Menu główne
Forum
Klubowicze
Kamyk282 |
Dodany dnia 28-01-2015 21:50 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.01.2015 21:04 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
no właśnie co sądzicie o wystartowaniu renault 19 ph I z 1992 w kjs? na wakacje będzie silnik td razem ze skrzynią =P chwilowo tylko d i to w dodatku uziemione ale ogólnie jak oceniacie szanse tego auta po maksymalnym odchudzeniu i wogule Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-01-2015 21:50 |
jonowaty |
Dodany dnia 28-01-2015 21:51 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
a gdzie organizują KJS w Lubuskim ?
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Kamyk282 |
Dodany dnia 28-01-2015 21:58 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.01.2015 21:04 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
wiesz mały wypad na drugi koniec polski dobrze rozgrzeje renaulta i wtedy będzie szedł jak burza Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
|
|
|
Kristo |
Dodany dnia 28-01-2015 22:07 |
Postów: 228 Data rejestracji: 26.12.2012 22:39 Skąd: małopolskie Kraków |
teroetycznie na plus bo prawdopodobnie bedziesz sam w klasie i ją wygrasz
a tak poważnie to diesel ma turbo i wiekszy moment wiec jest czym jechać(w sensie ze max momentem obrotowym) ale za to bedzie trza dużo wachlować biegami zeby ten monet urzymać a co za tym idzie stracić czas na znienianie biego "nie sprzęt lecz technika zrobi z ciebie zawodnika" "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-01-2015 22:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Kamyk282 przy pojemności 1870cc wpadasz w klasę powyżej 1600cc, a do tego turbodoładowany diesel to 1.5x pojemność, czyli wg. regulaminu masz 2805cc pojemności silnika... jak chcesz to potraktować jako zabawę to okej, ale nie nastawiaj się na jakąkolwiek rywalizację Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jonowaty |
Dodany dnia 28-01-2015 22:10 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@Kristo a w obiegowej opinii o dieslach jest takie coś, że przez to że mają duży moment obrotowy i dość płaski nie trzeba dużo wachlować biegami bo są elastyczne
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Kristo |
Dodany dnia 28-01-2015 22:19 |
Postów: 228 Data rejestracji: 26.12.2012 22:39 Skąd: małopolskie Kraków |
@jonowaty tak zgadza sie, w codziennej jeździe ale jak sie chce efektywniej jeździć to trza wachlować bo zakręcisz go do ilu? 3000rpm, 3500rpm ? Trza jechać max momentem czyli w bardzo waskim przedziale obrotowym, zeby jakiś czas wykręcić. (mówimy oczywiście o serii, bez przeróbek)
Treść dodana dnia 28 styczeń 2015 22:19: "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 28-01-2015 22:23 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Racja. . Trzeba utrzymywać zakres 2-3 tys bo wyżej i niżej nie ma czym jechać
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
kudlaty |
Dodany dnia 28-01-2015 23:48 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
Turbo diesel to klasa OPEN, więc wpadasz w szczęki EVO, Imprez i innych uturbionych potworów + 4x4
Dla zabawy to wszystkim można, fun jest przedni. Ale jeżeli myślisz chociaż o pudle w klasie to nie ta fura Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
Lipek |
Dodany dnia 29-01-2015 13:57 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
Dieslem to w pole można nie na kjsy
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
Kristo |
Dodany dnia 29-01-2015 18:37 |
Postów: 228 Data rejestracji: 26.12.2012 22:39 Skąd: małopolskie Kraków |
@kudlaty nie wpada w kalse open bo jedzie diezlem wiec bedzie sam w klasie
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" Colin McRae
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 170000km
|
Kamyk282 |
Dodany dnia 29-01-2015 21:10 |
Postów: 13 Data rejestracji: 13.01.2015 21:04 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
oczywiście że dla funny i radochy bo o podium mogę zapomnieć wiem że wpadam w wysoką klasę byłem parę razy z kuzynem z Nysy i przy jego mitsubishi esclipe wpadaliśmy do klasy z evo itp czyli 2 litry co najmniej a w szczególności także 1.6 z turbem dlatego będe traktował to jako zabawę lecz pytam z ciekawości czy uważacei to za dobry pomysł czy raczej pośmiewisko =P Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 3d, 480000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-01-2015 21:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Kamyk282 żadne pośmiewisko, jeśli stan techniczny auta to nie ma żadnych przeciwwskazań dobra okazja by się pobawić autem i poszaleć Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kudlaty |
Dodany dnia 30-01-2015 10:12 |
Postów: 4701 Data rejestracji: 17.07.2005 23:08 Skąd: lubelskie Lublin |
To widać zależy od regionu. Albo był to wolnossący. U nas na zwykłych rallysprintach wszystko co ma turbo wpada w klase OPEN, nie ważne czy PB czy ON Chyba, że wolnossak to wtedy oddzielna klasa, ale... na Rallysprintach ok, na KJS już musisz mieć minimum 5 osób żeby utworzyć daną klasę. Jeżeli nie to przydzielają Cię j/w Moje auto: Renault Laguna III GT, benzyna+LPG, 260000km
Była: Renault 11, Phase II, 1988r., benzyna+LPG, C1J (1398/60KM), hatchback 3d, 2?.?.?km Była: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 251000km Była: Renault Megane Coupe, benzyna, K4M, 165000km Była: Renault Megane II Sport, benzyna, F4Rt, 155000km Była: Renault Laguna III GT, benzyna, F4Rt, 188000km Była: Renault Megane I Cabrio, benzyna+LPG, K4M, 270000km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L742 (1721/90KM), sedan, 97000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |