Menu główne
Forum
Klubowicze
Prokop |
Dodany dnia 06-02-2006 11:32 |
Postów: 20 Data rejestracji: 06.02.2006 11:24 Skąd: - |
Mam problem z spryskiwaczami w mojej 19. Dzialaja one tak jakby chcialy a nie mogły! Latem nie ma problemu gdyz plyn pryszcze na szybe bardzo silnym strumieniem natomiast zimą leci tak słabo że czasami wycieraczki ledwo co go moga rozprowadzic! Zima płyn jest dużo gęściejszy.
Co moze byc przyczyna tego problemu? czy wadliwa pompka do spryskiwaczy , dysze czy przewody? Dodam jeszcze ze to nie jest wina plynu gdyż używam tylko dobrego plynu Psik Psik który wygrywa testy w auto świecie. Prosze o szybką pomoc bo w zimie jest to udreka Edytowane przez Prokop dnia 06-02-2006 11:34 |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-02-2006 11:32 |
Adam |
Dodany dnia 06-02-2006 12:02 |
Postów: 112 Data rejestracji: 06.09.2005 16:30 Skąd: pomorskie Gdańsk |
dołączam się do tego pytania używam płynu shella i mam te same objawy
Srebrna R19 F3NL740 1.7 73 km
pozdrawiam |
|
|
nazgul |
Dodany dnia 06-02-2006 12:18 |
Postów: 86 Data rejestracji: 16.08.2005 22:31 Skąd: - |
Też się dołączam i pytam czy ktoś może stosował jakieś zamienniki oryginalnych spryskiwaczy(dysz) bo te leją a nie rozpylająi ewentualnie jakiś manual z czego i jak tu pokombinować.
"...Jeden, by wszystkie odnaleźć..."
|
|
|
donald7000 |
Dodany dnia 06-02-2006 17:31 |
Postów: 417 Data rejestracji: 16.05.2005 15:41 Skąd: - |
Faktycznie, przy temperaturach ponizej -5 stopni spryskowacze maja prostate. Ja juz testowalem na roznych plynach, szkoda kasy na testy. Poprostu skretynialy francuz cos zle policzyl, lub nie jezdzil samochodem w zime. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 150000km
|
|
|
Crisi |
Dodany dnia 06-02-2006 22:18 |
Postów: 87 Data rejestracji: 19.01.2005 19:59 Skąd: - |
Jeśli któryś z Was ma spryskiwane wycieraczki a nie szybe polecam wymiane wężyka spryskiwacza na igielitowy.Koszt nie wielki około 70 groszy/metr.A ja k miło teraz spryskuje środek szyby.....
R 19 Phase 1 1989r. 1,4 58 KM C3J Zagazowana
|
|
|
lechos |
Dodany dnia 07-02-2006 08:32 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
Sorki ale co ma wezyk do po$%*#@go ustwawienia i usytuowania dysz spryskiwaczy?
była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
zbychoo |
Dodany dnia 07-02-2006 09:53 |
Postów: 208 Data rejestracji: 04.05.2005 20:31 Skąd: - |
lechos napisał(a): Sorki ale co ma wezyk do po$%*#@go ustwawienia i usytuowania dysz spryskiwaczy? A no tu sie Kolego mylisz bo wężyk ma bardzo dużo. Przy temperaturze -5 płłyn w oryginalnych wężykach gęstnieje i cholera wie czemu! według mnie wymiana wężyków da poprawe w ujemnych temperaturach. Oczywiście od warunkiem ze Twój porblem Lechos polega na tym ze latem spryskiwacze działąją poprawinei a zimą zamierają! Podr Edytowane przez zbychoo dnia 07-02-2006 09:54 zagazowana Power TurboRenatka (JUST BRC) 1,8i RT (113 KM) '94 z ABS www.Portal-Cynkow... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 220000km
|
|
|
lechos |
Dodany dnia 07-02-2006 09:59 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
Mi sie wydaje ze plyn gestnieje w zbiorniczku bo przez wezyk tylk on przeplywa a nie siedzi w nim, chyba ze masz zaworek zwrotny
była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
lechos |
Dodany dnia 07-02-2006 10:00 |
Postów: 498 Data rejestracji: 13.01.2005 16:09 Skąd: - |
Mi sie wydaje ze plyn gestnieje w zbiorniczku bo przez wezyk tylk on przeplywa a nie siedzi w nim, chyba ze masz zaworek zwrotny
była Renatka 19 1,8 RT flaming color |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 07-02-2006 12:25 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
I tu sie mylisz .Plyn musi siedziec w koncówce spryskiwacza cały czas ,zeby wycieraczki nie latały na sucho po wlaczeniu spryskiwacza .Jak nie masz zaworu zwrotnego to musisz go zalozyc ,to tez troche polepsza cisnienie bo popa nie musi pchac plynu od samego zbiornika .Fizycznie to troche dziwne ale w praktyce tak to wychodzi . |
lukas_3city |
Dodany dnia 07-02-2006 15:20 |
Postów: 563 Data rejestracji: 09.02.2005 12:20 Skąd: pomorskie Gdynia |
Maciej R21N R19 F126 napisał(a): I tu sie mylisz .Plyn musi siedziec w koncówce spryskiwacza cały czas ,zeby wycieraczki nie latały na sucho po wlaczeniu spryskiwacza .Jak nie masz zaworu zwrotnego to musisz go zalozyc ,to tez troche polepsza cisnienie bo popa nie musi pchac plynu od samego zbiornika .Fizycznie to troche dziwne ale w praktyce tak to wychodzi . Nie wiem o jakie zawory zwrotne chodzi szczególnie że w każdym samochodzie(którym ja jeździłem) spryskiwacze działają z opóźnieniem - szczególnie tyczy się to spryskiwacza tylnej szyby Co innego jest ze spryskiwaczami ciśnieniowymi (do świateł) tam od razu po wciśnięciu spryskiwacza tryska płyn pod dużym ciśnieniem. A to że w zime słabo leci to raczej wina płynu a nie spryskiwacza, nie zawsze markowy płyn jest dobry. Lukas_3City klubowicz #92
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 213000km
|
nazgul |
Dodany dnia 07-02-2006 23:28 |
Postów: 86 Data rejestracji: 16.08.2005 22:31 Skąd: - |
No to niech ktoś napisze jak zrobić żeby płyn był rozpylany jak z pojemnika z płynem do naczyć a nie lany. Chodzi o oszczędność płynu i lepsze jego rozprowadzenie. Może z jakiegoś innego auta pasuje albo można jakos inaczej założyć te dysze - no niech ktoś się pochwali.
"...Jeden, by wszystkie odnaleźć..."
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 08-02-2006 02:21 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Zawory zwrotne kupiłem po chyba 5zł w sklepie z czesciami od SKODY .Najlepiej zamontowac je jak najblizej koncówki spryskiwacza .Płyn wowczas siedzi sobie w całym ukladzie i właczneie pompy niemal natychmiast wypycha go na zewnatrz .Sa tez trojniki z zaworem zwrotnym od np. SC Co do strumienia to ciezko mi cos powiedziec bo jak masz odpowiednie cisnienie to plyn sie doskonale rozpryskuje po szybie . |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |