23 Luty 2019 00:06:25
Zdjęcia użytkowników
maciass cuma90
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

tomek1405 [off] 20-02-2019 19:16
kamiroz, tak Silver

PrzemekR19 [off] 14-02-2019 19:30
kamiroz, stawiam że użytkownik SILVER

ipkis666 [off] 14-02-2019 18:51
Witam ponownie wszystkich ^^

Marko [off] 31-01-2019 22:39
A silnik wezmę z oryginała i włożę do mastera. Reflektorki poczekają na dodatnie temperatury bo nie lubię plastików demontować na chłodno.

Marko [off] 31-01-2019 22:37
instalacja nie ruszana wtyczki sie nie da odwrotne założyć wymyśliłem a potem se ze znajomych jaja robiłem nie potrafili zgadnąć co no ale ja bym też nie zgadł jak bym nie wiedział. W każdym razie następnym razem kupie slave za 20 PLN made in

Marko [off] 31-01-2019 22:34
jonowaty nie dobra wiadomość Pfft choć silniczek z centrala mastera już rozbierałem i to dwa razy bo raz jak poskładałem to odwrotnie włożyłem magnesy i jak zamykałem to u kierowcy się otwierał z 5 minut nad tym dumałem no bo k..a jak?

oriikriss [off] 30-01-2019 09:43
Hejka Grin

kamiroz [off] 26-01-2019 11:47
Kto trzyma swoje renówki koło elektrociepłowni we Wrocku? wiem, że dwie kiedyś stały z naklejką R19klub Wink

edzio [off] 26-01-2019 11:15
Alo alo

jonowaty [off] 24-01-2019 14:34
Marko, zacznij od zmiany silniczka regulacji na inny sprawny


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
diesel w KJS? 
Kamyk282
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 21:50
Awatar


Postów: 13

Data rejestracji: 13.01.2015 21:04
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

no właśnie co sądzicie o wystartowaniu renault 19 ph I z 1992 w kjs? na wakacje będzie silnik td razem ze skrzynią =P chwilowo tylko d i to w dodatku uziemione Cry ale ogólnie jak oceniacie szanse tego auta po maksymalnym odchudzeniu i woguleWink

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 28-01-2015 21:50
Awatar
jonowaty
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 21:51
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

a gdzie organizują KJS w Lubuskim ? Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Kamyk282
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 21:58
Awatar


Postów: 13

Data rejestracji: 13.01.2015 21:04
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

wiesz mały wypad na drugi koniec polski dobrze rozgrzeje renaulta i wtedy będzie szedł jak burza Grin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
 
Kristo
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:07
Awatar

Klubowicz #0490

Postów: 228

Data rejestracji: 26.12.2012 22:39
Skąd: małopolskie
Kraków

teroetycznie na plus bo prawdopodobnie bedziesz sam w klasie i ją wygraszSmile
a tak poważnie to diesel ma turbo i wiekszy moment wiec jest czym jechać(w sensie ze max momentem obrotowym) ale za to bedzie trza dużo wachlować biegami zeby ten monet urzymać a co za tym idzie stracić czas na znienianie biego Smile "nie sprzęt lecz technika zrobi z ciebie zawodnika" Grin

"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
 
Kujtek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:08
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Kamyk282 przy pojemności 1870cc wpadasz w klasę powyżej 1600cc, a do tego turbodoładowany diesel to 1.5x pojemność, czyli wg. regulaminu masz 2805cc pojemności silnika...

jak chcesz to potraktować jako zabawę to okej, ale nie nastawiaj się na jakąkolwiek rywalizację

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
jonowaty
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:10
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@Kristo a w obiegowej opinii o dieslach jest takie coś, że przez to że mają duży moment obrotowy i dość płaski nie trzeba dużo wachlować biegami bo są elastyczne Grin

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Kristo
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:19
Awatar

Klubowicz #0490

Postów: 228

Data rejestracji: 26.12.2012 22:39
Skąd: małopolskie
Kraków

@jonowaty tak zgadza sie, w codziennej jeździe ale jak sie chce efektywniej jeździć to trza wachlować bo zakręcisz go do ilu? 3000rpm, 3500rpm ? Trza jechać max momentem czyli w bardzo waskim przedziale obrotowym, zeby jakiś czas wykręcić. (mówimy oczywiście o serii, bez przeróbek)


Treść dodana dnia 28 styczeń 2015 22:19:

Grin

"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
 
jonowaty
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 22:23
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Racja. . Trzeba utrzymywać zakres 2-3 tys bo wyżej i niżej nie ma czym jechać Wink

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
kudlaty
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2015 23:48
Awatar


Postów: 4683

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

Turbo diesel to klasa OPEN, więc wpadasz w szczęki EVO, Imprez i innych uturbionych potworów + 4x4

Dla zabawy to wszystkim można, fun jest przedni. Ale jeżeli myślisz chociaż o pudle w klasie to nie ta fura

Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Czyste Auto Lublin - Myjnia Ręczna, Auto Detailing, Usuwanie Wgnieceń

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna, 167000km
 
Lipek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 13:57
Awatar


Postów: 549

Data rejestracji: 09.12.2010 12:22
Skąd: lubelskie
Lublin

Dieslem to w pole można nie na kjsy Pfft

"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie" Wink
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1?KM),Hot hatch, benzyna Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
 
Kristo
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 18:37
Awatar

Klubowicz #0490

Postów: 228

Data rejestracji: 26.12.2012 22:39
Skąd: małopolskie
Kraków

@kudlaty nie wpada w kalse open bo jedzie diezlem wiec bedzie sam w klasie Grin

"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
 
Kamyk282
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 21:10
Awatar


Postów: 13

Data rejestracji: 13.01.2015 21:04
Skąd: lubuskie
Gorzów Wielkopolski

oczywiście że dla funny i radochy bo o podium mogę zapomnieć Wink wiem że wpadam w wysoką klasę byłem parę razy z kuzynem z Nysy i przy jego mitsubishi esclipe wpadaliśmy do klasy z evo itp czyli 2 litry co najmniej a w szczególności także 1.6 z turbem dlatego będe traktował to jako zabawę Wink lecz pytam z ciekawości czy uważacei to za dobry pomysł czy raczej pośmiewisko =P

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
 
Kujtek
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 29-01-2015 21:33
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7639

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Kamyk282 żadne pośmiewisko, jeśli stan techniczny auta to nie ma żadnych przeciwwskazań
dobra okazja by się pobawić autem i poszaleć

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
kudlaty
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 30-01-2015 10:12
Awatar


Postów: 4683

Data rejestracji: 17.07.2005 23:08
Skąd: lubelskie
Lublin

Kristo napisał(a):

@kudlaty nie wpada w kalse open bo jedzie diezlem wiec bedzie sam w klasie Grin


To widać zależy od regionu. Albo był to wolnossący. U nas na zwykłych rallysprintach wszystko co ma turbo wpada w klase OPEN, nie ważne czy PB czy ON Wink Chyba, że wolnossak to wtedy oddzielna klasa, ale... na Rallysprintach ok, na KJS już musisz mieć minimum 5 osób żeby utworzyć daną klasę. Jeżeli nie to przydzielają Cię j/w Wink

Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km
Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km
Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km
Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km
Czyste Auto Lublin - Myjnia Ręczna, Auto Detailing, Usuwanie Wgnieceń

Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna, 167000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: