Menu główne
Forum
Klubowicze
ANDI |
Dodany dnia 16-03-2015 20:37 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
Powiedzcie mi, przepustnica w f7p na wolnych obrotach jest zamknięta całkowicie a powietrzem steruje tylko krokowy? .. Tzn sama przepustnica na wolnych obrotach powinna być zamknięta na maxa i nie powinno przez nią lecieć powietrze?
U mnie delikatnie na wolnych falują obroty co słychać i gdzie jak się daje ten dynsk od tpsa na sam dół to auto powinno zgasnac - u mnie gubi na chwile obroty po czym podnosi się do góry - tps ustawiony, po jego zmianie to samo.. Gdy 'zamykam' przepustnice szczelnie ręką i powietrze leci tylko przez krokowy to obroty się normują, nie falują a tym dynksem od tpsa można zgasić wtedy auto.. Jeśli ma być szczelna i nie puszczać żadnego powietrza przy wolnych a te lecieć ma tylko przez krokowy, to obstawiam że przestawiły się (są źle skręcone) w środku te aluminiowe okrągłe blaszki co odcinają dopływ powietrza (była rozebrana w drobny mak) .. Jeśli powinna być szczelna i na wolnych nie powinno przez nią przepływać powietrze to musze ja rozebrać i jakoś te blaszki ustawić, wyregulować aby się szczelnie domykały.. Ma ktoś pomysł czym na wyciągniętej przepustnicy w domu sprawdzić jej szczelność? Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-03-2015 20:37 |
Bot |
Dodany dnia 16-03-2015 21:13 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Jest od góry śruba do regulacji obrotów w przepustnicy. Sprawdź ją.
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
ANDI |
Dodany dnia 16-03-2015 21:31 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
tak wiem.. była jeszcze fabrycznie zaklejona takim czymś, zdrapaliśmy ten pseudo klej a śruba była na maxa wkrecona czyli doplyw powietrza na tej śrubie jest odcięty.. ale przepustnica i tak ssa powietrze
Edytowane przez ANDI dnia 16-03-2015 21:37 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Bot |
Dodany dnia 16-03-2015 21:37 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
To lipa jak tak.
Przepustnice możesz wyjąć i zalać jakimś płynem i będziesz widział czy mocno przecieka. http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
ANDI |
Dodany dnia 16-03-2015 21:41 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
rozumiem, ze jeśli ta śruba od góry z regulacją jest wkręcona, to sama przepustnica powinna być szczelna i żadne powietrze nią nie powinno lecieć ?
nafta, ropa, coś innego? Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 16-03-2015 22:04 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
załóż dolot i zobaczysz że będzie lepiej Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
ANDI |
Dodany dnia 16-03-2015 22:05 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@Lesiu11 założe i obczaje, jak nie to bede sie z nia bawil
ale i tak mnie ciekawi czy powinno przez nia powietrze leciec czy nie .. Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
jerrywa |
Dodany dnia 05-10-2018 13:21 |
Postów: 1 Data rejestracji: 25.02.2014 22:26 Skąd: łódzkie Tomaszów Mazowiecki |
Witaj. I jak się okazało? Pozdr Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 218000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-10-2018 13:27 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@jerrywa serwisówka wspominała że przepustnica jest kalibrowana i nie można ruszać tej śruby
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-10-2018 19:47 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ona z reguły jest zalana jakąś żywicą, ale jak ktoś się uprze... Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 20-10-2018 06:03 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Kujtek napisał(a): @jerrywa serwisówka wspominała że przepustnica jest kalibrowana i nie można ruszać tej śruby Podobnie jak w monowtrysku E7F i E7J. Niby można sobie poustawiać śrubkami na chwilę ale po czasie robi się taki kibel, że nawet z dobrym sprzętem diagnostycznym co czyta normalnie wartości nie idzie tego ogarnąć. W swojej starej clio 1.2 kiedyś właśnie ruszyłem i potem walczyłem ze spadającymi obrotami przy dojeździe do skrzyżowania. Potem jakoś się uspokoiło, zdążyłem sprzedać auto, odkupić po trzech latach, problem powrócił. Poustawiałem jeszcze raz na śrubkach wg kompa i było ok przez kilka miesięcy a potem znowu. Zamówiłem używkę monowtrysk cały za 50 zł i spokój także śrubek nie ruszać Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |