Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 08-02-2015 23:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ANDI ale w cabach czasem nie było tak że nigdy nie było kompa? bo coś mi tak się wydaje Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-02-2015 23:27 |
themati93r |
Dodany dnia 08-02-2015 23:30 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Kujtek , Więc jak z tymi lusterkami i grzaniem ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
ANDI |
Dodany dnia 08-02-2015 23:31 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Kujtek napisał(a): @ANDI ale w cabach czasem nie było tak że nigdy nie było kompa? bo coś mi tak się wydaje w cabach nigdy nie było kompa, ale kostka od impulsatora jest.. i co lepsze - jak podpinam zwykła linke, to przy szybkiej dynamicznej jeździe jakieś błędy mi auto łapie i trzyma wysokie obroty na wolnych.. zalozylem linkę z impulsatorem, podpiąłem kostkę i jak ręka odjął - auto ma swoje obroty co bym nie robił Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
milas92 |
Dodany dnia 08-02-2015 23:32 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@ANDI ja mam wiązke z caba 16v ph2 to ma wszystko full wypas
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
ANDI |
Dodany dnia 08-02-2015 23:33 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@milas92 pw
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
themati93r |
Dodany dnia 08-02-2015 23:34 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Doczekam się odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie : P Nie mówmy tu od razu, że jestem nie cierpliwy, no ale tak troszkę : ) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-02-2015 23:35 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ANDI bo sterownik silnika ma wejście na sygnał prędkości i bez niego głupieje. @milas92 zieloną kostkę do kompa masz tam? jak tak to raczej nie jest to od caba. zobacz czy masz dodatkowe bezpieczniki po bokach skrzynki bezpieczników @themati93r weź miernik, odpal grzanie tylnej szyby i patrz czy na którymś pinie w kostce wiązki pod deską co idzie do drzwi będziesz miał 12v ps. zwracasz się do użytkowników klikając taką zieloną strzałkę przy nicku Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 08-02-2015 23:37 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@Kujtek ,Dziękuje : ) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
ANDI |
Dodany dnia 08-02-2015 23:41 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
na starej wiązce gdzie nie było wtyczki na imp. a była klima wszystko było ok mimo ze komp był ten sam. zmiana samej wiązki pod deska zmusiła mnie do zmiany linki - magia
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-02-2015 23:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ANDI ktoś tu miał też niedawno właśnie cyrk bez sygnału prędkości :/ weź bądź mądry Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ANDI |
Dodany dnia 08-02-2015 23:56 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
na to chyba nie ma madrego... za to pelna kostka od nawiewu + pelna od wycieraczek (z dodatkowymi kostkami przy liczniku, min. zieloną) daje nam chyba pewnosc ze wiazka jest full wypas
Edytowane przez ANDI dnia 09-02-2015 00:01 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 09-02-2015 01:26 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@ANDI Zapominasz, że w wiązce full wypas masz jeszcze alarm...
@themati93r Tak, po założeniu lusterek (lusterka, manipulator i wiązki drzwi przednich) będą podgrzewane, ale na to, że dorwiesz lusterka z niepopalonymi matami nie licz. Mi się udało i miałem w prawym lusterku dobrą matę, niestety mechanizm był do wywalenia i rozbierając je strzeliło szkło. Od dwóch lat szukam lusterek z dobrymi matami, wkurzę się to na wiosnę poszukam uniwersalnych mat pod lusterka. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-02-2015 06:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo co do mat, to pamiętam oznaczenie, maestro pisał że pasują idealnie: gb10s: http://allegro.pl...m-3-e-0113 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
themati93r |
Dodany dnia 09-02-2015 10:09 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@dj_mafiozo dokładnie jak pisze KUJTEK te maty pasują idealnie ktoś już mi to mówił ale wymiana jest dosyć trudna by odkleic szkło od ramki no i je wyciągnąć z lusterka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
jonowaty |
Dodany dnia 09-02-2015 10:14 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@themati93r wyjęcie szkła z lusterek to 2 minuty roboty , a potem to na ciepło stare maty usunąć, a resztki kleju jakimś rozpuszczalnikiem.
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-02-2015 10:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@jonowaty jakieś porady jak się za to zabrać? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
jonowaty |
Dodany dnia 09-02-2015 10:45 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@Kujtek jak masz lusterka starszego typu z wystającym od spodu drucikiem, to rozwierasz go trochę i szło samo wyjeżdża, a jak masz nowszego typu że w środku są 4 otwory mocujące ( tak jak na zdjęciu ) tooo jedziesz do okoła śrubokrętem wsadzając go między szkło a obudowę, delikatnie podważając z każdej strony po parę milimetrów i jak czujesz że idzie, to przechodzisz do kolejnego punktu zaczepienia, i tak z 4 okrążenia lub więcej aż wyskoczy
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 09-02-2015 10:51 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
Ja w klekocie miałem taką wiązkę, pod el lusterka a nie było kostek od grzania foteli tylko od automatu nie było kostek pod klime, abs praktycznie pod nic co mogło by być dodatkowe a miałem oczywiście el szyby, el lusterka i centralny
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
themati93r |
Dodany dnia 09-02-2015 13:19 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Słuchacie jeśli kupie wwiązkę z ph2 to elektryczne szyby będę musiał przerobić czy zostają pod nawiewem? Bo wtedy musiał bym załatwić sobie rączki z przelacznikami. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 09-02-2015 13:29 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
To, które wykonanie mocowania szkła do mechanizmu lusterek wcale nie jest regułą, ja miałem lusterka ściągnięte z jednego 16v i lewe ma drut z zaczepem na dole a prawe te plastikowe zatrzaski.
@themati93r Wiązka drzwi Ph2 nie jest kompatybilna z wiązką dechy Ph1, teoretycznie da się to pogodzić, ale sporo przeróbek w wiązce, przede wszystkim musisz się wówczas pozbyć przycisków szyb w drzwiach i przywrócić połączenie prosto do silników szyb. Poza tym nie jestem pewien czy aby przypadkiem rozkład pinów w kostce jest ten sam. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |