Menu główne
Forum
Klubowicze
picia |
Dodany dnia 25-02-2015 22:24 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
Nie, pompa oleju została seryjna z C3J i dawała radę. W innym wypadku raczej dawno już by padł silnik albo turbo, a kilka razy brałem udział w testach gdzie kilometry oesowe wiadomo jak się pokonuje
Gdzieś mam zapisane co ile mnie kosztowało, jak znajdę to mogę podać dokładną sumę ale jeśli chodzi o samo uturbienie silnika to w moim wypadku nie przekroczyło to 1000zł. @Kujtek jeśli mógłbym Ci coś doradzić to jak nie spieszy Ci się bardzo z wsadzeniem turba, to nic na szybko szukaj okazji w częściach (naprawdę się pojawiają) i wtedy naprawdę można sobie to tanio sprawić Treść dodana dnia 06 kwiecień 2015 14:25: Aby nie zakładać niepotrzebnie tematu napisze tutaj. Otóż mój silnik dalej ma problem... Wtrysk wysterowany, po przekręceniu na zapłon podaję wstępną dawkę, iskra na świecach jest, wszystko wygląda ok. Silnik normalnie kręci, zaczyna łapać, nawet odpala i gaśnie (chodzi góra 3sek). Tak jakby brakowało mu paliwa. Co może być przyczyną? Ma ktoś jakiś pomysł? Edytowane przez picia dnia 06-04-2015 14:25 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-02-2015 22:24 |
Kujtek |
Dodany dnia 06-04-2015 15:24 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak mu gazu dodajesz to chodzi dalej? mapsensor podpięty? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
picia |
Dodany dnia 06-04-2015 15:43 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
Właśnie nie, obojętne czy zostawiam go na wolnych czy też ruszam przepustnicą to gaśnie. Mapsensor podpięty ale sprawdzę go jeszcze.
Treść dodana dnia 06 kwiecień 2015 22:10: Jest tak, że na pewno po przekręceniu kluczyka na zapłon, wtryskiwacz podaje paliwo i na tym odpala. Jak już wypali tą ilość to gaśnie, po prostu wygląda to tak jakby nie podawał później paliwa. Dlatego jest gdzieś problem w układzie paliwowym, tylko gdzie? i jak go szukać? Mapsensor sprawdzony, czujnik położenia wału również, szczelności ok, wszystkie czujniki oprócz sondy lambda wpięte, sprawdzone na 2 komputerach. Szczerze mówiąc nie mam już pomysłu na to... Edytowane przez picia dnia 06-04-2015 22:10 |
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 07-04-2015 06:30 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ja bym podminił ECU.Na pewno nie ma pozostałości po jakimś alarmie,imo czy czymś takim? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
picia |
Dodany dnia 07-04-2015 12:04 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
Sprawdzałem na innym, dalej nic. Nie ma, przepatrzyłem całą instalację. |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-04-2015 12:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@picia pompa paliwa nie przestaje działać? bo powinna 1 sekundę pompować ciśnienie, wyłączyć się, i dopiero przy odpaleniu silnika powinna znów zacząć działać ciągle Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
picia |
Dodany dnia 07-04-2015 14:41 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
Nie przestaje, cały czas pracuje. Zresztą tak jak pisałem na początku, pompę paliwa mam puszczoną jeszcze tak jak przy gaźniku miałem, czyli cały czas po przekręceniu w zapłon pompa działa. Podłączałem ją jeszcze tak jak powinna być przez przekaźnik ale nic to nie zmieniło. Ostatecznie mam ją podpiętą tak jak przy gaźniku, żeby cały podawała paliwo po zapłonie. Niestety Renówka dalej nie chce chodzić dłużej jak 3 sekundy... Próbowałem ją nawet na lince po placu na pych ale żadnych rezultatów, tyle co wypali tą dawkę podaną na rozruch i gaśnie. |
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 07-04-2015 19:02 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Z tego co ja wiem,nie ma czegoś takiego jak wstępna dawka na rozruch.Paliwo powinno być podawane od 3 obrotu wału. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
picia |
Dodany dnia 07-04-2015 22:54 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
U mnie jest tak, że po przekręceniu na zapłon wtryskiwacz puszcza trochę paliwa, tylko później przy kręceniu podaje paliwo za rzadko. Tyle z obserwacji. |
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 08-04-2015 07:04 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Kujtek już wcześniej odpowiedział,ma być stożek.Jak masz to podmień wtryskiwacz na próbę. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
picia |
Dodany dnia 08-04-2015 09:44 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
Zmieniałem wtryskiwacz. Rekcja taka sama. Dodam tylko, że obydwa jeździły bez żadnych problemów do końca. |
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 08-04-2015 13:06 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
To zostaje w zasadzie ciśnienie paliwa:regulator ciśnienia,pompa,filtr paliwa. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-04-2015 15:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@picia okej, a odepnij pompę paliwa i zobacz czy daje wystarczającą ilość paliwa z tego co mi serwisówka mówi to tam powinna być pompa 3bar minimum 130L/godzinę czyli przez pół minuty powinna nalać minimum 2 litry paliwa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
picia |
Dodany dnia 09-04-2015 18:31 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
pompa w porządku, leje jak szalona coś chyba musi być z tym sterowaniem wtryskiwacza, tylko co jak na podmienianym komputerze dalej to samo... |
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 10-04-2015 01:13 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
A nie jest zamienione zasilanie z powrotem paliwa?Sprawdzałeś czy benzyna fizycznie dociera do wtryskiwacza?I regulator ciśnienia do podmiany jeśli masz. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
picia |
Dodany dnia 16-04-2015 19:53 |
Postów: 18 Data rejestracji: 20.02.2015 00:58 Skąd: małopolskie Kraków |
Sprawdziłem raz jeszcze, paliwo dochodzi do wtryskiwacza. Ogólnie nakręciłem dwa filmiki. Pierwszy pokazuje pracę wtryskiwacza (niestety nie udało mi się nakręcić jak to tam wygląda zaraz po odpaleniu), natomiast drugi jak samochód ogólnie odpala, ile chodzi, po czym gaśnie (tak jest za każdym razem). Filmiki: 20150415_145619.mp4 20150415_150238.mp4 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-04-2015 17:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hmm, upewnij się że przewody od mapsensora do sterownika silnika są całe mi zapalał na pół sekundy jak miałem odpiętą wtyczkę i gasł tak sam z siebie przestał odpalać? czy coś robiłeś w międzyczasie? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |