Menu główne
Forum
Klubowicze
tomek1405 |
Dodany dnia 28-07-2015 20:04 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zadnego numeru nie mam ale wiem ze uniwersalna. Ale po zmianie sondy nic sie nie zmienilo poza lepszym spalaniem. Szarpanie i kijowe obroty sa nadal. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-07-2015 20:04 |
Kujtek |
Dodany dnia 28-07-2015 20:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 a odepnij sondę i zobacz jak ci będzie chodzić auto
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 28-07-2015 20:09 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ale z sonda to i tak nic wiecej nie zrobie bo i na starej ORI i na nowej jest tak samo. Tylko mowie auto lepiej spala bo widze ze swiece ladniejsze sa czystsze. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-07-2015 20:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ale odepnij i zobacz czy ci też tak będzie przerywać
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 28-07-2015 20:16 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Poprobuje jutro i zobaczymy. Bylo pieknie i sie skichalo.... Jutro pake wysylam wielkie przeprosiny za poslizg czasowy. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-07-2015 20:35 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tomek1405 teraz i tak dopiero w następny poniedziałek założę bo auto poza domem
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 29-07-2015 19:43 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zmierzone i jednak czujnik polozenia przepustnicy padniety. max otwarcie 4,96V prawidlowo na silniczku krokowym 1,12v calkowite zamkniecie 1,46V powinno byc ok. 0,2V Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
Kujtek |
Dodany dnia 29-07-2015 23:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
na silniczku nic nie mierz, na silniczku to albo na dwóch pinach jest +5v, 0v żeby on się w jedną stronę przestawiał albo 0v, +5v żeby w drugą
jak ci nikt inny nie pomoże to musisz czekać do poniedziałku aż będę miał swojego grata pod ręką ewentualnie weź odkręć tps i wyczyść patyczkiem umoczonym w spirytusie i zobacz czy szczotki od strony przepustnicy są ładne hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 30-07-2015 10:02 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Zle zrozumiales na silniczku chodzilo ze tyle ile po zgaszeniu uchyla krokowy. Kiedys tyle f3p na czesci bylo a teraz wyjdzie ze z aso bede musial nowe Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |