Menu główne
Forum
Klubowicze
mesh |
Dodany dnia 21-12-2014 11:08 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Witam, mam nastepujacy problem: -wymienilem nagrzewnice bo stara wgl nie dawala ciepla juz. -obecna daje ale na wylaczonym wiatraku(nawiewie) lub na 1-szym stopniu wentylacji (czyli slabe to cieplo jest) -dopiero po przekroczeniu 2,5 tysiaca obrotow jest duzoo cieplejsze. sugestie porady czekam //jezeli moj poprzedni temat byl napisany w zlym dziale nalezalo o tym poinformowac i przeniesc a nie usuwac bez zadnego powiadomienia.. Moderatorowi zycze wesolych swiat Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-12-2014 11:08 |
ANDI |
Dodany dnia 21-12-2014 13:17 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Odpowietrzyles układ ?
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mesh |
Dodany dnia 21-12-2014 15:57 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
zrobiłem Tak, na odpalonym. wlewalem płyn borygo co chwila zciskajac różne szlafy tak Aż cały płyn sie zmieścił. W zbiorniczku pokazuje dolna granice. Dodam ze przed złożeniem nowej wyczyścilem układ woda pod nie dużym ciśnieniem. Jakie rady żeby było naprawdę gorąco ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Magister |
Dodany dnia 21-12-2014 16:41 |
Postów: 364 Data rejestracji: 03.04.2010 19:49 Skąd: małopolskie Tarnów |
@mesh Układ odpowietrza się w zasadzie sam. Zapal samochód i odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego, ustaw ogrzewanie na max. Silnik musi pracować aż wentylator chłodnicy włączy się dwa razy - wtedy silnik F3N jest odpowietrzony.
Obecnie: Volkswagen Jetta, Mk III, 1995r., benzyna, VR6 AAA (2792/174KM), sedan, 64 000mil
Obecnie: Opel Zafira II, Phase I, 2005r., benzyna, Z18XER (1796/140KM), hatchback, 136 500km Moje auto: Renault Vel Satis, Phase I, 2002r., F4RT-762 (1998/163KM), hatchback, benzyna+LPG, 126870km
|
mesh |
Dodany dnia 21-12-2014 17:16 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
to wszystko na otwartym korku? Wielkie dzięki, wieczorem dam odpowiedź czy coś pomoglo Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Magister |
Dodany dnia 21-12-2014 17:22 |
Postów: 364 Data rejestracji: 03.04.2010 19:49 Skąd: małopolskie Tarnów |
@mesh Ja odpowietrzam na otwartym, nic się nie stanie są różne metody, ugniatanie węży też czasem jest konieczne. W F3Nie ważne jest dwukrotne włączenie się wentylatora.
Obecnie: Volkswagen Jetta, Mk III, 1995r., benzyna, VR6 AAA (2792/174KM), sedan, 64 000mil
Obecnie: Opel Zafira II, Phase I, 2005r., benzyna, Z18XER (1796/140KM), hatchback, 136 500km Moje auto: Renault Vel Satis, Phase I, 2002r., F4RT-762 (1998/163KM), hatchback, benzyna+LPG, 126870km
|
mesh |
Dodany dnia 21-12-2014 22:40 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Nic nie pomoglo moze ciut, zrobilem tak dwa razy najpierw bez ugniatania wezy. Pozniej z ugniataniem, nawet podciagalem linke od gazu zeby zwiekszyc cisnienie(tym drugim razem). Efekt praktycznie znikomy.. Co to moze byc? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
milas92 |
Dodany dnia 21-12-2014 22:47 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@mesh nagrzewnica do wymiany na inną
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
mesh |
Dodany dnia 21-12-2014 22:52 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@milas92 nagrzewnica jest nowa, tyle ze jest to zamiennik za 60zl z allegro.. sporo sie zeszlo z wymiana nie skazuj mnie na powtorke z rozrywki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
milas92 |
Dodany dnia 21-12-2014 22:55 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@mesh kupiłeś najtaniej to tak jest. ewentualnie sprawdz, czy płyn krąży po układzie - pompa wody
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
mesh |
Dodany dnia 21-12-2014 23:00 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
krazy, bo wszystkie przewody sa cieple, zreszta widac w zbiorniczku wyrownawczym ze jest obieg wody Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-12-2014 01:50 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mesh masz starą nagrzewnicę? zrób jej regenerację -> http://www.renaul...ost_529644 i zamontuj ją zamiast nowej
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
milas92 |
Dodany dnia 22-12-2014 01:53 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
bardzo dobry pomysł, chciałem Ci to zaproponować właśnie :)
wyjmij te sprezyny w pi*du! :) Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
mesh |
Dodany dnia 22-12-2014 08:39 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
ciekawe rozwiazanie tylko jak sobie pomysle znow tyle roboty to mnie szlak bierze Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-12-2014 12:57 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Trzeba było nie brać jakiegoś szajsu za 60 zł tylko wydać 90 złotych na Nissensa i mieć święty spokój.
Edytowane przez dj_mafiozo dnia 22-12-2014 13:02 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
mesh |
Dodany dnia 22-12-2014 15:49 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Wlasnie skonczylem grzebac w aucie, przewod na ktorym jest podlaczona nagrzewnica to taki ktory idzie z parownika do (kolo) gaznika, mniej wiecej w polowie tego przewodu jest nagrzewnica - podlaczona w ten sposob ze woda nie przechodzi przez nia tylko ma "wolny" obieg czyli wiadomo ze poleci tam gdzie ma wieksze ujscie.. Moim zdaniem powinien byc odzielny przewod z parownika na nagrzewnice a pozniej odzielny z nagrzewnicy. Mam racje? czy sie myle? Jak to powinno wygladac w f3n'ach?
Treść dodana dnia 22 grudzień 2014 14:54: zgodnie z tym obrazkiem - tak jak myslalem woda ma przejsc przez nagrzewnice. A nie dajemy jej "wolny wybor" u mnie jak zatkalem obie dziury te co sie nagrzewnice podlacza i sprawdzalem droznosc przewodu to woda/powietrze lecialo dalej tam kolo gaznika. ehh Edytowane przez mesh dnia 22-12-2014 17:20 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Bot |
Dodany dnia 22-12-2014 18:05 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
U mnie był trójnik do nagrzewnicy i parownika tak jak u Ciebie i było normalnie , wiec raczej to nie problem.
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Magister |
Dodany dnia 22-12-2014 20:29 |
Postów: 364 Data rejestracji: 03.04.2010 19:49 Skąd: małopolskie Tarnów |
Panowie, nie pamiętam jak, to jest rozwiązane w R19, ale być może szukamy przyczyny w zupełnie innym miejscu. Może zwyczajnie z pokrętła od nastawu "ciepłoty" powietrza w kabinie odpięła się linka i jest zaślepiony dolot ciepłego powietrza do wnętrza auta.
W końcu nowa nagrzewnica (nie przesadzajmy z koniecznością zakupu oryginałów), odpowietrzony układ - no chyba, że sama nagrzewnica jest zapowietrzona. Obecnie: Volkswagen Jetta, Mk III, 1995r., benzyna, VR6 AAA (2792/174KM), sedan, 64 000mil
Obecnie: Opel Zafira II, Phase I, 2005r., benzyna, Z18XER (1796/140KM), hatchback, 136 500km Moje auto: Renault Vel Satis, Phase I, 2002r., F4RT-762 (1998/163KM), hatchback, benzyna+LPG, 126870km
|
mesh |
Dodany dnia 22-12-2014 20:35 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
klapka jest dobrze bo jak skladalem to najpierw srodek skladalem a pozniej pod maska czyli np wiatrak bedzie potwierdzeniem tej klapki a jak odpowietrzyc sama nagrzewnice? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Magister |
Dodany dnia 22-12-2014 20:48 |
Postów: 364 Data rejestracji: 03.04.2010 19:49 Skąd: małopolskie Tarnów |
@mesh Z tego co pamiętam, to nagrzewnica nie ma korka odpowietrzającego - jedyne co mi przychodzi do głowy, to ugniatanie węży w samej nagrzewnicy, przy uruchomionym silniku.
Aha pisałeś, że węże są ciepłe...naturalnie po nagrzaniu auta węże muszą być gorące. Treść dodana dnia 22 grudzień 2014 19:49: Tzn. ugniatanie węży wchodzących do nagrzewnicy. Edytowane przez Magister dnia 22-12-2014 20:49 Obecnie: Volkswagen Jetta, Mk III, 1995r., benzyna, VR6 AAA (2792/174KM), sedan, 64 000mil
Obecnie: Opel Zafira II, Phase I, 2005r., benzyna, Z18XER (1796/140KM), hatchback, 136 500km Moje auto: Renault Vel Satis, Phase I, 2002r., F4RT-762 (1998/163KM), hatchback, benzyna+LPG, 126870km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |