20 Kwietnia 2024 13:54:00
Zdjęcia użytkowników
jonowaty ToBiS
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
f3p mono szarpie i gaśnie przez trochę po każdym uruchomieniu 
Kujtek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-04-2015 22:06
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

mam kolejny problem

w końcu założyłem sondę lambda i auto po odpaleniu strasznie szarpie, utrzymanie prędkości na kazdym biegu wiąże się z szarpaniem. tak jakby brakło mu paliwa albo iskry
przerywa przy przyśpieszaniu

jak jest źle, stoję, dam na luz i chcę dać gazu tak na 2000 obr to obroty skaczą od 1000 do 2500
jak bym nie dodawał gazu to przy falowani na postoju potrafi zgasnąć

po jakichś 2 kilometrach szarpanie ustaje i silnik zachowuje się stabilnie
gdy jest ok silnik po zagrzaniu utrzymuje idealnie 900 obr/min
można trzymać prędkość

gdy już jest ok i ustanę i zgaszę auto to po nawet natychmiastowym zapaleniu problem wraca


wystarczy że odepnę sondę i przestaje szarpać ale wtedy ciągle falują obroty

Edytowane przez Kujtek dnia 18-04-2015 22:30
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 18-04-2015 22:06
Awatar
ANDI
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 19-04-2015 11:23
Administrator Awatar

Klubowicz #0436

Postów: 1521

Data rejestracji: 15.05.2011 11:04
Skąd: dolnośląskie
Legnica

Wygląda jak by sonda była walnieta , nie zawsze nowa jest sprawna .. postaraj się załatwić druga na podmiane

Komputery - proline.pl / facebook.com/proline.legnica - zapraszam na zakupy!

Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
 
Kujtek
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 19-04-2015 12:08
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@ANDI ale to by po 3-5 minutach działało normalnie?


Treść dodana dnia 18 maj 2015 22:22:

trzy sondy, na każdej problem
nagrałem co się dzieje po około 30 sekundach od uruchomienia
silnik zimny


1. bosch #1
YouTube Video


https://www.youtu...JkEd6xd9y8

2. ntk
YouTube Video


https://www.youtu...Pr2KYCoqow

3. bosch #2
YouTube Video


https://www.youtu...glTB2vlsMk

nie wiem już... wiązka od manuala, tps od manuala... czujniki są okej... aby komp jest od automatu... zastanawiam się czy nie podjechać na szrot i pożyczyć kompa od manuala...

Edytowane przez Kujtek dnia 18-05-2015 22:22
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
dj_mafiozo
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2015 22:30
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Jak wiesz gdzie taki stoi to podjedź i sprawdź, chociaż nie wydaje mi się, żeby to miało jakieś większe znaczenie, ale znając francuzów mogli coś namieszać... Wink

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Kujtek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2015 22:38
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@dj_mafiozo numer kompa się niby różni oraz to że komp automatu powinien trzymać 850 obr na jałowych zamiast 750 jak manual w 19 i clio

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
dj_mafiozo
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2015 22:45
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@Kujtek To to ja wiem, mówię, że normalnie powinno grać, ale ustaliliśmy już że we francuskich autach bywa daleko od "normalnie".
Gdybyś był bliżej to mógłbyś nawet mojego podpiąć i zobaczyć czy jest różnica, ale chwilowo nie mam czasu na wycieczki krajoznawcze mimo, że bym się chętnie przejechał, ale ostatnio jak to się ładnie mówi nie wiem w co mam ręce wsadzić... Wink

A tak BTW, nie masz może linki gazu do F3Pka od automatu tej z przełącznikiem kick-down?

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Kujtek
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2015 22:46
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

mam taki wichajster

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
dj_mafiozo
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2015 22:50
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@Kujtek A wiela za niego byś sobie życzył? Jak co to klepię... Wink

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
Kujtek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 18-05-2015 22:55
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@dj_mafiozo nie stać cię Grin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
TermiFNFAL
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2015 03:41
Awatar


Postów: 621

Data rejestracji: 17.06.2012 14:29
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Też sądzę, że dobrze by było podpiąć inny sterownik.

U mnie było takie coś, że kupiłem z wsadzonym sterownikiem z auta, które jeszcze nie miało nawet sondy lambda. Dowiedziałem się o tym po roku jak zacząłem grzebać - a dowiedzieć się nie mogłem wcześniej bo żaróweczka z zegarów była wyjęta ;D Z tym sterownikiem pali się non stop kontrolka układu elektronicznego.
Na sondzie lambda na tym sterowniku potrafię mieć nawet 4,6V gdzie max zakres sondy to 1,1V. Ale nie mieszał mi ten sterownik że były problemy z autem, przeciwnie, bardzo stabilnie wszystko. Ale jak się potem okazało (jak założyłem sterownik taki jak powinien być) to autko zyskało dużo mocy Wink Na tamtym sterowniku była mieszanka uboga non stop, coś jakby tryb awaryjny.
Na słabo płatne miesiące potrafiłem ten sterownik zakładać bo spalanie na nim spada i to sporo Grin

Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2015 23:40
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

tragedia moi drodzy...

byłem dziś na szrocie, wygrzebałem sobie elegancko komp który jeździł w 1.8s z klimą (idealny, sprawdziłem numery z serwisówką wtrysku)
immo brak

zapalam auto i dalej to samo!!

z braku sił posprawdzałem wszystkie czujniki... i dupa

czujnik temp powietrza - ~2000 ohm, akurat poniżej 20 stopni na dworze więc git
czujnik cieczy dla kompa - 550 ohm - akurat silnik ma poniżej 80 stopni więc git
wtrysk - 1.5 ohm - ok
czujnik położenia wału - 240 ohm - ok
podmieniłem na drugi silniczek wolnych obrotów - brak reakcji

odepnę silniczek krokowy i zablokuję linkę na około 2000 obr - dalej faluje ale obroty wysokie to nie gaśnie

odpiąłem na wszelki wypadek czujnik spalania stukowego - brak zmian

podmieniłem mapsensor na ten z cleona - brak zmian

na wszystkich trzech sondach takie same objawy jak na filmikach wyżej...
na sondzie ntk chodzi najdłużej, potem na jednym boschu walczy ze zgaśnięciem, a drugi bosch to zaraz powoduje gaśnięcie...

o dziwo jak odepnę sondę to trzyma 750 obrotów
a nie powinien przecież! powinny być cyrki z falowaniem!

ktoś coś doradzi?


Treść dodana dnia 20 maj 2015 01:40:

zrobiłem
doszedłem co było źle, aż wstyd się przyznać
jak lutowałem kostkę z megany od strony wiązki to pochrzaniłem kable i na sterowniku na pinie sygnału sondy było 12v...
zamieniłem i jest okej...

Edytowane przez Kujtek dnia 20-05-2015 01:40
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: