Menu główne
Forum
Klubowicze
mesh |
Dodany dnia 31-12-2014 13:12 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Czytalem sporo na forum o odmie wiem jak dziala etc, ale nie znalazlem jasnosci o jej wplywie na spalanie (podzielone zdania)
U mnie przewod od odmy dzieli sie trojnikiem na dwa inne kable oba wchodza w gaznik roznia sie tylko wysokoscia wlotu ale chyba oba sa nad przepustnica. Moj silnik jest po wymianie uszczelniaczy na zaworach ale nadal delikatnie dymi (duzo mniej jak wczesniej) - podobno rzuca na pierscieniach. Tak wiec jezeli ma wplyw na spalanie, to w sposob taki ze uszczelnic doplyw tych oparow do gaznika czy je odciac? Treść dodana dnia 02 styczeń 2015 09:00: up Edytowane przez mesh dnia 02-01-2015 10:00 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 31-12-2014 13:12 |
Kujtek |
Dodany dnia 02-01-2015 12:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mesh z tego co pamiętam, odma dzieli się na dwie części i jedna jest podpięta za przepustnicą, a druga część za przepustnicą przez kalibrowany otwór chcesz być pewny że puszcza na pierścieniach tłokowych to zrób mu próbę olejową jak ci odma przeszkadza to "puść ją w powietrze", ewentualnie daj jej na końcu filterek jakie masz obroty silnika jałowe? nie masz falowania obrotów? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
mesh |
Dodany dnia 02-01-2015 12:44 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Nie chodzi mi o to że mi przeszkadza tylko chce znac jej wplyw na spalanie. Pozatym to dosc cieple/gorace powietrze wiec jest spadek mocy, mam racje? Falowania nie ma, ale przez brak krokowego mam przedzial 800-1300 jest tak wyregulowany na lince, jak za duzo lub za malo to reguluje pedalem gazu i sie trzymaja. Kwestia po odpaleniu pozniej bez zarzutu jak stane gdzies Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-01-2015 15:41 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mesh jak to brak krokowego? no to trzeba braki uzupełnić! nie cofaj się do zabytkowych aut, masz sterownik który ma regulować jałowe obroty to chyba bez sensu nie pozwolić mu działać? z odmy leci bardzo mało powietrza, jego temperatura nie gra tu roli najważniejsze by nie było żadnych nieszczelności w układzie dolotowym za przepustnicą oraz poprawnie ustawiony silniczek krokowy do pozytywnych kwestii warto zaliczyć odłączenie i zaślepienie układu recyrkulacji spalin (egr) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Monster3 |
Dodany dnia 02-01-2015 17:59 |
Postów: 384 Data rejestracji: 25.08.2007 22:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Brodnica |
Dołączę się z trochę innym pytaniem. Jeśli dobrze myślę to odma wychodzi z przodu z bloku silnika tak Ostatnio jak zdjąłem wąż to cały był zapchany takim białym fuzlem jaki się tworzy kiedy woda idzie w olej. Czym to może być spowodowane Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 124000km
|
|
|
Robsajson |
Dodany dnia 02-01-2015 20:16 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Monster3 napisał(a): Dołączę się z trochę innym pytaniem. Jeśli dobrze myślę to odma wychodzi z przodu z bloku silnika tak Ostatnio jak zdjąłem wąż to cały był zapchany takim białym fuzlem jaki się tworzy kiedy woda idzie w olej. Czym to może być spowodowane Może kiedyś już była uszczelka wymieniana.Często taki syf się robi przez krótkie odcinki. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Monster3 |
Dodany dnia 02-01-2015 22:18 |
Postów: 384 Data rejestracji: 25.08.2007 22:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Brodnica |
Czyli to nic czym powinienem się martwić Przez większość czasu jeżdżę tylko dom-praca-dom co daje około 20 km dziennie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 124000km
|
|
|
mesh |
Dodany dnia 02-01-2015 22:20 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@Monster3 na krotkich odcinkach szczegolnie w zime gdy silnik nie osiaga odpowiedniej temperatury. Ogolnie niczym przeczysz zeby przewody od odmy byly droze ! To w koncu odma ma wplyw na spalanie czy nie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-01-2015 23:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@mesh jeśli jest drożna i nikt nie zmieniał nic z podłączeniem jej to nie zmienia nic ale ten silniczek wolnych obrotów to musisz założyć! pamiętaj o tym! Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Monster3 |
Dodany dnia 02-01-2015 23:29 |
Postów: 384 Data rejestracji: 25.08.2007 22:19 Skąd: kujawsko-pomorskie Brodnica |
A czy tą część w bloku można wymontować w celu wyczyszczenia Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 124000km
|
|
|
mesh |
Dodany dnia 03-01-2015 11:19 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
bo skoro zawartosc z odmy trafia do ponownego spalenia to powinien w tym momencie mniej palic, tylko pewnie zaden sterownik tym nie steruje i paliwo podawane jest normalnie, wiec z mojego punktu widzenia tez nie ma wplywu na spalanie. Chodzi bardziej o ekologie, no ale pytam Was kolegow bo ja moge sie nie znac @Kujtek no drozna jest i ori podlaczenie. @Monster3 chodzi Ci o odme? jak zdejmniesz ta plastikowa oslone i metalowa rurke co wchodzi w odme to podobno sie jakos da, ja probowalem ale sie nie udalo podobno jest wbita. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |