Menu główne
Forum
Klubowicze
ANDI |
Dodany dnia 02-01-2015 20:28 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Wyobraźmy sobie sytuację..
Bez różnicy czy silnik ciepły czy zimny.. Chodzi równo cały czas, nic nie puka, nic nie stuka, nie dławi się.. samo paliwo, nie ma gazu.. Odpalam silnik bez problemu i jadę: delikatnie, jak dziadek do kościoła w niedziele, grzeczniutko, przepisowo..1,2,3,4,5.. luz- zatrzymuje się na światłach i obroty są ok. Podjeżdża golf, staje na lewym pasie i piłuje maszyne.. no to grzecznie jedyneczka, dwa, trojeczka, golf zostaje z tyłu a tu już kolejne światła. . Zatrzymuje się i obroty z 2k (na liczniku z f3p), i trzymają, cały czas.. wciskamy sprzęgło, włączam muzyke, nawiewy czy co tam chce a one ani drgna. . Gdybym jechał w trasę to obroty za kilka (naście, dsiesiat) kilometrów znów były by ok - jechalem, to zwróciłem uwagę na to.. ale gasze silnik, odpalam znów i obroty są ok od razu.. będę jechał spokojnie to nie wzrosną ale jak się depnie to historia się powtórzy. . Nigdy nie trzyma ani mniej ani wiecej, zawsze w takiej sytuacji obroty są podniesione do takiego samego poziomu Jakiś pomysł co może być nie tak ? denerwuje mnie to że na światłach ten silnik tak wyje czasami.. podmieniłem krokowy, przepustnice, tpsa, znalazłem mała dziurkę w wężyku do mapsensora, skrocilem wezyk ale dalej to samo .. Edytowane przez ANDI dnia 02-01-2015 20:52 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 02-01-2015 20:28 |
adamor11 |
Dodany dnia 02-01-2015 21:01 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
obrotomierz działa? Jak tak to impulsometr szlak trafił na lince lub ktoś wymieniał i wsadził linkę bez impusometra? Miałem taki sam objaw jak linka wyskoczyła ze skrzyni i nie pokazywał obrotów
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
ANDI |
Dodany dnia 02-01-2015 21:06 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Nie ma linki wcale teraz, tylko obroty pokazuje bo są sterowane elektronicznie.. ale słychać tez od razu ze auto chodzi wtedy sporo głośniej.. poza tym od zawsze była tam zwykła linka..
..no chyba ze - została zmieniona cala deska z wiązka na full opcje.. impulsatorem do licznika z kompem ? U mnie jest zwykły ..w tym wypadku linka nie powinna mieć nic wspólnego z tym .. Dodam że linka gazu się nie blokuje a przepustnica się domyka do konca Edytowane przez ANDI dnia 02-01-2015 21:37 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 03-01-2015 06:37 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja miałem linkę z kostką do której dołączony był kabelek z tego co pamiętam to impulsometr czy jakoś tak. Po wypięciu linki ze skrzyni był taki sam objaw jak u ciebie., po zainstalowaniu linki wolne obroty po przekroczeniu bodajże 4tys, spadały do 900
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
ANDI |
Dodany dnia 03-01-2015 10:20 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no dobra, skłoniłeś mnie do zamontowania linki..
dziś wieczorem/jutro ogarnę i zobaczymy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co może być ? Treść dodana dnia 04 styczeń 2015 19:52: linka założona, nic to nie dało.. a powiedzcie mi bo już zgłupiałem z tego zimna, jeżeli silnik ma temperaturę.. to po zatkaniu silniczka krokowego (dolotu do niego) na wolnych obrotach powinien zgasnąć czy nie? Edytowane przez ANDI dnia 04-01-2015 19:53 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 04-01-2015 20:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ANDI licznik to możesz mieć i z diesla, nie ma znaczenia że z f3p masz nie masz możliwości wsadzenia silniczka krokowego z innego auta który jest sprawny na 100%? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ANDI |
Dodany dnia 04-01-2015 20:17 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Kujtek hym, może Lesiu coś ma u siebie i znajdziemy w tym samym czasie kilka wolnych chwil ..
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
PaveleK_ |
Dodany dnia 04-01-2015 20:59 |
Postów: 80 Data rejestracji: 25.08.2014 21:25 Skąd: pomorskie Wejherowo |
Odkupiłem samochód od Adamor'a11, linka sie ukręciła jakiś czas temu i faktycznie jest taki objaw. Po przekroczeniu 4tyś. niezależnie czy PB czy LPG obroty biegu jałowego wzrastają, w moim przypadku zakres 1200-1500, ale nie falują tylko utrzymują sie w tych granicach jakaś tam wartość. Pierwszy 1k km, który przejeździłem tym samochodem zanim linka się ukręciła to wszystko było okej, obroty wciąż były równe mimo kręcenia pod czerwone. Więc to musi mieć jakiś związek z linką prędkościomierza.
Never drive faster then
Your guardian angel can fly Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
ANDI |
Dodany dnia 12-02-2015 12:25 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Potwierdzam chłopaki.
Powodem podwyższonych obrotów był brak linki prędkościomierza.. a dokładniej brak wpiętego impulsatora od linki do wiązki mimo że nie mam licznika z kompem ani kostki na niego. Długo testowane, problem rozwiązany, no cóż. .. Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
milas92 |
Dodany dnia 12-02-2015 13:00 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@ANDI bo ten impulsator jest połaczony z sterownikiem silnika, a że nie masz linczików z kompem to nic nie oznacza, komp sobie tylko kradie z tamtąd sygnał
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
ANDI |
Dodany dnia 12-02-2015 14:55 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
milas92 napisał(a): tylko że wiązka silnika, sterownik silnika i sam silnik jest bez zmian - nie ruszany.. zmieniona była tylko wiązka deski na inną.. w starej nie było miejsca na podłączenie tego czujnika i wszystko było zawsze ok.. po zmianie wiązki, doszła ta kostka do linki i nagle jazdy jakieś .. bez sensu bo deska nie kieruje silnikiem tym bardziej że chodziło wcześniej wszystko ok bez żadnego problemu@ANDI bo ten impulsator jest połaczony z sterownikiem silnika, a że nie masz linczików z kompem to nic nie oznacza, komp sobie tylko kradie z tamtąd sygnał Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-02-2015 15:01 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@ANDI nie filozuj, w każdej 16v jest taka linka Wiązka deski przecież łączy się bezpośrednio z wiązką silnika Ba nawet w każdym cabrio musiałabyć taka kostka (pomijając ze nawet w 1.4 i 1.7 ona jest i czeka) bo kabrio mają silniki z komputerami obsługującymi tą linkę. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
ANDI |
Dodany dnia 12-02-2015 15:21 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Lesiu11 chyba w oryginale ;p bo w mojej nie było i jeździło ...
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-02-2015 18:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ANDI napisał(a): Potwierdzam chłopaki. Powodem podwyższonych obrotów był brak linki prędkościomierza.. a dokładniej brak wpiętego impulsatora od linki do wiązki mimo że nie mam licznika z kompem ani kostki na niego. Długo testowane, problem rozwiązany, no cóż. .. Ta linka jest poza 1.4 i F3Nem mono i dieslami w kazdym silniku. Czy masz kompa czy nie Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 12-02-2015 20:53 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Tak czy siak ktoś kiedyś coś modził
Usterka usunieta, temat zamknięty. Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |