Menu główne
Forum
Klubowicze
borek88 |
Dodany dnia 08-12-2014 13:23 |
Postów: 660 Data rejestracji: 10.04.2008 15:04 Skąd: wielkopolskie Słupca |
Witam Ktoś może podpowiedzieć co potrzebuje i co musze zrobić przy wymianie zegarów w 16v na te z komputerem. Rozumie zegar, manetke wycieraczek, pływak z pompa i co jeszcze? Jakaś wiązkę? Podmiana osprzętu zbiornika i manetki i zegarów to raczej jasne dla mnie ale czy coś jeszcze dochodzi i co za kabogia mnie czeka? Przekłada wiązki czy cięcie lutowanie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 147000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-12-2014 13:23 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 08-12-2014 13:33 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
No nie żartuj sobie że będzie ktoś od nowa pisać to co już jest dogłębnie wyjaśnione. Wejdź faq układ elektryczny. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-12-2014 13:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no dołożenie tej zielonej kostki do instalacji, w faq jest opisane chyba gdzie ją podpiąć i skąd wziąć jaki sygnał?
linkę z impulsatorem masz? oprócz tej zielonej kostki nic nie lutujesz i nie tniesz hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 08-12-2014 14:11 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |