmę koło brata co pracuje i maja wsio do LPG to zamówiłem a on odbierze myślę że już nie powinno być kłopotu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 05-01-2015 13:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 innych niż pozytywne nie będzie, o ile reszta podłączona "jak bozia przykazała" a do tego co masz to faktycznie słabo z dokumentem, niby cztery kabelki a nie działa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 05-01-2015 20:51 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek więc jest pozytywnie bez problemu z pierwszego strzała z benzyny na gaz przeszła więc polecam ten emulator działa jak powinien
Temat do zamknięcia Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-01-2015 21:44 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Musi tak być
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 05-01-2015 22:44 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@ANDI dzięki za poruszenie tematu i podrzuceniu nazwy emulatora
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
ANDI |
Dodany dnia 06-01-2015 01:02 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Nie ma za co oby działało jak najdluzej
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |