Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 06-01-2015 14:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mesh w suszarce masz ile, z 1500w? jakoś średnio widzę ładowanie przetwornicy 12v / 230v 1500w... jak będziesz tak kombinować to wyjdzie że prościej i szybciej ci będzie nagrzewnicę zmienić na zalutowaną i wypłukaną starą Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-01-2015 14:32 |
mesh |
Dodany dnia 06-01-2015 14:35 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@kujtek w sumie racja, zobacze poczytam jeszcze zanim sie za to wezme Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
MatClio |
Dodany dnia 10-01-2015 00:24 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
www.allegro.pl/gr... albo i cos takiego zapodaj.. Jest akurat na 12V, więc nie potrzebujesz juz przetwornicy napięcia ...
Oszczędzaj Jak mozesz,a potem powiedz ze R19 do d-py jest
Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 10-01-2015 12:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
150W.....
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mesh |
Dodany dnia 10-01-2015 15:50 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Suma sumarum doszedlem do wniosku iz trzeba wymienic termostat.
Bo gdy temp jest na plusie wszystko jest w porzadku im cieplej tym w kabinie bardziej goraco. Gdy na minusie to juz ogrzewanie leci w kulki.. Zaslanianie chlodnicy kartonem troche pomaga ale to znikome. Zbieram na swap.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
maestro |
Dodany dnia 10-01-2015 23:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Zacznij nas słuchać.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
mesh |
Dodany dnia 11-01-2015 14:38 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@maestro Przeciez slucham.
Skoro jest niedogrzany silnik przy minusowych temp to jak moze byc cieplo w kabinie? -termostat Skoro cieplo leci tylko na 0 oraz 1 stopniu wentylacji a na wyzszych sie ochladza? -nagrzewnica Zbieram na swap.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Konstanty |
Dodany dnia 03-02-2015 16:00 |
Postów: 5 Data rejestracji: 25.07.2013 14:25 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Mi tez szwankował termostat, ale wyczytałem http://www.nowech...hlodzenia/ że warto zmienić - tak też zrobiłem i wymieniłem na droższego producenta. Jest znacznie lepiej! |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |