Menu główne
Forum
Klubowicze
dj_mafiozo |
Dodany dnia 15-12-2014 12:00 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Oczywiście, że się da, najprościej to kup coś co się nazywa moduł komfortu tylko zwróć uwagę, żeby miał funkcję podtrzymywania oświetlenia wnętrza.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-12-2014 12:00 |
maestro |
Dodany dnia 15-12-2014 16:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@MakChomik http://allegro.pl...76232.html
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
MakChomik |
Dodany dnia 15-12-2014 17:18 |
Postów: 17 Data rejestracji: 13.12.2014 13:15 Skąd: podkarpackie Sędziszów Małopolski |
O dzięki chyba to sobie kupie
Treść dodana dnia 30 grudzień 2014 14:15: Odświeżam temat z centralką a mianowicie coś w tej centralce nie działało więc odesłałem żeby naprawili, dzisiaj dostałem ją naprawioną, ale po podłączeniu niby działa teraz ale albo tylko działa otwieranie drzwi a zamykanie nie działa albo zamykanie działa i już próbowałem na różne sposoby to robić i nic, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Edytowane przez MakChomik dnia 30-12-2014 15:15 |
|
|
maestro |
Dodany dnia 30-12-2014 20:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
napisz dokładnie co i gdzie podłączyłeś. ALE DOKŁADNIE. nie mamy szklanej kuli.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
MakChomik |
Dodany dnia 31-12-2014 09:50 |
Postów: 17 Data rejestracji: 13.12.2014 13:15 Skąd: podkarpackie Sędziszów Małopolski |
Podłączyłem do kostki przycisku zamykania otwierania drzwi na panelu plus, minus i do skrajnych kabli w kostce 1 otwieranie 5 zamykanie i 2 niebieskie kable od centralki do 2 ostatnich kabli w przycisku od awaryjnych. Po naciśnięciu przycisku na pilocie otwieranie drzwi kierunki migają raz ale drzwi nie reagują, a gdy nacisnę zamykanie na pilocie to drzwi się zamykają ale pilotem ich nie otworzę a gdy zamienię kable w kostce 1 z 5 to wtedy tylko mi otwiera drzwi a już ich nie zamknie. |
|
|
maestro |
Dodany dnia 31-12-2014 13:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a z dwoma które miałeś złączyć i podłączyć do plusa?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
MakChomik |
Dodany dnia 31-12-2014 16:04 |
Postów: 17 Data rejestracji: 13.12.2014 13:15 Skąd: podkarpackie Sędziszów Małopolski |
To dwa żółte złączone są i podłączone do plusa a to na pewno jest wyzwolenie na plus? |
|
|
maestro |
Dodany dnia 31-12-2014 17:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
tak, na pewno.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
MakChomik |
Dodany dnia 31-12-2014 17:51 |
Postów: 17 Data rejestracji: 13.12.2014 13:15 Skąd: podkarpackie Sędziszów Małopolski |
To dlaczego chodzi albo tylko otwieranie albo tylko zamykanie? |
|
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 31-12-2014 19:21 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zakładałem niedawno bardzo podobny zamek do tego w golf 4, robię to z resztą co jakiś czas, ale doradzać komuś zielonemu przez neta to nie lada wyzwanie heh ;p Dlaczego tylko otwieranie albo tylko zamykanie? Coś źle podłączyłeś. Wszystkie potrzebne kable masz w przycisku centralnego. Być może podłączyłeś się bezpośrednio do silniczka siłownika zamiast do sterowania, lub sterowanie masowe a w Renacie chyba jest plusowe (jak w clio). Tak jak mówiłem, przez neta można sobie pogdybać. W przycisku masz 5 kabli: plus chyba środkowy (bardzo prawdopodobne że kolor czerwony) dwa (najprawdopodobniej skrajne) przewody sterowania zamkiem jeden podświetlenia przycisku plus (niebieski, działa po włączeniu pozycyjnych) jeden masa (podświetlenia przycisku) Z tego co ogarniam po tym nieczytelnym schemacie to interesuje Cię okienko (wyzwalanie +12) czyli żółty łączysz z żółto czarnym a ten do +12V (może być w przycisku) pomarańczowy i pomarańczowo czarny tniesz (zanim jednak coś utniesz to sprawdź czy działa jak podłączysz wszystko, cięcie na samym końcu) te dwa co zostały podłączasz do sterowania centralnym w przycisku, jak podłączysz odwrotnie to na zamykanie będzie otwierać, na otwieranie zamykać. Zawsze podczas montażu takich rzeczy podłączam najpierw plus i masę główną i sprawdzam pilotem czy w ogóle reaguje. Żadna filozofia, jednak jeśli nie ogarniasz takich rzeczy to proponowałbym oddać jednak tę robotę komuś kto się lepiej zna a Ty musisz zacząć od prostszych rzeczy jak chcesz się zacząć bawić w elektryka samochodowego. Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
MakChomik |
Dodany dnia 31-12-2014 19:39 |
Postów: 17 Data rejestracji: 13.12.2014 13:15 Skąd: podkarpackie Sędziszów Małopolski |
Z tego co napisałeś to widzę że podłączyłem tak samo czyli 2 zółte złączyłem z czerwonym kablem od centralki ( czyli plusem) do czerwonego kabla w przycisku czarny od centralki (czyli minus) do czarnego kabla w przycisku pomarańczowe kable są niepodłączone niebieskie idą do ostatnich 2 kabli w awaryjnych i zostają biały i biało-czarny i właśnie te kable podpinam pod skrajne kable w przycisku i właśnie wtedy po naciśnięciu przycisku otwieranie na pilocie potwierdza mi mignięciem kierunków drzwi się otworzą, a po naciśnięciu zamykania drzwi nie reagują a kierunki migają 2 razy. |
|
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 31-12-2014 20:40 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
a w centralce słychać "cyk"? Przycisk sam w sobie działa normalnie? Ten od zamykania i otwierania auta ze środka - ten fabryczny w aucie? Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 31-12-2014 23:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@MakChomik a ten schemat co wrzuciłem pokrywa się z tym co masz na kartce? jeśli są jakieś różnice to zrób nam czytelne foto, żeby nie było że czymś się jednak centralki różnią
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
MakChomik |
Dodany dnia 01-01-2015 10:58 |
Postów: 17 Data rejestracji: 13.12.2014 13:15 Skąd: podkarpackie Sędziszów Małopolski |
Nie pamiętam właśnie czy słychać "cyk" ale przycisk ten fabryczny działa przy podłączonej centralce. Schemat się pokrywa dodam go tutaj jeszcze do wglądu na instrukcji jest taki sam do sterowania plsem http://www.fotosi...2c753.html |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-01-2015 20:29 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@MakChomik może dalej centralka jest popsuta? bo z tego co napisałeś to wszystko jest podpięte jak trzeba Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
MakChomik |
Dodany dnia 09-01-2015 20:42 |
Postów: 17 Data rejestracji: 13.12.2014 13:15 Skąd: podkarpackie Sędziszów Małopolski |
Hmm teraz jak gość od centralki do mnie dzwonił jak mu ja zareklamowałem to mówił że teraz wszystko chodzi a po podłączeniu albo zamyka a nie otworzy albo otwiera a nie zamknie, a kierunkami sygnalizuje że niby sygnał z pilota dotarł do centralki. Jeszcze jutro spróbuję ją podpiąć a jeśli dalej nie będzie chodziła to do sprzedawcy napiszę jak ją podpiąć może on mi powie bo już innego pomysłu nie mam. |
|
|
maestro |
Dodany dnia 09-01-2015 22:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nic więcej niż my Ci nie powie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mn |
Dodany dnia 17-01-2016 17:43 |
Postów: 201 Data rejestracji: 30.12.2009 14:19 Skąd: świętokrzyskie Starachowice |
Witam. Podpinam się po temat. Mianowicie padł mi pilot (odpadła dioda w pilocie, wielokrotnie lutowana). Zakupiłem sterownik centralnego Carprotect BX30 i za %#$@# nie wiem jak to podłączyć . Czy mam wywalić to z podsufitki (fot) i tam podczepić kable nowego sterownika? Czy wywalić to całkiem i wsadzić gdzieś pod radiem i tam szukać (tylko jakich i od czego?) kabli? I jak to razem połączyć? Zapodaje też schemat sterownika.
mn dodał/a następującą grafiki:
po rozwodzie z imię RENATA nazwisko BACCARA
Moje auto: Nissan Qashqai, diesel, 120000km
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 17-01-2016 19:02 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Wedlug opcji na schemacie B.. podłączasz wszystko pod przełącznik na desce rozdzielczej od centralnego i awaryjnych i chodzi.. tak jak na schemacie. . 20 minut pracy
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2016 19:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
1. nie przeczytałeś tematu! na początku jest napisane gdzie się podpiąć z centralką i gdzie ją umieścić
przeczytaj również ten temat: http://renault19....d_id=44999 masz standardową centralkę, one wszystkie są takie same, mają praktycznie te same wyjścia 2. jak chcesz odratować oryginalny pilot to kup jakiś inny oryginalny i przelutuj sam układ scalony który ma 8 nóżek i na nim jest napis OM1058T hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |