20 Padziernik 2018 12:41:26
Zdjęcia użytkowników
Sylas zchemik
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6652


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

dectane1995 [off] 17-10-2018 23:04
Panowie pytanko nie kisi ktoś gdzieś w piwnicy emblematów 16v ? Chętnie odkupię Wink

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, i weź odpisz Pfft

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 20:52
Prezes4performance
, raczej ciężki już temat. Jedyne wyjście to chyba przeszczep zwrotnic

Prezes4performance [off] 16-10-2018 20:03
I jak nikt nie ma takich na sprzedaż?

satanix [off] 16-10-2018 17:34
W moim htb z 1.8 multi są 259mm. z abs-em, może ma to znaczenie? W drugim sam założyłem. Ph2 jak co.

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 14:09
238*

PrzemekR19 [off] 16-10-2018 14:09
satanix, chyba chodzi ci o np cabrio RSI a nie zwykła 19 z multi, bo te miały 238mm. Mam 1.8 multi 110 i mam 238,tak samo miałem cabrio z 1.8 multi automat 90km to też 23i

Prezes4performance [off] 14-10-2018 22:52
Ok jak ktoś ma takie zaciski i jazma proszę o cenę foto na pw

satanix [off] 14-10-2018 22:12
r19 1.8 multi, r19 1.8 16v.

Prezes4performance [off] 14-10-2018 19:17
O wielkości wiem ale z jakiego modelu i pojemności szukac


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
F7P przepustnica - szczelność 
ANDI
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2015 20:37
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Powiedzcie mi, przepustnica w f7p na wolnych obrotach jest zamknięta całkowicie a powietrzem steruje tylko krokowy? .. Tzn sama przepustnica na wolnych obrotach powinna być zamknięta na maxa i nie powinno przez nią lecieć powietrze?

U mnie delikatnie na wolnych falują obroty co słychać i gdzie jak się daje ten dynsk od tpsa na sam dół to auto powinno zgasnac - u mnie gubi na chwile obroty po czym podnosi się do góry - tps ustawiony, po jego zmianie to samo.. Gdy 'zamykam' przepustnice szczelnie ręką i powietrze leci tylko przez krokowy to obroty się normują, nie falują a tym dynksem od tpsa można zgasić wtedy auto..
Jeśli ma być szczelna i nie puszczać żadnego powietrza przy wolnych a te lecieć ma tylko przez krokowy, to obstawiam że przestawiły się (są źle skręcone) w środku te aluminiowe okrągłe blaszki co odcinają dopływ powietrza (była rozebrana w drobny mak) ..

Jeśli powinna być szczelna i na wolnych nie powinno przez nią przepływać powietrze to musze ja rozebrać i jakoś te blaszki ustawić, wyregulować aby się szczelnie domykały.. Ma ktoś pomysł czym na wyciągniętej przepustnicy w domu sprawdzić jej szczelność?

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 16-03-2015 20:37
Awatar
Bot
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2015 21:13
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

Jest od góry śruba do regulacji obrotów w przepustnicy. Sprawdź ją.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
ANDI
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2015 21:31
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

tak wiem.. była jeszcze fabrycznie zaklejona takim czymś, zdrapaliśmy ten pseudo klej a śruba była na maxa wkrecona czyli doplyw powietrza na tej śrubie jest odcięty.. ale przepustnica i tak ssa powietrze

Edytowane przez ANDI dnia 16-03-2015 21:37
Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
Bot
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2015 21:37
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

To lipa jak tak.
Przepustnice możesz wyjąć i zalać jakimś płynem i będziesz widział czy mocno przecieka.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
ANDI
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2015 21:41
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

rozumiem, ze jeśli ta śruba od góry z regulacją jest wkręcona, to sama przepustnica powinna być szczelna i żadne powietrze nią nie powinno lecieć ?
nafta, ropa, coś innego?

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
Lesiu11
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2015 22:04
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4319

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

załóż dolot i zobaczysz że będzie lepiej Smile

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
ANDI
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2015 22:05
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@Lesiu11 założe i obczaje, jak nie to bede sie z nia bawil Smile
ale i tak mnie ciekawi czy powinno przez nia powietrze leciec czy nie ..

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
jerrywa
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 05-10-2018 13:21
Awatar


Postów: 1

Data rejestracji: 25.02.2014 22:26
Skąd: łódzkie
Tomaszów Mazowiecki

Witaj. I jak się okazało? Pozdr

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 218000km
 
Kujtek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2018 13:27
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7635

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@jerrywa serwisówka wspominała że przepustnica jest kalibrowana i nie można ruszać tej śruby

GRUZ

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 300001km
 
Lesiu11
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 11-10-2018 19:47
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4319

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

ona z reguły jest zalana jakąś żywicą, ale jak ktoś się uprze...

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
TermiFNFAL
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-10-2018 06:03
Awatar

Klubowicz #0503

Postów: 603

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Kujtek napisał(a):

@jerrywa serwisówka wspominała że przepustnica jest kalibrowana i nie można ruszać tej śruby


Podobnie jak w monowtrysku E7F i E7J. Niby można sobie poustawiać śrubkami na chwilę ale po czasie robi się taki kibel, że nawet z dobrym sprzętem diagnostycznym co czyta normalnie wartości nie idzie tego ogarnąć. W swojej starej clio 1.2 kiedyś właśnie ruszyłem i potem walczyłem ze spadającymi obrotami przy dojeździe do skrzyżowania. Potem jakoś się uspokoiło, zdążyłem sprzedać auto, odkupić po trzech latach, problem powrócił. Poustawiałem jeszcze raz na śrubkach wg kompa i było ok przez kilka miesięcy a potem znowu. Zamówiłem używkę monowtrysk cały za 50 zł i spokój Wink także śrubek nie ruszać

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: