26 Kwietnia 2024 10:14:13
Zdjęcia użytkowników
nelus2403 astra945
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
[F7P] podwyższone obroty po szybkiej jeździe. . 
ANDI
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-01-2015 20:28
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Wyobraźmy sobie sytuację..
Bez różnicy czy silnik ciepły czy zimny.. Chodzi równo cały czas, nic nie puka, nic nie stuka, nie dławi się.. samo paliwo, nie ma gazu..
Odpalam silnik bez problemu i jadę: delikatnie, jak dziadek do kościoła w niedziele, grzeczniutko, przepisowo..1,2,3,4,5.. luz- zatrzymuje się na światłach i obroty są ok. Podjeżdża golf, staje na lewym pasie i piłuje maszyne.. no to grzecznie jedyneczka, dwa, trojeczka, golf zostaje z tyłu a tu już kolejne światła. . Zatrzymuje się i obroty z 2k (na liczniku z f3p), i trzymają, cały czas.. wciskamy sprzęgło, włączam muzyke, nawiewy czy co tam chce a one ani drgna. .
Gdybym jechał w trasę to obroty za kilka (naście, dsiesiat) kilometrów znów były by ok - jechalem, to zwróciłem uwagę na to.. ale gasze silnik, odpalam znów i obroty są ok od razu.. będę jechał spokojnie to nie wzrosną ale jak się depnie to historia się powtórzy. . Nigdy nie trzyma ani mniej ani wiecej, zawsze w takiej sytuacji obroty są podniesione do takiego samego poziomu

Jakiś pomysł co może być nie tak ?
denerwuje mnie to że na światłach ten silnik tak wyje czasami..
podmieniłem krokowy, przepustnice, tpsa, znalazłem mała dziurkę w wężyku do mapsensora, skrocilem wezyk ale dalej to samo ..

Edytowane przez ANDI dnia 02-01-2015 20:52
Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 02-01-2015 20:28
Awatar
adamor11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 02-01-2015 21:01
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

obrotomierz działa? Jak tak to impulsometr szlak trafił na lince lub ktoś wymieniał i wsadził linkę bez impusometra? Miałem taki sam objaw jak linka wyskoczyła ze skrzyni i nie pokazywał obrotów

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
ANDI
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 02-01-2015 21:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Nie ma linki wcale teraz, tylko obroty pokazuje bo są sterowane elektronicznie.. ale słychać tez od razu ze auto chodzi wtedy sporo głośniej.. poza tym od zawsze była tam zwykła linka..
..no chyba ze - została zmieniona cala deska z wiązka na full opcje.. impulsatorem do licznika z kompem ? U mnie jest zwykły ..w tym wypadku linka nie powinna mieć nic wspólnego z tym ..

Dodam że linka gazu się nie blokuje a przepustnica się domyka do konca

Edytowane przez ANDI dnia 02-01-2015 21:37
Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
adamor11
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2015 06:37
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Ja miałem linkę z kostką do której dołączony był kabelek z tego co pamiętam to impulsometr czy jakoś tak. Po wypięciu linki ze skrzyni był taki sam objaw jak u ciebie., po zainstalowaniu linki wolne obroty po przekroczeniu bodajże 4tys, spadały do 900

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
ANDI
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2015 10:20
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

no dobra, skłoniłeś mnie do zamontowania linki..
dziś wieczorem/jutro ogarnę i zobaczymy
ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może być ?


Treść dodana dnia 04 styczeń 2015 19:52:

linka założona, nic to nie dało..
a powiedzcie mi bo już zgłupiałem z tego zimna, jeżeli silnik ma temperaturę.. to po zatkaniu silniczka krokowego (dolotu do niego) na wolnych obrotach powinien zgasnąć czy nie?

Edytowane przez ANDI dnia 04-01-2015 19:53
Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2015 20:00
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@ANDI licznik to możesz mieć i z diesla, nie ma znaczenia że z f3p masz

nie masz możliwości wsadzenia silniczka krokowego z innego auta który jest sprawny na 100%?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
ANDI
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2015 20:17
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@Kujtek hym, może Lesiu coś ma u siebie i znajdziemy w tym samym czasie kilka wolnych chwil ..

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
PaveleK_
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2015 20:59
Awatar


Postów: 80

Data rejestracji: 25.08.2014 21:25
Skąd: pomorskie
Wejherowo

Odkupiłem samochód od Adamor'a11, linka sie ukręciła jakiś czas temu i faktycznie jest taki objaw. Po przekroczeniu 4tyś. niezależnie czy PB czy LPG obroty biegu jałowego wzrastają, w moim przypadku zakres 1200-1500, ale nie falują tylko utrzymują sie w tych granicach jakaś tam wartość. Pierwszy 1k km, który przejeździłem tym samochodem zanim linka się ukręciła to wszystko było okej, obroty wciąż były równe mimo kręcenia pod czerwone. Więc to musi mieć jakiś związek z linką prędkościomierza.

Never drive faster then
Your guardian angel can fly

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
ANDI
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2015 12:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Potwierdzam chłopaki.
Powodem podwyższonych obrotów był brak linki prędkościomierza.. a dokładniej brak wpiętego impulsatora od linki do wiązki mimo że nie mam licznika z kompem ani kostki na niego.
Długo testowane, problem rozwiązany, no cóż. ..

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
milas92
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2015 13:00
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@ANDI bo ten impulsator jest połaczony z sterownikiem silnika, a że nie masz linczików z kompem to nic nie oznacza, komp sobie tylko kradie z tamtąd sygnał Wink

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
ANDI
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2015 14:55
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

milas92 napisał(a):

@ANDI bo ten impulsator jest połaczony z sterownikiem silnika, a że nie masz linczików z kompem to nic nie oznacza, komp sobie tylko kradie z tamtąd sygnał Wink
tylko że wiązka silnika, sterownik silnika i sam silnik jest bez zmian - nie ruszany.. zmieniona była tylko wiązka deski na inną.. w starej nie było miejsca na podłączenie tego czujnika i wszystko było zawsze ok.. po zmianie wiązki, doszła ta kostka do linki i nagle jazdy jakieś .. bez sensu bo deska nie kieruje silnikiem tym bardziej że chodziło wcześniej wszystko ok bez żadnego problemu

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
Lesiu11
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2015 15:01
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@ANDI nie filozuj, Grin w każdej 16v jest taka linka Smile Wiązka deski przecież łączy się bezpośrednio z wiązką silnika Smile Ba nawet w każdym cabrio musiałabyć taka kostka (pomijając ze nawet w 1.4 i 1.7 ona jest i czeka) bo kabrio mają silniki z komputerami obsługującymi tą linkę.

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
ANDI
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2015 15:21
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@Lesiu11 chyba w oryginale ;p bo w mojej nie było i jeździło ... Smile

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
maestro
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2015 18:10
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ANDI napisał(a):

Potwierdzam chłopaki.
Powodem podwyższonych obrotów był brak linki prędkościomierza.. a dokładniej brak wpiętego impulsatora od linki do wiązki mimo że nie mam licznika z kompem ani kostki na niego.
Długo testowane, problem rozwiązany, no cóż. ..


Ta linka jest poza 1.4 i F3Nem mono i dieslami w kazdym silniku. Czy masz kompa czy nie Wink

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
ANDI
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 12-02-2015 20:53
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Tak czy siak ktoś kiedyś coś modził
Usterka usunieta, temat zamknięty.

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: