Menu główne
Forum
Klubowicze
Rolf |
Dodany dnia 23-04-2015 00:28 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@patryk1267
Ja w R19 miałem coś takiego na przekaźniku PS - 563 12V 20/30A, zasilanie miałem pociągnięte z zegarka [img]http://hosting-zdjec.pl/images/214488Zrzut_ekranu_z_2015_04_tn.jpg[/img] is not a valid Image. i [img]http://hosting-zdjec.pl/images/888758Zrzut_ekranu_z_2015_04_tn.jpg[/img] is not a valid Image. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 23-04-2015 00:28 |
TermiFNFAL |
Dodany dnia 23-04-2015 01:38 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
patryk1267 napisał(a): Jakich świateł? Mi cały czas chodzi żeby się podpiąć pod kierunki a żeby to zrobić i wszystkie 4 mrugnely to trzeba wsadzić 2 diody Przełącznik zespolony świateł - nim też uruchamiasz kierunkowskazy. Również są poprowadzone oba kable od kierunków, zasada podłączenia taka sama jak do przycisku awaryjnych Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-04-2015 06:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wszyscy macie racje, można się podpiąć i tu i tu myślę że jak @patryk1267 zaczął grzebać przy przycisku od awaryjnych to lepiej już kontynuować tam resztę zmian Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
patryk1267 |
Dodany dnia 23-04-2015 10:28 |
Postów: 209 Data rejestracji: 11.01.2014 16:52 Skąd: pomorskie Malbork |
Dostałem diody tylko 6 amper dzisiaj będę lutowal Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 3300000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 23-04-2015 11:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
będą wystarczające Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 23-04-2015 15:51 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Przed lutowaniem "spajączkuj" i sprawdź poprawność działania, dopiero jak działa to lutuj Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
patryk1267 |
Dodany dnia 23-04-2015 19:55 |
Postów: 209 Data rejestracji: 11.01.2014 16:52 Skąd: pomorskie Malbork |
Dobra skończyłem wszystko połączone i zlutowane .. wszystko działa 100% Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 3300000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |