Menu główne
Forum
Klubowicze
themati93r |
Dodany dnia 09-02-2015 22:50 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Witam, dziś wracając ze szkoły postanowiłem się szarpnąć i wrócić do domu autostradą by Renie przepalić czytałem na forum, że Renia bez problemu dociąga do 150 ale moja Renia zrobiła to w bardzo bardzo długim czasie strasznie wolno tak od 110km/h jak by jej już brakowało mocy co może być to spowodowane ? Nigdy nie testowałem jej v-maxa więc nie wiem ile powinna jechać. Mój silnik to F3N 1721cm nie całe 75km koła mam założone R14 185/70 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-02-2015 22:50 |
maestro |
Dodany dnia 09-02-2015 23:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wiele rzeczy. od zaworów po słaby stan silnika i jazde ekstremalnie pod wiatr i pod gore
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
themati93r |
Dodany dnia 09-02-2015 23:15 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Kurdę najłatwiejszym to będzie sprawdzenie luzów zaworów później ciśnienie w cylindrach czy nie gubi przez pierścienie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
ANDI |
Dodany dnia 09-02-2015 23:15 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
E tam maestro, pewnie kompresja ucieka.. wystarczy zatkać parę dziurek i już
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
themati93r |
Dodany dnia 09-02-2015 23:16 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
@ANDI dokładnie o czym mówisz: )? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2015 23:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a kiedy filtry zmieniałes?
Treść dodana dnia 09 luty 2015 23:27: themati93r napisał(a): Kurdę najłatwiejszym to będzie sprawdzenie luzów zaworów później ciśnienie w cylindrach czy nie gubi przez pierścienie sie miło rozmawia od razu jak ktoś kuma czacze Edytowane przez maestro dnia 09-02-2015 23:27 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 10-02-2015 10:15 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Ten silnik bez problemu dociąga to auto do jakichś 180-185 km/h według gpsu o ile jest w dobrym stanie (VMax katalogowo 171), fakt, że powyżej 165-170 to już słabo ciągnie.
Pierwsze co, to kiedy wymieniany ostatnio filtr powietrza, świece, kable, palec i kopułka, drugie co to w jakim stanie jest tak naprawdę silnik, podstawową rzeczą jest sprawdzenie sprężania na cylindrach i ewentualnie próba olejowa o ile silnik gubi kompresję, mój trzymał po 13,5 na cylindrach i szedł równo do samego końca. Ponoć miał nalatane 160 tysięcy gdy go kupowałem, ale nigdy w to nie wierzyłem za bardzo. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
themati93r |
Dodany dnia 10-02-2015 23:46 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Jutro podjadę do znajomego mechanika co posiada takie miernik i pomierzy ciśnienie w cylindrach. Jakie one powinno być dopuszczalne. Wiem o tym, że sprawdza się to na rozgrzanym silniku do 90 odłączona pompa paliwa i kostka od cewki prawda? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-02-2015 04:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@themati93r dokładnie, i dobrze wykręcić wszystkie świece żeby rozrusznik miał łatwiej kręcić jak otrzymasz niski wynik (poniżej 10-11 bar) to dobrze psiuknąć mu oleju przez gniazdo świecy, jak wtedy wynik się poprawi to raczej pierścienie tłokowe Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 11-02-2015 14:11 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek Tak przecież wygląda procedura pomiaru, rozgrzewasz silnik do normalnej temperatury pracy, gasisz go, wykręcasz wszystkie świece, wyciągasz przekaźnik pompy paliwa i bezpiecznik wtrysku a następnie wkręcasz manometr w otwory świec po kolei zgodnie z numeracją cylindrów, wciskasz gaz do podłogi i kręcisz rozrusznikiem dopóki wskazówka się podnosi, zapisujesz wynik i kontynuujesz, w razie spadku kompresji na którymkolwiek cylindrze powtarzasz próbę wpuszczając wcześniej kilka kropli oleju, którym zalany jest silnik do komory spalania (próba olejowa) i jeżeli wynik się poprawi wskazuje to na utratę kompresji przez pierścienie tłokowe, w przeciwnym razie wskazuje na wydmuchaną uszczelkę lub wypalone gniazda zaworowe (co jest z dwojga złego lepszą wieścią, bo robota głowicy jest tańsza niż rozbieranie silnika na części pierwsze w celu obróbki cylindrów, założenia nadwymiarowych tłoków z nowymi pierścieniami, co zwykle się kończy kapitalnym remontem jednostki napędowej).
PS. Całą procedurę przeprowadzasz tak szybko jak tylko jest to możliwe, aby silnik za bardzo nie wystygł zanim nie skończysz całej procedury. Treść dodana dnia 11 luty 2015 14:13: PS. Według Renault cylindry numerowane są od "d" strony, czyli od sprzęgła zamiast od rozrządu. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 11-02-2015 14:13 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
themati93r |
Dodany dnia 11-02-2015 14:42 |
Postów: 248 Data rejestracji: 07.03.2014 15:22 Skąd: lubuskie Rzepin |
Dziękuję bardzo dziś postaram się podać wyniki Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 187360km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 11-02-2015 18:13 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@dj_mafiozo tak poza tematem powinieneś chłopie wikipedie całą napisać
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 11-02-2015 18:26 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@gielab0019 Po kiego, polska jest o kant czegoś potłuc, mimo że według ilości haseł jest na 12 miejscu z ponad milionem haseł...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |