Menu główne
Forum
Klubowicze
madeinheaven |
Dodany dnia 20-05-2015 22:14 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Witam. Mam problem z przełacznikami w jednym rzędzie tj, halogeny przód, tył, podgrzewanie szyby i awaryjne. Pytanie dotyczy tego czy powinny one świecić wszystkie po włączeniu świateł, czy dopiero po wciśnięciu. Druga sprawa jest taka, że miałem problemy z gniazdkiem 12v, pałiło transmitery, bezpieczniki. Stwierdziłem że odetne kable od wtyczki przy gniazdku i sproboje podlaczyc transmiter na krotko, nie zadziałało ale okazało się że te kable są od zegarka, więc musiałem je skręcić z porwrotem. Pytanie brzmi czy te spalone bezpieczniki, transmitery mogły mieć coś wspólnego z żarówkami w przyciskach? Mogły je popalić? Bo przełączniki działają. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie ok. Pozdrawiam. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-05-2015 22:14 |
jonowaty |
Dodany dnia 21-05-2015 01:32 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
A żarówki nie spalone z racji wieku?
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
TermiFNFAL |
Dodany dnia 21-05-2015 03:10 |
Postów: 621 Data rejestracji: 17.06.2012 14:29 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Żarówki padły same wcześniej. Nie ma szans ich spalenia bo są podłączone równolegle i oddzielnie od przycisków, którym przyświecają (jak padnie ogrzewanie tylnej szyby to żaróweczka nadal świeci w przycisku, o ile nie spalona). Wszystkie powinny świecić po włączeniu świateł (pozycyjnych) Czym wg Ciebie są transmitery? Spalone bezpieczniki nie mają wpływu na podświetlenie przycisków, chyba że spali się bezpiecznik od świateł pozycyjnych (chyba lewej strony) ale wtedy padnie też podświetlenie zegarów Jak w gnieździe zapalniczki się coś pali to znaczy że jest odwrotna biegunowość (nie dotyczy samej zapalniczki co się nią papierosy odpala ) Moje auto: Clio 1,8 16V, benzyna, 270000km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 24-05-2015 21:55 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Transmiter taki do radia Wszystko już dobrze podłączone. Tak przy okazji, wie ktoś czy przy F3P 88KM były tarcze seryjnie z tyłu? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 24-05-2015 21:57 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@madeinheaven tylko jak był ABS Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 24-05-2015 22:11 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Ok, czyli jest tak jak powinno być.
Treść dodana dnia 06 czerwiec 2015 11:07: Jeszcze jedna sprawa, żeby nie zakładać nowego tematu. Czy ciągnąć plus z np radia do plusa w przełączniku elektrycznych szyb będą działać bez kluczyka? Plus przy przełączniku bym odciął. Edytowane przez madeinheaven dnia 06-06-2015 11:07 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 06-06-2015 13:05 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@madeinheaven http://www.renaul...d_id=24641 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 06-06-2015 19:01 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Widziałem ten temat, widziałem też ten z opisami kostki. http://www.fotosi...2c3cd.html Nie wiesz pod które kable podciągnąć +? Wydaje mi się że nr 2 i 6. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 06-06-2015 20:32 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@madeinheaven jak podciągniesz z radia plus jakimś cienkim kablem to w najlepszym przypadku będzie szyba zamulać a w najgorszym coś spalisz nie rozumiem za bardzo co chcesz zrobić. to co pokazałeś to kostka w rączce od strony pasażera. Jak tam dasz plusa gdzie mówisz i nacisniesz po stronie kierowcy przycisk to zrobisz zwarcie. Plusy są tylko w rączce od strony kierowcy - żółte przewody. Przełącznik w rączce pasażera tylko przerzuca napięcie jak jest w stanie spoczynku jak chcesz mieć szyby bez kluczyka to sądze, że nie ma prostrzego rozwiązania niż ten w temacie do którego linka wrzuciłem Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 06-06-2015 20:36 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Czyli wszystko co idzie do rączki pasażera przechodzi przez rączkę kierowcy? Kabel dało by się grubszy, tylko jak to podłączyć. Bo ciągnąć kable od akumulatora średnio mi się uśmiecha Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-06-2015 20:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@madeinheaven tam masz metr kabla do pociągnięcia, jak aku odsuniesz to zobaczysz gumę przez którą przechodzą przewody, od wnętrza wyciągniesz kabel przez nią jak wsadzisz rękę za schowek od dołu zrób tak jak w tym temacie wyżej Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 06-06-2015 20:57 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
a gdzie tam metr. to jest z 30cm w linii prostej Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 06-06-2015 21:44 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Więc co, pociągnąć poprostu kable od akumulatora do kabli od przełączników? Jeśli tak to których? Tych żółtych w lewej rączce? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-06-2015 21:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@madeinheaven nie przełączników! przeczytaj to ze dwa razy Lesiu11 napisał(a): Robisz tak, bierzesz kabel taki żeby starczył od skrzynki z bezpiecznikami aż do akumulatora, dość gruby, przekładasz go przez ściankę grodziową, dziura jest za akumulatorem, jak już masz kabel przeciągnięty podłączasz go do plusowej klemy jakimś konektorkiem oczkowym. W skrzynce bezpieczników szukasz dwóch 30 A bezpieczników obok siebie do szyb, patrzysz za gniazdo na nie i widzisz wystające żółte grube kable, z góry będzie jeden a z dołu dwa (lub odwrotnie, nie ważne) tniesz ten pojedynczy i łączysz go z kablem, który pociągnąłeś od akumulatora. Dzięki temu masz stałe napięcie na szybach, ale nie omijasz bezpieczników, więc jest bezpiecznie. I wszystko na ten temat pamiętaj o izolacji Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 06-06-2015 22:08 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Faktycznie. Wygląda na prościznę.
Jak uda się ogarnąć to napiszę. Treść dodana dnia 07 czerwiec 2015 14:05: To jeszcze tylko dopytam. Szyberdach też tak będzie działał? Edytowane przez madeinheaven dnia 07-06-2015 14:05 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-06-2015 14:08 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@madeinheaven tak Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 07-06-2015 14:16 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
A ta dziura w ściance to jest ta guma przez którą idą grube kable czy taka dziura zasłonięta gąbką z boku? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-06-2015 14:24 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@madeinheaven ta dziura jest za akumulatorem bezpośrednio, gumowa przelotka przez którą idzie gruba kiść przewodów do kabiny. zrob sobie wniej otworek albo przełóż pod nią Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
madeinheaven |
Dodany dnia 07-06-2015 14:25 |
Postów: 83 Data rejestracji: 27.04.2015 21:00 Skąd: wielkopolskie Sieraków |
Ok, wszystko jasne. Dzięki.
Treść dodana dnia 07 czerwiec 2015 16:27: Faktycznie łatwe, 30min roboty. A ja chciałem ciągnąć kable przez drzwi Edytowane przez madeinheaven dnia 07-06-2015 16:27 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 1900000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |