24 Kwietnia 2024 14:54:56
Zdjęcia użytkowników
kurczak gloglo
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
diesel w KJS? 
Kamyk282
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 21:50
Awatar


Postów: 13

Data rejestracji: 13.01.2015 21:04
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

no właśnie co sądzicie o wystartowaniu renault 19 ph I z 1992 w kjs? na wakacje będzie silnik td razem ze skrzynią =P chwilowo tylko d i to w dodatku uziemione Cry ale ogólnie jak oceniacie szanse tego auta po maksymalnym odchudzeniu i woguleWink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 28-01-2015 21:50
Awatar
jonowaty
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 21:51
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

a gdzie organizują KJS w Lubuskim ? Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Kamyk282
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 21:58
Awatar


Postów: 13

Data rejestracji: 13.01.2015 21:04
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

wiesz mały wypad na drugi koniec polski dobrze rozgrzeje renaulta i wtedy będzie szedł jak burza Grin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
 
Kristo
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:07
Awatar


Postów: 228

Data rejestracji: 26.12.2012 22:39
Skąd: małopolskie
Kraków

teroetycznie na plus bo prawdopodobnie bedziesz sam w klasie i ją wygraszSmile
a tak poważnie to diesel ma turbo i wiekszy moment wiec jest czym jechać(w sensie ze max momentem obrotowym) ale za to bedzie trza dużo wachlować biegami zeby ten monet urzymać a co za tym idzie stracić czas na znienianie biego Smile "nie sprzęt lecz technika zrobi z ciebie zawodnika" Grin

"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
 
Kujtek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:08
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Kamyk282 przy pojemności 1870cc wpadasz w klasę powyżej 1600cc, a do tego turbodoładowany diesel to 1.5x pojemność, czyli wg. regulaminu masz 2805cc pojemności silnika...

jak chcesz to potraktować jako zabawę to okej, ale nie nastawiaj się na jakąkolwiek rywalizację

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
jonowaty
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:10
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@Kristo a w obiegowej opinii o dieslach jest takie coś, że przez to że mają duży moment obrotowy i dość płaski nie trzeba dużo wachlować biegami bo są elastyczne Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Kristo
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:19
Awatar


Postów: 228

Data rejestracji: 26.12.2012 22:39
Skąd: małopolskie
Kraków

@jonowaty tak zgadza sie, w codziennej jeździe ale jak sie chce efektywniej jeździć to trza wachlować bo zakręcisz go do ilu? 3000rpm, 3500rpm ? Trza jechać max momentem czyli w bardzo waskim przedziale obrotowym, zeby jakiś czas wykręcić. (mówimy oczywiście o serii, bez przeróbek)


Treść dodana dnia 28 styczeń 2015 22:19:

Grin

"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
 
jonowaty
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:23
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Racja. . Trzeba utrzymywać zakres 2-3 tys bo wyżej i niżej nie ma czym jechać Wink

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
kudlaty
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 23:48
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

Turbo diesel to klasa OPEN, więc wpadasz w szczęki EVO, Imprez i innych uturbionych potworów + 4x4

Dla zabawy to wszystkim można, fun jest przedni. Ale jeżeli myślisz chociaż o pudle w klasie to nie ta fura

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
Lipek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 13:57
Awatar


Postów: 549

Data rejestracji: 09.12.2010 12:22
Skąd: lubelskie
Lublin

Dieslem to w pole można nie na kjsy Pfft

"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie" Wink
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1?KM),Hot hatch, benzyna Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
 
Kristo
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 18:37
Awatar


Postów: 228

Data rejestracji: 26.12.2012 22:39
Skąd: małopolskie
Kraków

@kudlaty nie wpada w kalse open bo jedzie diezlem wiec bedzie sam w klasie Grin

"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
 
Kamyk282
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 21:10
Awatar


Postów: 13

Data rejestracji: 13.01.2015 21:04
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

oczywiście że dla funny i radochy bo o podium mogę zapomnieć Wink wiem że wpadam w wysoką klasę byłem parę razy z kuzynem z Nysy i przy jego mitsubishi esclipe wpadaliśmy do klasy z evo itp czyli 2 litry co najmniej a w szczególności także 1.6 z turbem dlatego będe traktował to jako zabawę Wink lecz pytam z ciekawości czy uważacei to za dobry pomysł czy raczej pośmiewisko =P

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
 
Kujtek
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 21:33
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Kamyk282 żadne pośmiewisko, jeśli stan techniczny auta to nie ma żadnych przeciwwskazań
dobra okazja by się pobawić autem i poszaleć

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
kudlaty
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 30-01-2015 10:12
Awatar


Postów: 4701

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

Kristo napisał(a):

@kudlaty nie wpada w kalse open bo jedzie diezlem wiec bedzie sam w klasie Grin


To widać zależy od regionu. Albo był to wolnossący. U nas na zwykłych rallysprintach wszystko co ma turbo wpada w klase OPEN, nie ważne czy PB czy ON Wink Chyba, że wolnossak to wtedy oddzielna klasa, ale... na Rallysprintach ok, na KJS już musisz mieć minimum 5 osób żeby utworzyć daną klasę. Jeżeli nie to przydzielają Cię j/w Wink

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km
Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: