Menu główne
Forum
Klubowicze
ArbuzzZ |
Dodany dnia 06-05-2015 14:53 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Witajcie szybkie pytanie chce zmienić silnik z F2N na 2.0 115km lub 150km z megane i pytanie czy wszystko ładnie podejdzie ? jak z montażem ? co trzeba przerabiać? jak z łapami silnika i elektroniką ? no chyba ze znacie jakieś silniki które mniej problemowo przełożyć najniższa pojemność to 2.0 L Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-05-2015 14:53 |
Kujtek |
Dodany dnia 06-05-2015 14:57 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wszystko ładnie podejdzie bez problemu, trochę osób tak jeździ i chwali wydech będziesz musiał dopasować silniki siądą bez problemu na łapy obecnego skrzynia podejdzie też bez problemu w każdym wypadku zdjęcie immobilizera (około stówy) elektronika nie problem, Lesiu zrobił opis jak podpiąć silnik z megany do 19 -> http://renault19....d_id=44337 będziesz musiał dołożyć pompę paliwa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 06-05-2015 22:44 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
E no to super czyli od jutra biore sie za szukanie całego silnika z elektroniką wiazkami dziękuję bardzo za odpowiedź Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-05-2015 22:52 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ najlepiej kupić całe auto bo przy takim kupowaniu to zawsze czegoś brakuje, jakiś węży, wsporników, śrubek itp. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 10-05-2015 16:00 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
ej dobra to teraz pytanie jak z osiami i wzrotnicami ? jak z zawieszeniem ? maglownice wiadomo trzeba zmienic Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-05-2015 16:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ nic nie ruszasz. silnik łączysz ze swoją skrzynią, półosi nie ruszasz. nie masz wspomagania z tego co widzę. jak chcesz wspomaganie to jeszcze masz do zmiany kolumnę kierowniczą bo z wspomaganiem krótsza jest jak nie chcesz wspomagania zakładać to albo pomijasz pompę w osprzęcie albo jak się nie da pominąć to dajesz krótki obieg (zaraz z pompy w zbiorniczek, ja tak mam) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 11-05-2015 07:09 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
A ok to super a jak wytrzyma to skrzynia ? bo jednka jest różnica z 1.7 do 2.0 150km i jak z pompą abs ? tez trzeba zaślepić ? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 11-05-2015 08:21 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
sprawna skrzynia i nie zamęczona normalnie wytrzyma, nie jest szczególnie słabsza od tej z 16v więc wytrzyma normalne użytkowanie, nienormalnego to i skrzynia z 2.0 oryginalna nie wytrzyma. abs nic nie ma wspólnego z silnikiem tylko z hamulcami. hamulce to w ramach przyzwoitości wypadałoby dać przynajmniej wentylowane na przód i serwo większe np z 16v albo megany, albo chociaż przednie z 16v Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
herubini89 |
Dodany dnia 11-05-2015 19:52 |
Postów: 380 Data rejestracji: 01.05.2009 17:06 Skąd: małopolskie Oświęcim |
No niezłe jaja. Chyba Cię wykończył ten F2N...
Ale trochę kopania jest, tym bardziej że Ty nie masz żadnej elektroniki, tylko trochę elektryki. Tak skrzynia jest dobra pod 2.0 16V, ale niespecjalnie zagra z 8V, bo przy 100 km/h silnik kręci 3 tys. ABS? A skąd on się tam wziął? Wentylowane już ma, jakby co. Oczywiście zawsze warto dać lepsze. Moje: Renault 19 TXE Phase I '90 5d F2N P722 95KM/139Nm 495 Speedline 16S PhI 15'' i skóra; "ukochana" wróci na szosę!/Pontiac Trans Am 5.0 TPI LB9 T-Top '88 czarny! (FBody 3gen), ptaszek/Alfa Romeo 166 Ti 2.4 JTD '00/Inne: Renault Laguna V6 Initiale Paris '04/Renault Thalia 1.5 dCi Expression '03/VW Transporter 1.6 D T3 '89
|
|
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 11-05-2015 20:19 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
No wykańcza mnie dlatego plan jest prosty czyli : F2N doprowadzić do stanu BD a potem pojeżdzić i w wakacje zakupic silnik z megane 2.0 150km do tego sportowe zawieszenie, lepsze zaciski, nowe klocki tarcze, tuleje wahaczy, swożnie, lakier do pomalowania komory silnika i mysle ze w zime zaczne mój projekt zreszta zobaczymy jak bedzie z kasą bo silnik z megane troszke kosztuje a już bardziej oplacalne jest kupic całą megane najlepiej rozbitka więc jak wszystko bedzie to bede zaczynał a F2N pójdzie pod kocyk i będzie czekał na lepsze jutro
Treść dodana dnia 11 maj 2015 20:23: herubin kiedy umawiamy się na kawę ? ha zobaczysz swoje dziecko co prawda nie jest najpiekniejsza jeszcze jej potrzeba grubej kosmetyki lakieru ale juz jest łądniej Edytowane przez ArbuzzZ dnia 11-05-2015 20:23 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-05-2015 20:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-05-2015 08:04 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ta bordowa to nie 16v, 16v miała dwukomorówki i białe liczniki Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
ArbuzzZ |
Dodany dnia 12-05-2015 22:05 |
Postów: 165 Data rejestracji: 05.04.2014 11:11 Skąd: śląskie Dąbrowa Górnicza |
Dzięki pany za pomoc za nie długo biorę się za prace i nawalam nadgodzinki i myślę że za jakieś 16 tygodni zacznę składować części i rozpocznę przekładkę
Treść dodana dnia 12 maj 2015 22:09: Fajnie by było jak by znalazł się ktos z okolic Dąbrowy Górniczej co ogarnia temat przekładki bo podejrzewam że pomoc będzie potrzebna głównie przy kabelkach Edytowane przez ArbuzzZ dnia 12-05-2015 22:09 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F2N (1721/92KM), hatchback 5d, 191000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 12-05-2015 22:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@ArbuzzZ jak nie jesteś daltonistą, masz lutownicę i cynę to dasz radę samemu zrobić: http://renault19....d_id=44337 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 12-05-2015 22:50 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
hehe akurat skończyłem dla siebie wiązke, jak nie zapomne to zrobię i wrzucę do tamtego tematu foto tych kostek. pamiętaj, ze po 96 roku już każda renówka ma immobilizer (nieliczne pierwsze megany musiały nie mieć, bo ta z której mam sterownik nie miała). Rozprogramowanie wiąże się z kosztem 100-150zł. Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |