Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz609 |
Dodany dnia 15-03-2015 16:47 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
Witam poniżej zdjęcie czujnika temp. odpowiedzialnego za obroty silnika jak i też przepływki pacjent to F3P multi ma bardzo niskie obroty jak pochodzi około 3min z 900 spadaja na 600 i falują. Pytanie moje jakie opory powinny mieć oba czujniki i jakie są odpowiedniki oryginału ich.
lukasz609 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez lukasz609 dnia 01-04-2015 11:24 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-03-2015 16:47 |
Kujtek |
Dodany dnia 15-03-2015 22:07 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
gdzie ty widziałeś przepływkę w R19? u nas jest tylko kombinacja mapsensor + czujnik temperatury powietrza w dolocie sprawdź czujnik temperatur powietrza w dolocie miernikiem ustawionym na opór parametry: sprawdź też czujnik temperatury cieczy silnka: Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 15-03-2015 23:41 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek przypomina przepływkę jak dla mnie bo powietrze z zewnatrz przechodzi przez niego i mam go uszkodzonego bo w temp 20st mam 1020Ohm jeszcze tylko cieczy skontroluje i trzeba zamówić eh.
Treść dodana dnia 15 marzec 2015 23:43: @Kujtek a numery oryginału nie masz może gdzieś w swoich rozpiskach Edytowane przez lukasz609 dnia 15-03-2015 23:43 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-03-2015 23:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
7700744583 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 17-03-2015 20:55 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
czujniki temperatury i powietrza wymienione na nowe opór ok autko pochodzi około 5min i obroty spadają na 650 i słychać jakby na 3 gary paliła. Układ zapłonowy kable kopułka świece nowe pompa też ok trzyma ponad 3bary.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 18-03-2015 16:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
czujnik temperatury cieczy silnika: Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 27-03-2015 16:48 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
przyszła listwa wtryskowa z lagi wtryski koloru zielonego i pyli tylko jeden wtrysk ładnie reszta ani kropli można to wymoczyć w jakims specyfiku
Moje wtryski maja jedna dziurkę i robia tak jakby lekki siurek a w odległości około 30cm od listwy robi sie nie mgła a takie rozpryśniecie paliwa. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 27-03-2015 17:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 w skrócie nowa listwa też do dpy? no to weź taką która na pewno jest ok... weź jeden komplet i spróbuj sprężarką przedmuchać w drugą stronę podając prąd na nie, nie masz nic do stracenia Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 27-03-2015 18:23 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek tylko co troche bym musiał listwę kupować kupiłem specyfik do czyszczenia zaleje je na noc zobaczymy czy jutro coś wyjdzie z tego
Treść dodana dnia 29 marzec 2015 09:56: Zlokalizowalem uszkodzenie upalona sciezka w kompie pozniej zlutuje i sprawdzimy Treść dodana dnia 01 kwiecień 2015 23:29: Dziś po podmianie kompa ten sam objaw się powtórzył na nagrzanym silniku silnik pracuje nierówno. Do tej pory zostało wymienione: kable świece czujnik temp i powietrza kopułka przejrzana i palec, listwa wtryskowa wymieniona wtryski pylą od laguny podciśnienia też maja nie popękane wężyki. Co jeszcze mogę sprawdzić aby zaczęło działać normalnie na PB ? Edytowane przez lukasz609 dnia 01-04-2015 11:29 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Artutitu82 |
Dodany dnia 01-04-2015 20:59 |
Postów: 291 Data rejestracji: 09.07.2009 21:37 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
patrzyles to ustrojstwo nad kompem co miałeś podmienic
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 01-04-2015 22:44 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Artutitu82 podmieniłem tylko cewki iskrowej nie mam motorola bendix ale siemensa brak
Treść dodana dnia 02 kwiecień 2015 15:26: Dodam jeszcze.... Gdy samochód jest na postoju i ma włączony nawiew to śmierdzi w środku gazem lub benzyna, w zależności na czym pracuje silnik. Po podniesieniu maski czuć coś koło kolektora dolotowego. Miał ktoś podobny objaw ? Może łapie gdzieś dodatkowe powietrze, ale z drugiej strony musiałby łapać je tylko przy PB, bo na gazie pracuje równo. Sprawdzałem jeszcze stan PB. na kompie... Po tankowaniu komp pokazywał 31l PB. Przejechałem na gazie 300 km. i byłem ciekawy ile mi zjadła benzyny na samym postoju. Okazało się, że zgodnie z kompem Renia chlapnęła 10l To jednak nie mało gdzie samochód stoi jakieś 3 -5 minut w miejscu aż się zagrzeje, później zaczyna szarpać i dostaje gaz. Na 300 km wyszło mi jakieś 10 postojów, czyli jakieś 30 minut stania samochodu na wolnych obrotach i oczekiwanie aż się zagrzeje.... Edytowane przez lukasz609 dnia 02-04-2015 15:35 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Artutitu82 |
Dodany dnia 02-04-2015 20:34 |
Postów: 291 Data rejestracji: 09.07.2009 21:37 Skąd: świętokrzyskie Opatów |
łukasz przyjrzy się jeszcze raz podcisnieniom mówiłem ci wczoraj jak ssala bwnzyne lugb gaz jak mi się mała dziurka zrobilanw wezyku od map sensora
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., B+LPG, To już historia
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 359555km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-04-2015 20:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jesteś pewny że ten silnik był ok? odpalałeś go w dawcy? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 02-04-2015 22:36 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek silnik jaki masz na myśli pisałem o kompie u kolegi Artura byłem specjalnie podmieniałem i na kompie taki sam objaw był.
@Artutitu82 jutro jeszcze raz sprawdzę ale na pewno są szczelne i mapsensor też przekładałem od 2 innych aut i klapa. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-04-2015 22:49 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lukasz609 no twój czekaj, byłeś u kolegi i na silniku kolegi z twoim sterownikiem silnika było okej? czy na twoim sterowniku silnik kolegi źle chodził? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 02-04-2015 22:51 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek kwestia taka że na moim kompie nie chciał odpalić właśnie a też bez immo ma co mnie bardzo zdziwiło. Zastanawiam się nad sondą jeszcze czy ona może mieć aż taki wpływ po paru minutach od odpalenia i spadaja obroty.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-04-2015 23:00 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Gdy samochód jest na postoju i ma włączony nawiew to śmierdzi w środku gazem lub benzyna, w zależności na czym pracuje silnik. sonda może być padnięta, masz z czegoś żeby podmienić na inną? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 02-04-2015 23:10 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek z 16v mam bo inne jak f3n nie podejda gdyz sa 1 pinowe a tu trzech z grzalka.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
Kujtek |
Dodany dnia 02-04-2015 23:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wrzuć z 16v i zobacz jak będzie plus wymontuj zawór jałowych obrotów i go dokładnie wyczyść w nafcie/benzynie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 02-04-2015 23:34 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@Kujtek krokowy w pierszej kolejnosci byl myty jutro sprawdze co i jak
Treść dodana dnia 04 kwiecień 2015 17:25: może ma ktoś rozpiskę kabli z czarnej skrzynki pod maska gdyż mam jakaś druciarnie przez wcześniejszego właściciela zrobiona a mianowicie od czego jest fioletowy przewód i ziolono/biały. Pod fiolet mam podłaczona masę i bez niej pompa nie hasa a zielono/biały ma odczep niebieski i wisi.... galerie allegro Treść dodana dnia 09 kwiecień 2015 21:13: Sprawa sondy obadana 3 inne i nadal ten sam problem. Byłem u znajomego miał identyczne objawy winny był czujnik położenia przepustnicy ktoś wie jak go sprawdzić ? Bo chyba tylko on mi został do sprawdzenia / ustawienia. Edytowane przez lukasz609 dnia 09-04-2015 21:16 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |