Menu główne
Forum
Klubowicze
milas92 |
Dodany dnia 20-03-2015 07:57 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Halo halo, prawie pewny jestem, ale wole się upewnić. Mam kompresor Sanden sd-709 7721 na czynnik R-12. Układ uzupełniam czynnikiem R-134a.
Oringi mam już zmienione ale jakim olejem zalać teraz kompresor? PAG-46? 135mm wg producenta czy tyle ile zlałem? Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-03-2015 07:57 |
tomek1405 |
Dodany dnia 20-03-2015 14:46 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Pag 100 i tyle ile podaje producent. Sprwdz przed zalaniem tylnia czesc kompresora tam gdzie sa srubki czy tarczka zaworowa jest cala. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
milas92 |
Dodany dnia 20-03-2015 16:58 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Co masz na myśli? Która to? Możesz zrobić zdjęcie?
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-03-2015 17:03 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@milas92 ten korpus co są złącza do węży @tomek1405 jak to określić Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
milas92 |
Dodany dnia 20-03-2015 17:33 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Workstation podaje PAG 46 dla klimy r134a, do r12 bedzie na pewno pag 100?
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-03-2015 17:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
serwisówka podaje SANDEM SP-20 macie w załączniku, przeczytajcie sobie (od strony 65):
Kujtek dodał/a następującą plik:
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 20-03-2015 18:55 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
to ty wkoncu masz czynnik r134a czy r12? jak r134a to pag100 typowy do r134a leja go do wszystkich aut. Ile wlac to znalazlem na stronie producenta ale cos mi sie kojarzy ze chyba wlasnie ponad 100ml. Wlewane przez ten korek w korpusie pamietaj by na korku tez dac uszczelke.
Tak wyglada dobra tarczka zaworowa a tak uszkodzona uszkodzona tarczka powoduje ze na jalowych obrotach sprezarka buczy. Sama sprezarka zas dziala niewlasciwie bo nabija ciagle cisnienie nie rozlacza i nie zalacza co chwile. Edytowane przez tomek1405 dnia 20-03-2015 19:03 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
milas92 |
Dodany dnia 21-03-2015 01:19 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@tomek1405 a jak to rozkrece i skrece to bede musiał jakies uszczelki nowe kłaść?
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 21-03-2015 09:43 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tam jest tylko po okregu taka cienka uszczelka delikatnie sciagaj to nic sie jej nie stanie i na ta sama skrecasz mocno z czuciem i bedzie super.
W r134a tarczki rzadko padaja bo czynnik nie koroduje elementow. W sprezarkach ktore chodzily na r12 padaja czesto. A z tymi tarczkami o tyle sa cwaniaki ze prywatnie bez znajomosci nie kupisz samej tarczki. Kupowac moga tylko serwisy nie ma sprzedazy detalicznej bo w tej sprawie dzwonilem az do UK do serwisu sandena. Widzialem tez sprezarke ktora jezdzila mimo rozwalonej tarczki spowodowalo to dostanie sie metalowych elementow do tlokow i porysowanie powierzchni cylindrow. Edytowane przez tomek1405 dnia 21-03-2015 09:50 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
milas92 |
Dodany dnia 21-03-2015 10:58 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
ten olej powinien tak przelatywać ? ;/ czy to po czynniku
a przez korek nie chce leciec olej Edytowane przez milas92 dnia 21-03-2015 19:06 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-03-2015 20:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
a ja mam zielonego gluta, gęste to http://imgur.com/... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 22-03-2015 10:12 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tam gdzie sa tloki dostaje sie olej ladowany wraz z czynnikiem a ten wlewany przez korek 135ml smaruje mechanizm ktory porusza tloki. Wyczyscic ze starego oleju wylac olej z korpusu zalac i bedzie hulac. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-05-2015 22:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
czym wnętrze kompresora wypłukać? chcę się pozbyć tego zielonego gluta Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 09-05-2015 23:21 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Benzyna Lakowa lub nitro. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-05-2015 23:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 okej, w poniedziałek kupuję tym samym przepłukać lodówkę i przewody? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 10-05-2015 13:05 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@Kujtek Dokladnie tym samym i poczekac az wyschnie i odparuje. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-05-2015 15:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 nie przedmuchiwać? mam sprężarkę Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 10-05-2015 16:39 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Obojetnie byleby potem bylo sucho Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
milas92 |
Dodany dnia 20-05-2015 11:31 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
ponawiam pytanie.
mam kompresor który pracował na r12, instalacja przerobiona na r134a. jaki wlać olej do kompresora: wg ksiazki reno sp20, ale jego nie można dostać. czy kompresor r12 i r134a jest identyczny w srodku? Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |