Menu główne
Forum
Klubowicze
mesh |
Dodany dnia 22-12-2014 22:17 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@Magister ugniatalem ten ktory idzie od parownika do nagrzewnicy tylko ze nie wchodzi tam bezprosrednio tylko na kolektor ssacy jest na trojniku tak jak pialem wyzej. - bez zadnego efektu jezeli chodzi o poprawe temperatury Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-12-2014 22:17 |
Magister |
Dodany dnia 22-12-2014 22:44 |
Postów: 364 Data rejestracji: 03.04.2010 19:49 Skąd: małopolskie Tarnów |
@mesh A węże są gorące czy ciepłe ?
Obecnie: Volkswagen Jetta, Mk III, 1995r., benzyna, VR6 AAA (2792/174KM), sedan, 64 000mil
Obecnie: Opel Zafira II, Phase I, 2005r., benzyna, Z18XER (1796/140KM), hatchback, 136 500km Moje auto: Renault Vel Satis, Phase I, 2002r., F4RT-762 (1998/163KM), hatchback, benzyna+LPG, 126870km
|
maestro |
Dodany dnia 22-12-2014 22:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Odkrec wentylator w podszybiu, po jego odsunieciu bedziesz miał dostep do radiatora nagrzewnicy. Jeżeli bedzie ona parzyć to jest OK, jeżeli nie no to masz winowajce. Ja to przerabiałem kilka razy. Skończyło sie na rozłożeniu oryginalnej, wyczyszczeniu, wywaleniu sprężynek i montażu z powrotem. Piekne ciepełko bylo.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mesh |
Dodany dnia 26-12-2014 23:25 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Panowie juz chyba zagadka dobiega konca narzewnica jest goraca nie da sie jej dlugo potrzymac ale w kabinie jest zimno wnioski ? hmm.. Nie wiem czy to moze byc to ale zauwazylem ze obudowa nie jest szczelna ma okolo 0,5cm luzu po calosci juz te zaczepy nie trzymaja i jak chodzi nawiew to wywiewa na zewnatrz. - tak mysle, bo skoro jest goraca to wtf nie grzeje dalej Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-12-2014 11:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jaka obudowa? jak odkrecisz wentylator z podszybia to ta obudowa może delikatnie opaść, te śruby skrecają to wsszystko razem. ostatnia kwestia to klapka która otwiera ciepło/zimno. ale z doświadczenia Ci powiem. tylko oryginał Cie uszcześliwi, lub tak jak w moim przypadku wyczyszczony oryginał.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mesh |
Dodany dnia 27-12-2014 17:16 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
no obudowa nagrzewnicy, sklada sie z dwoch czesci i sie nie zamyka do konca. Nagrzewnica jest goraca tak jak i przewody, klapka cieplo zimno jest otwarta. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
ANDI |
Dodany dnia 28-12-2014 12:30 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
A wentylator Ci się uruchamia tak poza tym ?..
Może masz nadmuch skierowany na szybę albo nogi i pozamykane otwory nadmuch z przodu deski ? PS. Zima już się kończy Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mesh |
Dodany dnia 28-12-2014 14:03 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Nadmuch dziala. Jezeli chodzi o klapki to tylko ta od nog wypdla ale nawet jak pozamykam wszystkie inne to i tak leci zimne powietrze. Zima dopiero sie zaczyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-12-2014 20:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 28-12-2014 21:08 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@mesh to jak, nagrzewnica parzy, wiatrak kreci, klapki poustawiane recznie na ok a powietrze leci zimne ? WTF, coś oszukujesz ..
@maestro ja dziś założyłem zimowki z przymusu bo wyciągnąłem z jednego koła jakiegoś mega blachowkreta. . Chyba ktoś mnie chce zdenerwować .. Edytowane przez ANDI dnia 28-12-2014 21:14 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-12-2014 21:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ja od pazdziernika na zimie latam, non sto -10st,C
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 28-12-2014 21:32 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
A u nas dopiero kilka dni mrozu
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mesh |
Dodany dnia 28-12-2014 23:06 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@ANDI nic nie oszukuje cieple leci tylko i wylacznie na 0 i 1 nawiewu pozniej to powietrze widocznie schladza i na 2 i 3 nawiewu juz zimne, nie tak jak na zimnym ale cieplym tez nie mozna nazwac.
Gdzie szukac winy? jutro chyba wsadze stara tylko wyjme te srezynki wgl co one maja za zadanie? P.S. Czy to normalne tj. dzis przy -5 C na dworze, gdy wiatrak sie wlaczyl ok. 90 C a po chwili wskazywalo mi ponizej "3" z obrazka to nie wiem ile to jest 50-60? i wtedy wiadomo juz ciagle zimne nawet na 0 i 1 stopniu nawiewu Edytowane przez mesh dnia 28-12-2014 23:13 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-12-2014 23:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
po rozgrzaniu auta ma być cały czas w okolicy 4. jak masz na 3 to masz niedogrzany silnik i termostat out.
sprezynki maja za zadanie lepiej oddawać i utrzymywac ciepło. w rzeczywistosci zamulają nagrzewnice. jak juz pisałem - oryginalną miedzianą rozłożyć, wyczyścić, wyrzucić sprezynki, poskładać, nie żałować masy uszczelniającej na styk żeby dobrze i szczelnie bylo, zostawiłem na 24h do wyschniecia i ogien do auta. nagrzewnica parzy, a w aucie było cieplutko Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jonowaty |
Dodany dnia 28-12-2014 23:42 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
u siebie mam nie bardzo trzymający termostat bo trzyma równa na "3" i mam ciepło w samochodzie, gary nie ma, ale jest ok na postoju jak dojdzie do 4 to robi się garówa. Kupiłem jakiś termostat na 89*C zobaczę czy u mnie będzie poprawa po wymianie
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
mesh |
Dodany dnia 29-12-2014 09:14 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
tak ale jak nie bylo mrozow to trzymal normalnie kolo 4, moze jakis czujnik padl i kreci wiatrakiem na chlodnicy za dlugo? dzis sie biore za regeneracje nagrzewnicy
Treść dodana dnia 29 grudzień 2014 14:01: Ch** bombki strzelil, zapomnialem ze tamta cieknie i dla tego byla wymiana Edytowane przez mesh dnia 29-12-2014 15:01 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
ANDI |
Dodany dnia 02-01-2015 22:57 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
gdzie cieknie?
wpadła mi nagrzewnica w ręce, ori ale nie grzała podobno.. rozebrałem, wyczyściłem bo okazało się ze woda przez nią ledwo płynęła tak była zabita syfem, poskładałem.. zalałem wodą i okazało się ze cieknie.. szybko namierzyłem dziurę - okazało się ze była dziurawa jedna z miedzianych rurek na środku gdzieś.. odgiąłem trochę aluminiowe blaszki i zalutowałem dziurę cyna za pomocą palnika.. poskładałem i działa poza tym tak jak pisze maestro, wymień termostat.. kup nowy, groszowe sprawy Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mesh |
Dodany dnia 02-01-2015 23:01 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
no gdzies na tych rurkach wlasnie cieknie narazie wlozylem kawalek kartonu zanim sie wezme za wymiane bo troche brak czasu i temp jest w porzadku.
Treść dodana dnia 06 styczeń 2015 12:40: Nie mam sily wymieniac ponownie nagrzewnicy ;x wpadlem chyba na wspanialy pomysl, znalazlem w domu stara suszare do wlosow. Wyciagnelem ta spirale co grzeje w srodku jest jakis "sznureczek" on chyba wytwarza cieplo jak sie nie myle. Planuje zamontowac to w podszybiu bezposrednio pod wentylatorem odkrece go i jakos to zmontuje. Musze tylko jakas przetwornice bo te spirale pod 230V dzialaja? Jakies podpowiedzi/rady? Edytowane przez mesh dnia 06-01-2015 13:40 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-01-2015 14:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mesh nie ma sensu, jeszcze pół biedy jak byś w gniazdko w garażu wsadzil czasówkę i do niej suszarkę Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mesh |
Dodany dnia 06-01-2015 14:03 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@Kujtek czemu uwazasz ze nie ma sensu? przetwornice nawet chyba bede mial tylko nie wiem czy dziala wszystko na przycisk w kabinie bedzie ;] Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |