Menu główne
Forum
Klubowicze
mesh |
Dodany dnia 25-01-2015 12:43 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
Jak w temacie kilka szybkich pytan
1.W lewym przednim kole mam 3 sruby a nie 4. znalazlem probowalem wkrecic ale gwint jest "zje.." - co trzeba zrobic zeby mialo rece i nogi 2.Czy da sie jakos usunac ten "skrzypek" z drzwi? 3.Samochod zaczal delikatnie kapac na kostke. plamki sa naprawde male powiedzmy ze ok. 3cm srednicy po nocy, bylem na kanale i misa jest delikatnie mokra od spodu. myslicie ze to uszczelka? Jakie moga byc jeszcze miejsca z krotych moglo by kapac ? Zbieram na swap.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-01-2015 12:43 |
jonowaty |
Dodany dnia 25-01-2015 12:58 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
1. Można nagwintować na nowo otwór, ale nie wiadomo czy da radę na M12 x 1,5 czy trzeba będzie na większy... Można kupić zwrotnicę z piastą która ma dobre gwinty ( mam na sprzedaż tanio jak by co )
2. Chodzi ci o strzały z ogranicznika drzwi ? w FAQ jest opisane jak to naprawić, generalnie trzeba zlikwidować luz na tulejce. 3. Sprawdź czy nie kapie ci z korka spustowego oleju, najlepiej umyj i odtłuść spód i zobacz skąd leci " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
mesh |
Dodany dnia 25-01-2015 13:17 |
Postów: 130 Data rejestracji: 29.10.2014 20:24 Skąd: lubelskie Łuków |
@jonowaty, wielkie dzieki za rady co do zwrotnicy odezwe sie na pw.
pytanie nastepne 4.Kierownica ma delikatne luzy, zeby skrecic w lewo musze wiecej kierownica ruszyc. No i do tego tak sie trzesie (drga), trzeba ja trzymac Zbieram na swap.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 318000km
|
Camille |
Dodany dnia 25-01-2015 20:53 |
Postów: 233 Data rejestracji: 18.06.2011 11:40 Skąd: zachodniopomorskie Police |
a końcówki drążków kiedy wymieniałeś? jedna przyczyna drgań kierownicy to złe wyważone koła Moje auto: Peugeot 206 2.0 16v, 2000r, benzyna, 178000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 25-01-2015 22:04 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@Camille albo uszkodzona opona, krzywa felga albo krzywe tarcze hamulcowe
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 25-01-2015 23:54 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Albo jeszcze błoto.
F3N nie miał fabrycznie uszczelki pod miską olejową, zamiast tego było skręcone na masie uszczelniającej i po jakimś czasie zaczyna lecieć. Rozwiązania są dwa, albo uszczelka (którą normalnie można kupić, droga nie jest), albo dirko, ludzie polecają raczej to drugie rozwiązanie. Kolejnym słabym punktem jest mały oring z tyłu bloku nad napędem pompy oleju na takim plastikowym czymś przykręconym tymi samymi śrubami, które trzymają wspornik od głównego kabla plusowego do rozrusznika, tylko wówczas upaprane jest pół bloku od tyłu oprócz miski. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |