28 Marca 2024 17:02:59
Zdjęcia użytkowników
Szabelka Latynodrive
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Sterowanie wtryskiwaczem C3J 
picia
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2015 22:24
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

Nie, pompa oleju została seryjna z C3J i dawała radę. W innym wypadku raczej dawno już by padł silnik albo turbo, a kilka razy brałem udział w testach gdzie kilometry oesowe wiadomo jak się pokonuje Grin

Gdzieś mam zapisane co ile mnie kosztowało, jak znajdę to mogę podać dokładną sumę ale jeśli chodzi o samo uturbienie silnika to w moim wypadku nie przekroczyło to 1000zł.

@Kujtek jeśli mógłbym Ci coś doradzić to jak nie spieszy Ci się bardzo z wsadzeniem turba, to nic na szybko szukaj okazji w częściach (naprawdę się pojawiają) i wtedy naprawdę można sobie to tanio sprawić Smile


Treść dodana dnia 06 kwiecień 2015 14:25:

Aby nie zakładać niepotrzebnie tematu napisze tutaj. Otóż mój silnik dalej ma problem... Wtrysk wysterowany, po przekręceniu na zapłon podaję wstępną dawkę, iskra na świecach jest, wszystko wygląda ok. Silnik normalnie kręci, zaczyna łapać, nawet odpala i gaśnie (chodzi góra 3sek). Tak jakby brakowało mu paliwa. Co może być przyczyną? Ma ktoś jakiś pomysł?

Edytowane przez picia dnia 06-04-2015 14:25
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 25-02-2015 22:24
Awatar
Kujtek
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2015 15:24
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jak mu gazu dodajesz to chodzi dalej?
mapsensor podpięty?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
picia
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2015 15:43
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

Właśnie nie, obojętne czy zostawiam go na wolnych czy też ruszam przepustnicą to gaśnie. Mapsensor podpięty ale sprawdzę go jeszcze.


Treść dodana dnia 06 kwiecień 2015 22:10:

Jest tak, że na pewno po przekręceniu kluczyka na zapłon, wtryskiwacz podaje paliwo i na tym odpala. Jak już wypali tą ilość to gaśnie, po prostu wygląda to tak jakby nie podawał później paliwa. Dlatego jest gdzieś problem w układzie paliwowym, tylko gdzie? i jak go szukać? Mapsensor sprawdzony, czujnik położenia wału również, szczelności ok, wszystkie czujniki oprócz sondy lambda wpięte, sprawdzone na 2 komputerach. Szczerze mówiąc nie mam już pomysłu na to...

Edytowane przez picia dnia 06-04-2015 22:10
 
grzes70
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2015 06:30
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Ja bym podminił ECU.Na pewno nie ma pozostałości po jakimś alarmie,imo czy czymś takim?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
picia
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2015 12:04
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

Sprawdzałem na innym, dalej nic. Nie ma, przepatrzyłem całą instalację.
 
Kujtek
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2015 12:07
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@picia pompa paliwa nie przestaje działać? bo powinna 1 sekundę pompować ciśnienie, wyłączyć się, i dopiero przy odpaleniu silnika powinna znów zacząć działać ciągle

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
picia
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2015 14:41
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

Nie przestaje, cały czas pracuje. Zresztą tak jak pisałem na początku, pompę paliwa mam puszczoną jeszcze tak jak przy gaźniku miałem, czyli cały czas po przekręceniu w zapłon pompa działa. Podłączałem ją jeszcze tak jak powinna być przez przekaźnik ale nic to nie zmieniło. Ostatecznie mam ją podpiętą tak jak przy gaźniku, żeby cały podawała paliwo po zapłonie. Niestety Renówka dalej nie chce chodzić dłużej jak 3 sekundy... Próbowałem ją nawet na lince po placu na pych ale żadnych rezultatów, tyle co wypali tą dawkę podaną na rozruch i gaśnie.
 
grzes70
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2015 19:02
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

Z tego co ja wiem,nie ma czegoś takiego jak wstępna dawka na rozruch.Paliwo powinno być podawane od 3 obrotu wału.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
picia
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2015 22:54
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

U mnie jest tak, że po przekręceniu na zapłon wtryskiwacz puszcza trochę paliwa, tylko później przy kręceniu podaje paliwo za rzadko. Tyle z obserwacji.
 
grzes70
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2015 07:04
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

picia napisał(a):

Wtryskiwacz wysterowany puszcza paliwo ... do tego on bardziej kapie,


Kujtek już wcześniej odpowiedział,ma być stożek.Jak masz to podmień wtryskiwacz na próbę.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
picia
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2015 09:44
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

Zmieniałem wtryskiwacz. Rekcja taka sama. Dodam tylko, że obydwa jeździły bez żadnych problemów do końca.
 
grzes70
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2015 13:06
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

To zostaje w zasadzie ciśnienie paliwa:regulator ciśnienia,pompa,filtr paliwa.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
Kujtek
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2015 15:00
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@picia okej, a odepnij pompę paliwa i zobacz czy daje wystarczającą ilość paliwa

z tego co mi serwisówka mówi to tam powinna być pompa 3bar minimum 130L/godzinę

czyli przez pół minuty powinna nalać minimum 2 litry paliwa

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
picia
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2015 18:31
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

pompa w porządku, leje jak szalona Grin coś chyba musi być z tym sterowaniem wtryskiwacza, tylko co jak na podmienianym komputerze dalej to samo...
 
grzes70
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2015 01:13
Moderator Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

A nie jest zamienione zasilanie z powrotem paliwa?Sprawdzałeś czy benzyna fizycznie dociera do wtryskiwacza?I regulator ciśnienia do podmiany jeśli masz.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
picia
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 16-04-2015 19:53
Awatar


Postów: 18

Data rejestracji: 20.02.2015 00:58
Skąd: małopolskie
Kraków

Sprawdziłem raz jeszcze, paliwo dochodzi do wtryskiwacza. Ogólnie nakręciłem dwa filmiki. Pierwszy pokazuje pracę wtryskiwacza (niestety nie udało mi się nakręcić jak to tam wygląda zaraz po odpaleniu), natomiast drugi jak samochód ogólnie odpala, ile chodzi, po czym gaśnie (tak jest za każdym razem).

Filmiki:
20150415_145619.mp4
20150415_150238.mp4
 
Kujtek
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 20-04-2015 17:59
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

hmm, upewnij się że przewody od mapsensora do sterownika silnika są całe
mi zapalał na pół sekundy jak miałem odpiętą wtyczkę i gasł

tak sam z siebie przestał odpalać? czy coś robiłeś w międzyczasie?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: